Witam!
Ostatnio bawię się z edytorem army arowhead.
Mam kilka pytań do osób bardziej z nim ogarniętych ode mnie .
Będę bardo wdzięczny jeśli pomożecie chociaż w części zagadnień.
Wiem, że na jedno albo dwa pytania są odpowiedzi na forum wtedy proszę żebyście tylko podali link do nich.
Z tymże tamte trochę słabo wytłumaczone mi się wydają troszkę.
Mianowicie:
1. Kiedy dajemy jakiemuś oddziałowi jakąś ścieżkę ruchu (waypoint) to gdy dojdzie do końca zatrzymuje się. Jak zrobić aby to zapętlić? Tak by na przykład po linii 100m chodzili cały czas w kółko do póki nie staną do walki?
2.Umiem zrobić, aby lecieć w helikopterze już na starcie w powietrzu żebym mógł sobie na spadochronie wyskoczyć. Co muszę zrobić aby ten helikopter wylądował żebym mógł sobie spokojnie wysiąść a potem odleciał + jak zrobić żeby oprócz mnie lecieli w nim moi ludzie?
3.Jeśli chcę aby jakiś oddział ruszył waypointem na przykład w celu zaatakowania obozu ONZ ale dopiero 10 minut po uruchomieniu rozgrywki to co muszę zrobić?
Oprócz tego mam kilka jak myślę istotnych pytań w temacie samej gry a nie chcę drugim tematem spamować.:
1.Jest taka opcja w której możemy stworzyć własną misję ustawiając jej własne parametry. Jednak zawsze zaczynamy niemcami z tą samą bronią i ludźmi. Nie da się tego zmienić?
2.Nw. czy jest tak normalnie ale zrobiłem sobie w edytorze misję po ciemku. Jako przeciwnicy byli różni ludzi między innymi strzelcy z lee engfield. Ja byłem snajperem + tłumik. Po mimo tego że gdy stoję w całkowitej ciemności 500-800 metrów od celu ten nadal szyje skutecznie tak jakbym stał na otwartym polu. (a nie ma nawet noktowizji). Czy da się temu zaradzić?
Z góry wielkie dzięki!
Witam! Edytor - kilka pytań
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Witam! Edytor - kilka pytań
http://www.armacenter.pl/index.php/twor ... edytor-171 Przeczytaj i z lewej masz "tworzenie misji" popatrz tam sobie (1. ostatni waypoint "przełącz" i kolo bedzie chodził cały czas waypointami które mu dałeś najlepiej zamiast "ruszać do" daj im "warta"
2. viewtopic.php?f=65&t=2745 poczytaj tam będzie jak zrobić żeby
3. W opcjach waypointu masz "limit czasu" tam wpisz tyle ile potrzebujesz (chyba jest to w sekundach to sobie oblicz) np. są w lesie daje wp "ruszać do" koło nich i XXX sekund w wp i następny wp Znajdź i zniszcz na wioskę.
Jeśli pomogłem daj +
ps wp= waypoint
Do drugiego dodatkowego; U kolesi masz "umiejętności" daj na maksa w lewo (tłumik mało daje normalnie, ale jak ustawisz moduł "move night" i troche mgły powinno to coś dać a i jest dużo opcji żeby ludziki cie nie widzieli/słyszeli ale to drastyczne metody np. że cie nie będzie widział albo nie będzie reagował na strzały) może jeszcze tych wrogów zrób singlami to nie będzie komunikatów (u nich) kur** 2 dostał! viewtopic.php?f=65&t=3955, viewtopic.php?f=65&t=3508
2. viewtopic.php?f=65&t=2745 poczytaj tam będzie jak zrobić żeby
+muszą być w twojej grupie i każdy musi mieć specjalne "w ładowni"helikopter wylądował żebym mógł sobie spokojnie wysiąść a potem odleciał
3. W opcjach waypointu masz "limit czasu" tam wpisz tyle ile potrzebujesz (chyba jest to w sekundach to sobie oblicz) np. są w lesie daje wp "ruszać do" koło nich i XXX sekund w wp i następny wp Znajdź i zniszcz na wioskę.
Jeśli pomogłem daj +
ps wp= waypoint
Do drugiego dodatkowego; U kolesi masz "umiejętności" daj na maksa w lewo (tłumik mało daje normalnie, ale jak ustawisz moduł "move night" i troche mgły powinno to coś dać a i jest dużo opcji żeby ludziki cie nie widzieli/słyszeli ale to drastyczne metody np. że cie nie będzie widział albo nie będzie reagował na strzały) może jeszcze tych wrogów zrób singlami to nie będzie komunikatów (u nich) kur** 2 dostał! viewtopic.php?f=65&t=3955, viewtopic.php?f=65&t=3508
Gdy widzisz błysk jest już za późno