Tworzenie własnych jednostek

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Danio1313
Posty: 24
Rejestracja: 13 lipca 2010, 16:42
ID Steam:
ID gracza: 0

Tworzenie własnych jednostek

Post autor: Danio1313 »

Witam, nie wiem czy to dobry dział, więc proszę z góry o ewentualne przeniesienie tematu do tego odpowiedniego.

Moje pytanie jest następujące: Czy są jakieś darmowe programy pozwalające połączyć żołnierza i broń (ściągniętą jako addon) i stworzyć w ten sposób nową jednostkę (Ja przykładowo chciałbym stworzyć Żołnierza Amerykańskiego z Famasem) ?
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tworzenie własnych jednostek

Post autor: FOX-PL* »

Da sie w descrypcji gościa wpisujesz komende remowallweapon i addweapon "classnameweapon"; addmagazine "classnameweapon/magazine".
Danio1313
Posty: 24
Rejestracja: 13 lipca 2010, 16:42
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Tworzenie własnych jednostek

Post autor: Danio1313 »

Wielkie dzięki, ale czy nie dało by się zrobić tak, żeby w zbrojowni się pokazywała nowa jednostka?
I powiedz jeszcze jak odpowiednio wpisywać te komendy.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tworzenie własnych jednostek

Post autor: FOX-PL* »

np.:
removeAllWeapons this; this addWeapon "AKS_74_U"; this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"; this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"; this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"; this addWeapon "glock17_EP1"; this addMagazine "17Rnd_9x19_glock17"; this addMagazine "17Rnd_9x19_glock17";

w porównaniu do skrzynki wpisujesz: this addMagazinecargo ["17Rnd_9x19_glock17", 10];
natomiast przy żołnierzu musisz każdy magazynek osobno wpisać tyle ile chesz by on posiadał
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”