Spawnowanie przeciwnika - pomocy

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Dudi
Posty: 3
Rejestracja: 26 lipca 2011, 18:49
ID Steam:
ID gracza: 293059

Spawnowanie przeciwnika - pomocy

Post autor: Dudi »

Witam, mam zamiar zrobić misję gdzie przeciwnik pojawia się dopiero gdy gracze wejdą w strefę wyzwalacza. Zrobiłem skrypt i dziła pieknie niestety problem w tym, że się nie ruszają do momentu dostrzeżenia graczy. Ja chcę zastosować UPSmon ale nie wiem jak go wrzucić do mojego skryptu. Próbowałem na różne sposoby chodz o jedną linijkę tekstu. Poniżej jest mój skrypt i ta czerwona linijka powinna się w nim znaleźć. Normalnie jest wrzucana w edytorze tylko do lidera grupy, tutaj liderem jest "unit1" niestety to nie działa. Bardzo proszę o pomoc.

Kod: Zaznacz cały

RU_Soldier2 = true;
RU_Soldier_Officer = true;
publicvariable "RU_Soldier_Officer";
publicvariable "RU_Soldier2";
_OpforHQ = createCenter east;
West setFriend [East,0];
East setFriend [West,0];
_grp1 = createGroup east; 
unit1 = _grp1 createUnit ["RU_Soldier_Officer", getmarkerpos "town",[], 10, "FORM"];
unit2 = _grp1 createUnit ["RU_Soldier2", getmarkerpos "town",[], 10, "FORM"];
unit3 = _grp1 createUnit ["RU_Soldier2", getmarkerpos "town",[], 10, "FORM"];
unit4 = _grp1 createUnit ["RU_Soldier2", getmarkerpos "town",[], 10, "FORM"];
unit5 = _grp1 createUnit ["RU_Soldier2", getmarkerpos "town",[], 10, "FORM"]];
[unit1] join _grp1; 
[unit2] join _grp1; 
[unit3] join _grp1; 
[unit4] join _grp1; 
[unit5] join _grp1; 


nul = [this,"town","fortify"] execVM "scripts\upsmon.sqf";
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Spawnowanie przeciwnika - pomocy

Post autor: kondor »

Zamień this na unit1 lub lepiej

Kod: Zaznacz cały

[leader _grp1,"town","fortify"] execVM "scripts\upsmon.sqf";
Dudi
Posty: 3
Rejestracja: 26 lipca 2011, 18:49
ID Steam:
ID gracza: 293059

Re: Spawnowanie przeciwnika - pomocy

Post autor: Dudi »

Niestety, Twoja rada nic nie dała :(
Dudi
Posty: 3
Rejestracja: 26 lipca 2011, 18:49
ID Steam:
ID gracza: 293059

Re: Spawnowanie przeciwnika - pomocy

Post autor: Dudi »

Witam ponownie, informacja dla tych którzy chcieli i nie chcieli mi pomóc. Udało się zrobiłem skrypt który działa dokładnie tak jak chciałem. :hapy
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Spawnowanie przeciwnika - pomocy

Post autor: kondor »

Świetnie! I napisałeś post tylko po to, żeby się pochwalić?

Zbyt duża część użytkowników traktuje forum tylko jako miejsce otrzymywania pomocy bez świadomości, że ich problem może dotyczyć także innych. I tak później mamy:
-brak używania opcji szukaj
-pisanie, że problem rozwiązany (jak powyżej) bez podania rozwiązania
-pisanie, że temat można zamknąć
-poruszanie kilku kwestii w jednym topiku
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”