Lotnisko, Samoloty, Mobilizacja

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Vinci_PL
Posty: 16
Rejestracja: 06 lutego 2011, 19:10
ID Steam:

Lotnisko, Samoloty, Mobilizacja

Post autor: Vinci_PL »

Witam.
Chciałbym w edytorze uzyskać taki efekt:
Są 2 lotniska jedno zachodu i drugie wschodu na których stoją w hangarach bądź na wolnym powietrzy puste samoloty.
Teraz przykładowo gracz lub AI z zachodu wsiada do samolotu startuje i leci na terytorium wschodu.
Na tym że terytorium wschodu znajduje się obiekt przeze mnie umieszczony który pełni rolę radaru lotniczego i teraz jeżeli ten radar nie jest zniszczony to wykrywa samolot zachodu w obrębie jakiegoś terenu ( wystarczy mi tu wyzwalacz ustawiony na obecność zachodu ) , piloci AI z wschodu ( np 2 pilotów ) wskakuje do samolotów i ściga samolot zachodu dopóki on znajduję się w obrębie np wyzwalacza lub markera. Jeżeli natomiast ten " radar" jest zniszczony to piloci wschodu działają tylko gdy zachód zostanie dostrzeżony przez jednostki znajdujące się na lotnisku.
Jeżeli była by taka możliwość po zestrzeleniu jednego z pilotów wschodu żeby następny pilot wsiadał do samolotu i dołączył do pościgu i tak do momentu aż wszyscy piloci polegną lub skończą się maszyny.

Sprawa może nie być łatwa i zagmatwana dlatego tym bardzie Dziękuję za wszelaką pomoc :)

Edit
Większość udało mi się zrealizować, może ktoś pomoże i napisze jak wyzwalacz aktywować w momencie gdy konkretny samolot lub kilka konkretnych samolotów się znajdzie w polu wyzwalacza.
Samolot/y na początku stoją na lotnisku puste.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”