Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
Grając w kampanię Eagle Wing zauważyłem (być może źle), że gdy nasz wojak dostanie kulkę, to ekran "pokrywa się" krwią, a po chwili spokoju nasz "Ogórek" jest cały i zdrów, zupełnie jak auto-leczenie w Call of Duty. Potrzebuję czegoś takiego do misji. Czy znacie może taki skrypt, lub coś podobnego? Proszę o pomoc, gdyż mimo usilnych chęci nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na to pytanie na żadnej ze znanych mi stron...
Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
moim skromnym zdaniem jest to mało możliwe w zwykłej kampanii le nie ważne... jeśli chcesz to w swojej misji z edytora to po prostu daj na środku mapy wyzwalacz z ogromnym zasięgiem i nie pamiętam teraz dokładnie ale coś set coś tam było i piszesz to w wyzwalaczu po czym gdy nasz lub który ktokolwiek (z wyzwalacza strona) wojak zostanie ranny automatycznie zostanie uleczony o wartość w wyzwalaczu
pozdrawiam

P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje 
Polecam (film YouTube)

Polecam (film YouTube)
Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
Kod: Zaznacz cały
wojak addEventHandler ["hit", { (_this select 0) execVM wylecz.sqf; }];
Kod: Zaznacz cały
while ((getDammage _this) < 1) do
{
_this setDammage ((getDammage _this) + 0.05);
sleep 5;
};
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
Dzięki ....
P.S.
Po dogłębnym sprawdzeniu waszych pomysłów niestety żaden z nich nie działa.... próbowałem dawać w warunku wyzwalacza damage player > 0 a przy aktywacji soldier1 setDamage 0. Niestety nie działa. Czy nie ma żadnego sprawdzonego sposobu (bez grzebania w configu jednostki), żeby nasz wojak był po prostu odporny na ostrzał, żeby kule nie zadawały mu obrażeń? ( i nie chcę żadnych this setCaptive true, bo MAJĄ do niego strzelać, ale ma być niczym terminator)
P.S.
Po dogłębnym sprawdzeniu waszych pomysłów niestety żaden z nich nie działa.... próbowałem dawać w warunku wyzwalacza damage player > 0 a przy aktywacji soldier1 setDamage 0. Niestety nie działa. Czy nie ma żadnego sprawdzonego sposobu (bez grzebania w configu jednostki), żeby nasz wojak był po prostu odporny na ostrzał, żeby kule nie zadawały mu obrażeń? ( i nie chcę żadnych this setCaptive true, bo MAJĄ do niego strzelać, ale ma być niczym terminator)
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
Po dogłębnym sprawdzeniu waszych pomysłów niestety żaden z nich nie działa.... próbowałem dawać w warunku wyzwalacza damage player > 0 a przy aktywacji soldier1 setDamage 0. Niestety nie działa. Czy nie ma żadnego sprawdzonego sposobu (bez grzebania w configu jednostki), żeby nasz wojak był po prostu odporny na ostrzał, żeby kule nie zadawały mu obrażeń? ( i nie chcę żadnych this setCaptive true, bo MAJĄ do niego strzelać, ale ma być niczym terminator) - Przepraszam za post pod pod postem, ale inaczej nikt by nie zwrócił uwagi na nowy problem...
Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
1. powyższy sposób był na uzdrawianie, nie ożywianie
2. http://community.bistudio.com/wiki/allowDamage
2. http://community.bistudio.com/wiki/allowDamage
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2
BÓG CI ZAPŁAĆ! Działa idealnie w sposób jaki sobie życzyłem (niby jest krew na ekranie, ale wojak biega). Nawet nie wiesz w ilu misjach mi się to przyda:D
Dałbym Ci punkt reputacji, ale z powodów technicznych nie mogę

Dałbym Ci punkt reputacji, ale z powodów technicznych nie mogę
