Wyposażenie i punkty do przejęcia na mapie

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
damix2025
Posty: 1
Rejestracja: 22 czerwca 2010, 12:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Wyposażenie i punkty do przejęcia na mapie

Post autor: damix2025 »

Witam.

Mam dwa nurtujące pytania, albowiem chciałbym coś takiego zrobić.

1. Jestem np. jako strzelec. Strzelec niema na wyposażeniu noktowizora, czy ładunków wybuchowych. Chciałbym, żeby je miał. Jest do tego jakiś skrypt? - i czy wystarczy ten skrypt wpisać w pole "uruchamianie" - kiedy edytuję jednostkę?

2. Przykład - jest baza na północy, wieża kontroli lotów i baza na południu. Chciałbym zrobić aby te punkty były do przejęcia, np. obszar baz, czy wieży. Dajmy na to 2 minuty do przejęcia punktu. Jeżeli jest liczbowa przewaga wroga na danym punkcie nie zajmę go (będzie zablokowany). Aha i jeszcze aby pojawił się jakiś komunikat, że np. teren zajęty przez wroga, czy nasz...
Dokładnie sprawa wyglądałaby tak... są siły Rosyjskie i USA.
Obie bazy są puste, do przejęcia.
Tylko na środku jest wieża i ona jest już zajęta przez Partyzantów (siły partyzantów to tylko prowizorka, mają tam tylko stać) - trzeba je odbić.
Aha finał - jaka frakcja zajmie wszystkie punkty, ta wygrywa. (można dodatkowo jeszcze zrobić, że jak ktoś ma wszystkie punkty, musi je jeszcze utrzymać przez minutę).
Czy jest to możliwe do zrobienia?, jak to zrobić, jak to stworzyć, z jakiej strony to ruszyć, aby to działało?

Z góry dzięki za pomoc, chodzi mi tylko o pokazanie, nakierowanie, instrukcje, jak to zrobić...
moje gg: 17970378
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”