Sprawa wygląda tak: robię prostą misję multiplayer. Mam kilku graczy (playable) i zrobione respawny. Na mapie jest kilka pojazdów. Zrobiłem prosty skrypt, dzięki któremu boty automatycznie wsiadają do pojazdów w pobliżu. Problem jest taki, że skrypt działa tylko raz, tzn. zaraz po starcie gry botek jak napotka pojazd na swojej drodze wsiada i fajnie jedzie dalej, ale jak zginie, po respawnie już za nic nie chce z powrotem do żadnego pojazdu wsiąść. Jestem początkującym w pisaniu skryptów i nie mogę sobie z tym poradzić.
w init jednostkom daję:
Kod: Zaznacz cały
nul=[this] execVM "getin.sqf"
Kod: Zaznacz cały
_text = "sprawdzam";
_text2 = "sprawdzam2";
_auto = nearestObject [getPos _unit, "landvehicle"];
while {1 < 2} do
{
_unit = _this select 0;
hint _text;
_auto = nearestObject [getPos _unit, "landvehicle"];
sleep 3;
hint _text2;
sleep 3;
if ((_unit distance _auto < 30) and ({not alive _x} count crew _unit == 0)) then (_unit moveinDriver _auto);
};

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.