Dodatek Polskie Jednsotki Arma II OA

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
syfon
Posty: 4
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 18:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Dodatek Polskie Jednsotki Arma II OA

Post autor: syfon »

Witam Wszystkich Serdecznie jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość ....
A Więc Mój Problem tkwi w tym że poprałem Mod Do Army II Ao pod tym adresem :[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=7035[url] i zainstalowałem grę oraz dodatek wkleiłem do folderu addons .... problem jest w tym że jak po zainstalowaniu dodatku chce włączyć kampanie lub dodatek w edytorze to wyskakuje mi na czarnym tle błąd system i mam opcje anuluj lub wyślij (Typowy Błąd Windowsa Xp) i wyrzuca mnie do pulpitu .... A więc jak ktoś znał bym rozwiązanie mojego problemu byłbym wdzięczny gdyby napisał mi ktoś jak się z tym uporać ponieważ zależy mi na tym dodatku.... z góry dziekuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 819
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: Slawek »

Na stronie masz FAQ jak zainstalować dodatek. Najlepszym sposobem jest zrobić MOD-a.
Jeśli chcesz grać w multi, to nie wklejaj nic do katalogu addons. Na tym forum też znajdziesz informację jak zrobić i uruchomić moda.
Z tego co wiem to tylko pojazdy Vilasa są kompatabilne z OA.
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
syfon
Posty: 4
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 18:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: syfon »

Czyli Slawek Mówisz że Personelu nie ma ?? tylko pojazdy w OA ??
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 819
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: Slawek »

W tekście pisze, że tylko pojazdy są zgodne z OA, reszta w 10-20%, dlatego możesz mieć problemyz grafiką. Ściągasz moda z działu Arma2, a nie z OA, więc zawsze musisz liczyć się z problemami przy odpalaniu.
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: Jasina »

Ale czy masz samo OA(sam dodatek) czy CO(ARMA II + dodatek) :?:
nick w grze: Jasina
syfon
Posty: 4
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 18:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: syfon »

Mam Samo OA bez podstawy Arma II
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: Jasina »

no to wiele nie zdziałasz jeśli mod jest pod podstawową ARMĘ(a zapewne tak jest)
nick w grze: Jasina
syfon
Posty: 4
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 18:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: syfon »

Trudno Trzeba Będzie Zakupić Podstawę :) Dziękuję wszystkim ;))
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: Jasina »

nie ma za co
PS.Podstawkę instaluj do tego samego foldera co OA
nick w grze: Jasina
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA

Post autor: vilas »

tak
moje addony są pod Arme2 lub Combined Operations, a nie tylko pod pustynną (głównie kwestia środowiska Czernarusi zbliżonego do Polski)
co do kompatybilności
pojazdy mają mapy termiczne
jest oddzielny dodatkowy plik konfigu (dopiero się uczę tych danych) do OA
wszystkie ludziki nie mają jeszcze map termicznych, obecnie około 30-40 % ma (ale masz np. mape na ciele, ale już hełm nie ma, lub plecak nie ma, musze dopracować, a czasu brakuje),
jest to duża robota zrobić mapy na poszczególne ekwipunki, hełmy, mundury itp. (kamizelka to zimniej, krocze i pachy cieplej, dalsze kieszenie w kamizelkach zimniej , naramienniki w kamizelkach zimniej itp. )
broń nie ma jeszcze map termicznych (to też dużo roboty, lufy gorące, kolba nie itp. )
FLIR to w zasadzie przeróbka całości i to bardzo czasochłonna (biorąc pod uwagę, że przeciętny wojak ma conajmniej jedną mape munduru (niektóre jednostki mają 2), ze 2 mapy ekwipunku bo nie każdy element ekwipunku jest na jednej mapie - np. hełm, plecak do RPG, ładownice AK, gdzie plecak do RPG jest BISowski i nie ma mapy termiczenej w RVMAT, dopiero muszę ją zrobić itp. itd. )

http://www.createforum.com/vilas/

tu są detale prac, pak polski jest updatowany od czasu do czasu (nie jestem firmą, robię wtedy jak sam mam wolne chwile)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”