Witam.
Chciałem się spytać czy istnieje jakiś addon lub mod który by sprawił że AI będzie docierać tam gdzie mu karze ?
Chodzi o to że stworzyłem sobie waypointy dla AH1 ale AI chyba po prostu nie umie kierować pojazdami..
Ma lecieć tam a leci raz wyżej, raz niżej, znacznie dalej od wyznaczonej trasy lub wogle nie reaguje...
Jestem pewien że wiecie o co mi chodzi.
Może powinienem spróbować addonu (Easy Fly) to może wtedy AI leciało by do każdego waypoint i robiło dokładnie to co mu karze i nic więcej.
Bo to jest na prawdę denerwujące tyle czasu tworzyłem trasę dla śmigłowca i wszystko na nic bo on sobie np: skraca trasę że tak powiem.
Może znacie coś co jest powiązane z ''pełna kontrola nad botami w armie 2''..
Problem z AI
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Problem z AI
Ja za bardzo nie pomogę, bo nie jestem dobry w tworzeniu misji, ale mam takie spostrzeżenie, ze Arma to już taka gra, gdzie dosyć ciężko zrobić coś szablonowego i z góry przewidywalnego. AI lubi czasem żyć swoim życiem
I to jest piękne w Arma 


Re: Problem z AI
Szkoda ponieważ jak AI że tak powiem nie chce się słuchać to jak można zrobić porządną misję...PROCIK pisze:ARMA to już taka gra, gdzie dosyć ciężko zrobić coś szablonowego i z góry przewidywalnego.
A po to są waypointy żeby jednostka podążała nimi i tam gdzie jej karze a nie tam gdzie ona chce.
Może ktoś inny będzie wiedzieć jak temu zaradzić.
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Problem z AI
Na pewno jakieś sposoby są, z tego co pamiętam to można manipulować parametrem czujności AI. Jak będzie z byt czujne to dojście do jakiegoś punktu może zając wieki
Nawet najprostsze misje zawierają wiele zmiennych, które jest czasami ciężko przewidzieć. Nawet grając misje Coop i atakując miasta, ja osobiście wole robić to samemu bez dowodzenia AI-kami. Często robią dziwne rzeczy a najprostsze przejście z punktu do punktu potrafią maksymalnie skomplikować. Generalnie Arma dobrze sprawdza się w misjach gracz na gracz lub gracz przeciwko AI. Kiedy do misji po stronie gracza dodajesz AI to już jest o wiele trudniej.
Dlatego grając misje coop Ja biorę AI tylko po to aby obsadzić załogę pojazdu lub jako wsparcie, nie licząc na to ze coś zniszczą, ale aby zrobić sztuczny tłok
i odciągnąć uwagę wroga od siebie.
Ale życzę powodzenia w robieniu misji i na pewno ktoś kompetentniejszy podpowie kilka trików.

Dlatego grając misje coop Ja biorę AI tylko po to aby obsadzić załogę pojazdu lub jako wsparcie, nie licząc na to ze coś zniszczą, ale aby zrobić sztuczny tłok

Ale życzę powodzenia w robieniu misji i na pewno ktoś kompetentniejszy podpowie kilka trików.