[Addony] Żołnierze z Australii

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

[Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: Tajgeer »

Ostatnio w świecie ArmA rozgorzała moda na reteksturowanie istniejących addonów.

Link do newsa ArmA-Zone PL
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: Forrestal »

Nie moda a jedyna mozliwosc na wprowadzenie innych niz standardowe jednostek.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: [Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: Tajgeer »

Forrestal pisze: Nie moda a jedyna mozliwosc na wprowadzenie innych niz standardowe jednostek.


Wiesz, coraz więcej pojawia się takich reskinów, więc dlaczego by nie nazwać tego modą ?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: OFman »

Bo addonmakerzy nie mają innych możliwości jak narazie :) Ale to się już powoli zmienia.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: Yac »

Guzik a nie "się zmienia" Nadal nie ma SDK do ArmA - to co widać jako nowe addony to w rzeczywistości grzebanie przy istniejących configach z gry połączone z modelami i żmudną dłubaniną notepadem ++. Forrestal ma rację...
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: Forrestal »

YacieK pisze: Guzik a nie "się zmienia" Nadal nie ma SDK do ArmA - to co widać jako nowe addony to w rzeczywistości grzebanie przy istniejących configach z gry połączone z modelami i żmudną dłubaniną notepadem ++. Forrestal ma rację...


Najlepsze jest to ze SDK zapowiedzieny byl na premiera lub niedlugo po wersji UK a tutaj ani widu ani slychu...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Żołnierze z Australii

Post autor: Yac »

Forrestal pisze: Najlepsze jest to ze SDK zapowiedzieny byl na premiera lub niedlugo po wersji UK a tutaj ani widu ani slychu...


Dokładnie - BIS jaja sobie robi - nie zdziwiłbym się gdyby SDK wyszło zabugowane jak sama ArmA - i potrzebne by były łatki :mrgreen: . Nachodzi mnie natrętna myśl że boją się ludzi z community. Amatorzy wydali niejednokrotnie lepsze i sprawniej działające addony czy skrypty. A co do SDK - jak pierniczył Maruk " w celu oddania jak najlepszego produktu w ręce społeczności poprawiamy "blah blah blah" oprogramowanie i narzędzia do edycji" czyli w zasadzie termin dowolny dalej pozostaje....
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”