Nieskończony respawn jednostek i widoczne odliczanie

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
-=SpecNaz=-
Posty: 1
Rejestracja: 13 lipca 2010, 22:34
ID Steam:
ID gracza: 0

Nieskończony respawn jednostek i widoczne odliczanie

Post autor: -=SpecNaz=- »

Witam wszystkich! Jestem tutaj nowy, lecz w świecie OFP/ArmA siedzę od kilku ładnych lat i specjalizuje się głównie w missionmakingu i addonmakingu, ale lepiej przejdę więc do rzeczy. Pierwsze pytanie jakie chciałbym zadać, to jak zrobić nieskończony respawn dla danej frakcji. Nie chodzi mi o taki żeby jednostkom po zabiciu znikały ciała, bo to akurat wiem jak zrobić, ale mi akurat chodzi o to by te ciała zostawały. Wie ktoś jak to zrobić? Może coś trza dopisać do tej komendy ze znikającymi ciałami? Drugie pytanie tyczy się widocznego czasu odliczania w górę tzn. odliczanie wzwyż. Widziałem kiedyś tutaj taki temat, ale chyba oślepłem. Ktoś wie jak to wszystko co podałem zrobić?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Nieskończony respawn jednostek i widoczne odliczanie

Post autor: kondor »

Nie rozumiem. Problem nazywasz "nieskończonym respawnem", a opisujesz usuwanie ciał.
Z tego co wiem, to żeby ciała się usuwały to musi być wykonane przynajmniej jedno z poniższych:
-wywałanie hideBody
-wywołanie deleteVehicle
-dodanie jednostki do garbage collectora: http://community.bistudio.com/wiki/Garbage_Collector
Jeśli nie masz żadnego z powyższych w swojej misji, a ciała nadal są usuwane, to pewnie w tle "chodzi" jakiś automatyczny garbage collector i chyba niewiele da się z tym zrobić
fdd
Posty: 26
Rejestracja: 10 czerwca 2010, 20:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Nieskończony respawn jednostek i widoczne odliczanie

Post autor: fdd »

-=SpecNaz=- pisze:(...) Drugie pytanie tyczy się widocznego czasu odliczania w górę tzn. odliczanie wzwyż. Widziałem kiedyś tutaj taki temat, ale chyba oślepłem. Ktoś wie jak to wszystko co podałem zrobić?

viewtopic.php?f=65&t=3493
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”