Witam wszystkich,
Posiadam Arma2 oraz Arma 2 OA (czyli tzw. COmbined Operations)
Zainstalowałem sobie standardowego/obowiązkowego moda CBA oraz A2WarMod 1.3 po jakimś czasie doinstalowałem ACE 1.8 (stabilna wersja dla OA)
Tak mnie zastanawia czy te dwa mody (ACE w połączeniu A2Warmod) nie będą się gryzły, bo np. oba maja pewno jakieś wspolne "cechy" dotyczce np. balisyki itp. i z której wersji gra będzie korzystać? czy jest to dopuszczalne?
Czy nie bedzie tak że np. program od balistyki zgłupieje i wyłączy mody a bedzie korzystał z programu oryginalnego gry?
Dodam, iż grając z właczonymi 3 modami (CBA, ACE i A2WarMod) da sie grać bez problemu.
Pozdrawiam
Strielok
kompatybilność MODÓW
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: kompatybilność MODÓW
NO osobiście nie radziłbym mieszać obu modów, ponieważ wpływają generalnie na to samo. Pamiętaj także, że ACE możesz odpalać modularnie, tylko te elementy, które chcesz, więc możesz testować z poszczególnymi elementami tego moda jak to działa.
Re: kompatybilność MODÓW
SaS TrooP- a w jaki sposób odpalać modularnie, gdzie sie wył/wł poszczeglne "opcje" tego moda i gdzie można szukać opisu co oba mody zmieniają tzn. znalazłem features w readme.txt ale tam nie ma 100% wszystkich zmian tylko niektóre.
A propos, jak nazywa się mod zmianiejący wybuchy (że tak powiem nie ma kul ognia tylko kupa iskier
)
I który mod A2WarMod czy ACE daje więcej realizmu w grze?
Sorki za może glupie ptyania, ale w dziedzinie modów w ARMIE jestem zielony.
I jak wyłączyć ten śmieszny okrągły radar, najpier myślałem że to z AH64 ale jak jestem piechurem to to też jest i mi się nie podoba.
Strielok
A propos, jak nazywa się mod zmianiejący wybuchy (że tak powiem nie ma kul ognia tylko kupa iskier

I który mod A2WarMod czy ACE daje więcej realizmu w grze?
Sorki za może glupie ptyania, ale w dziedzinie modów w ARMIE jestem zielony.
I jak wyłączyć ten śmieszny okrągły radar, najpier myślałem że to z AH64 ale jak jestem piechurem to to też jest i mi się nie podoba.
Strielok
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: kompatybilność MODÓW
ACE 2 jest generalnie dominatorem i to bardzo słusznie. Wprowadza w wielu elementach w zasadzie hiperrealizm i większość dobrych grup coop go wykorzystuje do grania, jak np. moja grupa w podpisie.
ACE ma parę różnych folderów: ACE, ACEX, ACEX_SM etc.
Odpalając ACE tworzysz rdzeń, do którego podczepiasz sobie inne elementy ACE lub - czego jednak nie polecam - inne mody (chyba, że dodają tylko jednostki. Zwykle działają). A2WM osobiście za bardzo nie testowałem - nie ma w tej chwili szans konkurować z ACE2.
Mod na zmianę wybuchów nazywa się WarFX: Blastscore.
ACE ma parę różnych folderów: ACE, ACEX, ACEX_SM etc.
Odpalając ACE tworzysz rdzeń, do którego podczepiasz sobie inne elementy ACE lub - czego jednak nie polecam - inne mody (chyba, że dodają tylko jednostki. Zwykle działają). A2WM osobiście za bardzo nie testowałem - nie ma w tej chwili szans konkurować z ACE2.
Mod na zmianę wybuchów nazywa się WarFX: Blastscore.
Re: kompatybilność MODÓW
THX!! za pomoc jeszcze jedno pytanie,
Posiadam ACE 1.8 do Combined Operations i czy to jest ten ACE2 czy nie, bo niektórzy mówią o ACE2 inni piszą samo ACE ?
Strielok
Posiadam ACE 1.8 do Combined Operations i czy to jest ten ACE2 czy nie, bo niektórzy mówią o ACE2 inni piszą samo ACE ?
Strielok
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: kompatybilność MODÓW
Tak, to jest to samo. ACE był pod pierwszą armę, teraz mamy ACE2, ale mamy na myśli tylko ACE2.