Lądowisko po wybuchu granatu dymnego

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Lądowisko po wybuchu granatu dymnego

Post autor: Marine91 »

Witam. Pamiętam, że kiedyś był bardzo podobny temat, ale za nic nie mogę go znaleźć...

Chodzi mi o pojawienie się (lub przeniesienie z innego miejsca) przedmiotu "H niewidzialny" (jeśli można wstawić tylko "widzialne" lądowiska, to również mogą być), w miejscu wybuchu granatu dymnego lub flary, którego później można usunąć poprzez komendę radiową, bądź jeśli jest taka możliwość, to po upłynięciu określonego czasu.

Jeśli nie da się zrobić takiego spawnu przez granat dymny lub flarę, może być również komendą radiową, dodając go w miejscu, w którym znajduje się gracz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skurcz
Posty: 67
Rejestracja: 19 marca 2009, 14:53
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0

Re: Lądowisko po wybuchu granatu dymnego

Post autor: Skurcz »

Udało mi się znaleźć coś takiego:

; Readme by Ogion
; You need on the map:
; 1 helicopter named heli1
; 1 green smokeshell
; 1 helipad named base
; 1 trigger configured as you wish. I used radio Alpha in my testing.
; I named this script greensmoke.sqs and called it by syntax: this exec "greensmoke.sqs"

; Creates the marker
createMarker ["smokecheck",position player];
"smokecheck" setMarkerSize [0,0];
"smokecheck" setMarkerType "dot";

; Checks the smoke
@((count ((markerpos "smokecheck") nearObjects ["SmokeshellGreen",10])) > 0)
player sideChat "Smoke out";

createMarker ["LZ",position player];
"LZ" setMarkerSize [0,0];
"LZ" setMarkerType "dot";

; Gets a pilot in the chopper
rescue = createGroup WEST;
_Leader="SoldierWPilot" createUnit [getPos base, rescue, "rescue=this;this moveInDriver heli1", 1, "Sergeant "];

; Takes off
_wp1 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 1] setWPPos getMarkerpos "LZ";
[group rescue, 1] setWaypointType "LOAD";
[group rescue, 1] setWaypointStatements ["true", "heli1 land ""LAND"" "]
; This is how long the chopper will wait until he takes off to next waypoint. Be there or be walking.
[group rescue, 1] setWaypointTimeout [5, 5, 5]
[west,"HQ"] sideChat "Resuce One en route. Please stand by.";

; Returns to base and lands
_wp2 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 2] setWPPos getpos base;
[group rescue, 2] setWaypointType "GETOUT";

; Removes the redundant markers
deleteMarker "LZ"
deleteMarker "smokecheck"

Główny link do tego tematu: viewtopic.php?f=65&t=3138&start=11
Próbowałem użyć tego skryptu, ale u mnie coś nie chciało działać (niektóre warunki mogły być złe.)
Mam nadzieję, że to będzie przydatne :]
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”