Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Kristof »

Wraz z kolegami tworzymy coop (na podstawie Dominacij by Xeno )misje dla graczy i stosujemy w niej podpowiedzi innych co jeszcze powinno byc :!:
Jest problem z ktorym nie mozemy sobie poradzic :no jak dodac burze piaskowa :!:
Jesli ktos wie to czekam na propozycje .
Dzieki Pozdrawiam
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Artek3333 »

spróbuj:
w uruchamianiu.

Kod: Zaznacz cały

nul = [ unitname , radiusofeffect ] script.sqf execVM
w pliku sqf o nazwie script:

Kod: Zaznacz cały

_obj = _this select 0;
_radius = _this select 1;
_pos = position _obj;

//--- Burza

	_velocity = [1.0,1.0,0.0];
	_ps = "#particlesource" createVehicleLocal _pos;  
	_ps setParticleParams [["\Ca\Data\ParticleEffects\Universal\universal.p3d", 16, 12, 48], "",
"Billboard", 5, 3, [0, 0, -6], _velocity, 1, 1.275, 0.9, 15, [9], [[0.9, 0.9, 0.9 ,0.0],
[224/255, 208/255, 127/255, 0.1],[0.8, 0.8, 0.8, 0.0]], [0.01], 1, 0, "", "", _obj];
	_ps setParticleRandom [3, [30, 30, 0], [0, 0, 0], 1, 0, [0, 0, 0, 0.01], 0, 0];
	_ps setParticleCircle [_radius, [0, 0, 0]];
	_ps setDropInterval 0.001;
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Kristof »

Dzieki za pomoc zobaczymy czy sie uda :!:
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Kristof »

Narazie nic z tego :(
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Artek3333 »

Dobra, bo trochę namieszałem za co z góry przepraszam. :oops:
jedziemy:
Postaw w edytorze gracza i nazwij go np. ap, a w uruchamianiu wpisz

Kod: Zaznacz cały

nul = [ap,40] execVM "script.sqf";
Natomiast składnia skryptu w pliku sqf o nazwie script, wygląda tak.

Kod: Zaznacz cały

_obj = _this select 0;
_radius = _this select 1;
_pos = position _obj;

//--- burza
	_velocity = [1.0,1.0,0.0];
	_color = [1.0, 0.9, 0.8];
	_alpha = 0.02 + random 0.02;
	_ps = "#particlesource" createVehicleLocal _pos;  
	_ps setParticleParams [["\Ca\Data\ParticleEffects\Universal\universal.p3d", 16, 12, 48], "", "Billboard", 5, 3, [0, 0, -6], _velocity, 1, 1.275, 0.9, 15, [9], [_color + [0], _color + [_alpha], _color + [0]], [0.01], 1, 0, "", "", _obj];
	_ps setParticleRandom [3, [30, 30, 0], [0, 0, 0], 1, 0, [0, 0, 0, 0.01], 0, 0];
	_ps setParticleCircle [_radius, [0, 0, 0]];
	_ps setDropInterval 0.01;
Poprzednia składnia skryptu, emituje inny rodzaj burzy.
Działa bo sprawdzałem ;)
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Kristof »

niby dziala ale brak na mapie :!:
z tego co widzialem na innej misij sa 3-4 skrypty burzy piaskowej !
Dzieki za pomoc :dworship
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: FOX-PL* »

Czy ktoś byłby rad wskazać co albo samemu przekopiować odpowiednie pliki skrypty wyzwalacze z misji
Evolution Blue 5.53 gdzie znajdują sie dwa wyzwalacze burzy piaskowej i przekopiować je do 13PPL_Cambinet _Operation (Domination 2.29A2)

Evo_blue_v553
http://www.sendspace.pl/file/7cdd83d2ce5b85c74556751

13PPL_Cambinet _Operation
http://www.sendspace.pl/file/4bce76f67ca481bc8f37984

kombinowałem prawo lewo ale razem z Kristofem nie znamy się na tworzeniu własnych skryptów lecz tylko je modyfikujemy i poprostu chcieliśmy uzyskać desertstorm na naszym Coop'ie. Z góry dziękuje za pomoc.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: Tyran »

Na razie doszyłem do tego że po rozpakowaniu tego EVO skrypt jest tu...
evo_blue_v553_oa.takistan\data\scripts - o nazwie "sandstorm"
Sam jestem ciekaw czy go odpalę :rox .
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jak dodac skrypt burzy piaskowej

Post autor: FOX-PL* »

O tym ot ja i również wiem gdzie to jest ale poprzerzuceniu wszystkich plików odnoszących sie do "sandstorm" oraz kilku wyzwalaczy na mapie oraz dostrojenie deskrypcji nie daje żadnej reacji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”