Dodatek Polskie Jednsotki Arma II OA
Moderator: Inkwizytor
Dodatek Polskie Jednsotki Arma II OA
Witam Wszystkich Serdecznie jestem nowym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość ....
A Więc Mój Problem tkwi w tym że poprałem Mod Do Army II Ao pod tym adresem :[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=7035[url] i zainstalowałem grę oraz dodatek wkleiłem do folderu addons .... problem jest w tym że jak po zainstalowaniu dodatku chce włączyć kampanie lub dodatek w edytorze to wyskakuje mi na czarnym tle błąd system i mam opcje anuluj lub wyślij (Typowy Błąd Windowsa Xp) i wyrzuca mnie do pulpitu .... A więc jak ktoś znał bym rozwiązanie mojego problemu byłbym wdzięczny gdyby napisał mi ktoś jak się z tym uporać ponieważ zależy mi na tym dodatku.... z góry dziekuję i pozdrawiam
A Więc Mój Problem tkwi w tym że poprałem Mod Do Army II Ao pod tym adresem :[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=7035[url] i zainstalowałem grę oraz dodatek wkleiłem do folderu addons .... problem jest w tym że jak po zainstalowaniu dodatku chce włączyć kampanie lub dodatek w edytorze to wyskakuje mi na czarnym tle błąd system i mam opcje anuluj lub wyślij (Typowy Błąd Windowsa Xp) i wyrzuca mnie do pulpitu .... A więc jak ktoś znał bym rozwiązanie mojego problemu byłbym wdzięczny gdyby napisał mi ktoś jak się z tym uporać ponieważ zależy mi na tym dodatku.... z góry dziekuję i pozdrawiam
- Slawek
- Posty: 819
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
Na stronie masz FAQ jak zainstalować dodatek. Najlepszym sposobem jest zrobić MOD-a.
Jeśli chcesz grać w multi, to nie wklejaj nic do katalogu addons. Na tym forum też znajdziesz informację jak zrobić i uruchomić moda.
Z tego co wiem to tylko pojazdy Vilasa są kompatabilne z OA.
Jeśli chcesz grać w multi, to nie wklejaj nic do katalogu addons. Na tym forum też znajdziesz informację jak zrobić i uruchomić moda.
Z tego co wiem to tylko pojazdy Vilasa są kompatabilne z OA.
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
Czyli Slawek Mówisz że Personelu nie ma ?? tylko pojazdy w OA ??
- Slawek
- Posty: 819
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
W tekście pisze, że tylko pojazdy są zgodne z OA, reszta w 10-20%, dlatego możesz mieć problemyz grafiką. Ściągasz moda z działu Arma2, a nie z OA, więc zawsze musisz liczyć się z problemami przy odpalaniu.
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
Ale czy masz samo OA(sam dodatek) czy CO(ARMA II + dodatek) 

nick w grze: Jasina
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
Mam Samo OA bez podstawy Arma II
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
no to wiele nie zdziałasz jeśli mod jest pod podstawową ARMĘ(a zapewne tak jest)
nick w grze: Jasina
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
Trudno Trzeba Będzie Zakupić Podstawę
Dziękuję wszystkim
)


Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
nie ma za co
PS.Podstawkę instaluj do tego samego foldera co OA
PS.Podstawkę instaluj do tego samego foldera co OA
nick w grze: Jasina
Re: Dodatek Polskie Jednsotki ARMA II OA
tak
moje addony są pod Arme2 lub Combined Operations, a nie tylko pod pustynną (głównie kwestia środowiska Czernarusi zbliżonego do Polski)
co do kompatybilności
pojazdy mają mapy termiczne
jest oddzielny dodatkowy plik konfigu (dopiero się uczę tych danych) do OA
wszystkie ludziki nie mają jeszcze map termicznych, obecnie około 30-40 % ma (ale masz np. mape na ciele, ale już hełm nie ma, lub plecak nie ma, musze dopracować, a czasu brakuje),
jest to duża robota zrobić mapy na poszczególne ekwipunki, hełmy, mundury itp. (kamizelka to zimniej, krocze i pachy cieplej, dalsze kieszenie w kamizelkach zimniej , naramienniki w kamizelkach zimniej itp. )
broń nie ma jeszcze map termicznych (to też dużo roboty, lufy gorące, kolba nie itp. )
FLIR to w zasadzie przeróbka całości i to bardzo czasochłonna (biorąc pod uwagę, że przeciętny wojak ma conajmniej jedną mape munduru (niektóre jednostki mają 2), ze 2 mapy ekwipunku bo nie każdy element ekwipunku jest na jednej mapie - np. hełm, plecak do RPG, ładownice AK, gdzie plecak do RPG jest BISowski i nie ma mapy termiczenej w RVMAT, dopiero muszę ją zrobić itp. itd. )
http://www.createforum.com/vilas/
tu są detale prac, pak polski jest updatowany od czasu do czasu (nie jestem firmą, robię wtedy jak sam mam wolne chwile)
moje addony są pod Arme2 lub Combined Operations, a nie tylko pod pustynną (głównie kwestia środowiska Czernarusi zbliżonego do Polski)
co do kompatybilności
pojazdy mają mapy termiczne
jest oddzielny dodatkowy plik konfigu (dopiero się uczę tych danych) do OA
wszystkie ludziki nie mają jeszcze map termicznych, obecnie około 30-40 % ma (ale masz np. mape na ciele, ale już hełm nie ma, lub plecak nie ma, musze dopracować, a czasu brakuje),
jest to duża robota zrobić mapy na poszczególne ekwipunki, hełmy, mundury itp. (kamizelka to zimniej, krocze i pachy cieplej, dalsze kieszenie w kamizelkach zimniej , naramienniki w kamizelkach zimniej itp. )
broń nie ma jeszcze map termicznych (to też dużo roboty, lufy gorące, kolba nie itp. )
FLIR to w zasadzie przeróbka całości i to bardzo czasochłonna (biorąc pod uwagę, że przeciętny wojak ma conajmniej jedną mape munduru (niektóre jednostki mają 2), ze 2 mapy ekwipunku bo nie każdy element ekwipunku jest na jednej mapie - np. hełm, plecak do RPG, ładownice AK, gdzie plecak do RPG jest BISowski i nie ma mapy termiczenej w RVMAT, dopiero muszę ją zrobić itp. itd. )
http://www.createforum.com/vilas/
tu są detale prac, pak polski jest updatowany od czasu do czasu (nie jestem firmą, robię wtedy jak sam mam wolne chwile)
