Tworzenie addonu

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Tworzenie addonu

Post autor: Gerwazy »

Jak się robi prosty addon, który dodawałby np. jednostke z RPG18 do WOC'u i może nawet dodawał ją do składu gotowej grupy? Mam na myśli np. prosty program, który pozwoliłby mi na edytowanie gotowych grup BIS'u, albo tworzenie nowych i edytowanie wyposażenia jednostek.
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tworzenie addonu

Post autor: FOX-PL* »

Albo w init wpisujesz jednostce (np. jakiś klient z rurą) "removeAllWeapons this; removebackpack this; this addweaponcargo "weapon"; this addmagazinecargo "magazine";"
Następnie tę postać kopiujesz i dodajesz do kolejnych oddziałów.
Możesz też zedytować skrypty BiS lecz tu jest trochę więcej roboty lecz można już w edytorze uzyskać żołnierza zamiast z RPG7 to z RPG18 lub tez jako kolejny artylerzysta który by posiadał tego typu rurę. Jednak przeróbki i ingerowanie w BiS liczy się z tym iż każdy inny gracz w rozgrywce MP musiałby posiadać twój skrypt edytujący jedenastkę. Inaczej mogą nastąpić problemy że ktoś coś widzi innego niż druga osoba.
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: Tworzenie addonu

Post autor: Gerwazy »

Nie gram w MP. Raczej chodzi mi o jakiś program. Nie chce się bawić w skrypty.

Jak to robią addonmakerzy?
To ktoś wie jak moge edytować grupy bis'u??
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”