Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: ProteziakSaSPL »

Grając w kampanię Eagle Wing zauważyłem (być może źle), że gdy nasz wojak dostanie kulkę, to ekran "pokrywa się" krwią, a po chwili spokoju nasz "Ogórek" jest cały i zdrów, zupełnie jak auto-leczenie w Call of Duty. Potrzebuję czegoś takiego do misji. Czy znacie może taki skrypt, lub coś podobnego? Proszę o pomoc, gdyż mimo usilnych chęci nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na to pytanie na żadnej ze znanych mi stron...
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: Sieku12 »

moim skromnym zdaniem jest to mało możliwe w zwykłej kampanii le nie ważne... jeśli chcesz to w swojej misji z edytora to po prostu daj na środku mapy wyzwalacz z ogromnym zasięgiem i nie pamiętam teraz dokładnie ale coś set coś tam było i piszesz to w wyzwalaczu po czym gdy nasz lub który ktokolwiek (z wyzwalacza strona) wojak zostanie ranny automatycznie zostanie uleczony o wartość w wyzwalaczu :) pozdrawiam
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: kondor »

Kod: Zaznacz cały

wojak addEventHandler ["hit", { (_this select 0) execVM wylecz.sqf; }];
wylecz.sqf:

Kod: Zaznacz cały

while ((getDammage _this) < 1) do 
{
  _this setDammage ((getDammage _this) + 0.05);
  sleep 5;
};
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: ProteziakSaSPL »

Dzięki ....

P.S.
Po dogłębnym sprawdzeniu waszych pomysłów niestety żaden z nich nie działa.... próbowałem dawać w warunku wyzwalacza damage player > 0 a przy aktywacji soldier1 setDamage 0. Niestety nie działa. Czy nie ma żadnego sprawdzonego sposobu (bez grzebania w configu jednostki), żeby nasz wojak był po prostu odporny na ostrzał, żeby kule nie zadawały mu obrażeń? ( i nie chcę żadnych this setCaptive true, bo MAJĄ do niego strzelać, ale ma być niczym terminator)
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: ProteziakSaSPL »

Po dogłębnym sprawdzeniu waszych pomysłów niestety żaden z nich nie działa.... próbowałem dawać w warunku wyzwalacza damage player > 0 a przy aktywacji soldier1 setDamage 0. Niestety nie działa. Czy nie ma żadnego sprawdzonego sposobu (bez grzebania w configu jednostki), żeby nasz wojak był po prostu odporny na ostrzał, żeby kule nie zadawały mu obrażeń? ( i nie chcę żadnych this setCaptive true, bo MAJĄ do niego strzelać, ale ma być niczym terminator) - Przepraszam za post pod pod postem, ale inaczej nikt by nie zwrócił uwagi na nowy problem...
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: kondor »

1. powyższy sposób był na uzdrawianie, nie ożywianie
2. http://community.bistudio.com/wiki/allowDamage
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Autouzdrawianie a'la CoD w ArmA2

Post autor: ProteziakSaSPL »

BÓG CI ZAPŁAĆ! Działa idealnie w sposób jaki sobie życzyłem (niby jest krew na ekranie, ale wojak biega). Nawet nie wiesz w ilu misjach mi się to przyda:D :dworship
Dałbym Ci punkt reputacji, ale z powodów technicznych nie mogę :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”