Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: Flanker »

Witam , otóż dałem wyzwalacz z aktywacją "radio Alfa" i jest pokazany od początku misji .
Chcę zrobić tak aby był dostępny po wykonaniu misji.

Może ktoś mi szybko i łatwo napisać co muszę wpisać itd ?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: kondor »

Są przynajmniej dwa sposoby:
1. usunąć radio (na początku misji) i dodać je po wykonaniu zadania komendami

Kod: Zaznacz cały

player removeWeapon "ItemRadio";

Kod: Zaznacz cały

player addWeapon "ItemRadio";
2. (bardziej naturalna metoda) po wykonaniu zadania stworzyć wyzwalacz komendą createTrigger: http://community.bistudio.com/wiki/createTrigger

Kod: Zaznacz cały

wyzwalaczAlfa = createTrigger ["EmptyDetector", [0,0]]; 
wyzwalaczAlfa setTriggerArea[1, 1, 0, false];
wyzwalaczAlfa setTriggerActivation["ALPHA", "PRESENT", true];
wyzwalaczAlfa setTriggerStatements["this", "temp = [] execVM 'jakis_skrypt_wywolywany_na_radio_alpha.sqf';", ""];
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: ufoman »

Jeśli mnie pamięć nie myli, to mimo usunięcia radia z ekwipunku, można dany kanał uruchomić poprzez "0".
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: Flanker »

Ale nie chodzi mi o to żeby usunąć jednostce radio lecz , w opcjach .
W ciągu misji mam na radiu 2 komendy - pierwsza: atak 2 oddziałów na stanowiska nieprzyjaciela ; druga- artyleria

I chcę aby ta pierwsza komenda była dostępna po wykonaniu misji , aby jakiś dureń który będzie ze mną grać multi , nie kazał atakować pozycji nieprzyjaciela kiedy jest jeszcze AA nierozwalone :))
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: kondor »

Punkt 2.
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: Flanker »

Dobra próbuje zrobić tak jak mi napisałeś i tak jak jest opisane na stronce , ale nic nie wychodzi :(
Możesz krok po kroku napisać co muszę robić ? Bym był bardzo wdzięczny
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Dostęp do radia po wykonaniu zadania

Post autor: kondor »

1. W skrypcie / wyzwalaczu, czy w innym miejscu, które będzie wywołane po wykonaniu misji wstaw ten kod:

Kod: Zaznacz cały

wyzwalaczAlfa = createTrigger ["EmptyDetector", [0,0]];
wyzwalaczAlfa setTriggerArea[1, 1, 0, false];
wyzwalaczAlfa setTriggerActivation["ALPHA", "PRESENT", true];
wyzwalaczAlfa setTriggerStatements["this", "wezwijWsparcie=true", ""];
2. Stwórz wyzwalacz w edytorze, który sprowadzi wsparcie (chyba możesz użyć swojego pierwotnego wyzwalacza)
3. W tym wyzwalaczu w polu warunku (condition) aktywacji zamiast

Kod: Zaznacz cały

this
wpisz

Kod: Zaznacz cały

wezwijWsparcie
Koniec.

Oczywiście nietestowane
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”