Ambient Civilians module
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Rafalsky
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 stycznia 2010, 18:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Londyn UK
Ambient Civilians module
Jak to uruchomic ?
Wstawienie modulu, czy wstawienie modulu i sync F5 z dowodca... nie dziala.
Odwiedzam miasta a one puste ?
Wstawienie modulu, czy wstawienie modulu i sync F5 z dowodca... nie dziala.
Odwiedzam miasta a one puste ?
! NO AMMO CRATES, NO RESPAWN, NO 3D VIEW, NO CHAT !
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Ambient Civilians module
Modul trzeba "modyfikowac", zapewne za pomoca skryptu:
http://community.bistudio.com/wiki/Ambient_Civilians
Watpliwe czy dziala na nie-BISowskich mapach. Musza one byc odpowiednio skonfigurowane.
http://community.bistudio.com/wiki/Ambient_Civilians
Watpliwe czy dziala na nie-BISowskich mapach. Musza one byc odpowiednio skonfigurowane.
- Rafalsky
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 stycznia 2010, 18:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Londyn UK
Re: Ambient Civilians module
Czytalem to, ale wg tego wystarczy tylko wstawic.
testy robilem na Chernorusi i nic.
Ktos to kiedys uruchomil. ? Jezeli tak , prosze o sample mission gdzie to dziala.
testy robilem na Chernorusi i nic.
Ktos to kiedys uruchomil. ? Jezeli tak , prosze o sample mission gdzie to dziala.
! NO AMMO CRATES, NO RESPAWN, NO 3D VIEW, NO CHAT !
Re: Ambient Civilians module
Uruchomilem to kiedys na Czarnorusi, bez jakiejkolwiek konfiguracji i dzialalo. Jak wroce do domu, to sprawdze.
Pamietam, ze bylo malo ludzi, czasem ciezko ich bylo znalezc, wiec moze poszukaj opcji jak zwiekszyc ich liczbe / gestosc (gdzies taka byla)
Pamietam, ze bylo malo ludzi, czasem ciezko ich bylo znalezc, wiec moze poszukaj opcji jak zwiekszyc ich liczbe / gestosc (gdzies taka byla)
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Ambient Civilians module
Sam modul juz powoduje, ze cywile powstaja, ale w malej ilosci i w zasadzie wszystko jest defaultowo ustawione.
http://community.bistudio.com/wiki/Ambient_Civilians
Z tej strony wykorzystujemy komendy aby szczegolowo poustawiac ten modul.
Przykladowo:
Postaw modul nazwany ACM. Nastepnie utworz init.sqf w ktorym bedzie:
To tak na szybko.
Edited:
Przyznam, ze za cholere nie moge zrobic tak, zeby w wiosce bylo np. 100 ludzi.
http://community.bistudio.com/wiki/Ambient_Civilians
Z tej strony wykorzystujemy komendy aby szczegolowo poustawiac ten modul.
Przykladowo:
Postaw modul nazwany ACM. Nastepnie utworz init.sqf w ktorym bedzie:
Kod: Zaznacz cały
waitUntil {!isNil {ACM getVariable "initDone"}};
waitUntil {ACM getVariable "initDone"};
ACM setvariable ["spawnDistance",800]; //odleglosc gracza od miasta, kiedy beda spawnowani cywile
ACM setvariable ["civilianCount","round (%1/20)"]; //stosunek ilosci drzwi/cywile, ale jeszcze testuje wspolczynniki, wiec sam do konca nie wiem
if(true) exitWith {};
Edited:
Przyznam, ze za cholere nie moge zrobic tak, zeby w wiosce bylo np. 100 ludzi.
- Rafalsky
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 stycznia 2010, 18:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Londyn UK
Re: Ambient Civilians module
this setVariable ["civilianCount",10]; // to powinno ustawic 10 na wioche, bez wzgledu na ilosc drzwi, choc jak wiecej to wchodza i wychodza z budynkow i biegaja jak oszaleni.. pewnie widza ze gina uderzacac sie o siebie
ustawienie ktore calkiem przyjemnie dziala:
Problem
jak podpiac cos takiego:
{_this AddEventHandler ["killed", {_this exec "zliczanieEast.sqs"} // jak cywil zabity
do
ustawienie ktore calkiem przyjemnie dziala:
Kod: Zaznacz cały
BIS_alice_mainscope setvariable ["civilianCount","round (%1)"]; // ile drzwi tyle ludzi (czasem nawet uzywaja pojazdow)
Problem
jak podpiac cos takiego:
{_this AddEventHandler ["killed", {_this exec "zliczanieEast.sqs"} // jak cywil zabity
do
Kod: Zaznacz cały
* ALICE_civilianinit = <array>; - array of codes which is executed upon every civilian unit created.
Example: [bis_loc_acityc_kozlovka,"ALICE_civilianinit",[{_this addweapon "Mk_48"}]] call bis_fnc_variablespaceadd;
(use function BIS_fnc_variablespaceadd to prevent replacing currently existing codes)
Default value: none
! NO AMMO CRATES, NO RESPAWN, NO 3D VIEW, NO CHAT !
Ambient Civilians module
Witam.
Mimo że przeczytałem ten temat:
viewtopic.php?f=65&t=3492&p=37736&hilit ... ule#p37736
Niestety nie udało mi się sprawić aby cywile się pojawili.
Nie wiem co robię nie tak.
(ufoman) w tym temacie do którego dałem link powyżej napisał że:
Przykladowo:
Postaw modul nazwany ACM. Nastepnie utworz init.sqf w ktorym bedzie:
waitUntil {!isNil {ACM getVariable "initDone"}};
waitUntil {ACM getVariable "initDone"};
ACM setvariable ["spawnDistance",800]; //odleglosc gracza od miasta, kiedy beda spawnowani cywile
ACM setvariable ["civilianCount","round (%1/20)"]; //stosunek ilosci drzwi/cywile, ale jeszcze testuje wspolczynniki, wiec sam do konca nie wiem
if(true) exitWith {};
Jak był by ktoś z was tak dobry że albo by mi wytłumaczył dokładnie.
Albo najlepiej podesłał link z przykładowym ustawieniem tych cywili (misja)...
Na armaholic też jest: http://www.armaholic.com/page.php?id=82 ... ANS+MODULE
Pozdrawiam.
ufoman: Ciekawi mnie co Toba kierowalo zakladajac zupelnie NOWY temat, wiedzac, ze juz taki istnieje...
Mimo że przeczytałem ten temat:
viewtopic.php?f=65&t=3492&p=37736&hilit ... ule#p37736
Niestety nie udało mi się sprawić aby cywile się pojawili.
Nie wiem co robię nie tak.
(ufoman) w tym temacie do którego dałem link powyżej napisał że:
Przykladowo:
Postaw modul nazwany ACM. Nastepnie utworz init.sqf w ktorym bedzie:
waitUntil {!isNil {ACM getVariable "initDone"}};
waitUntil {ACM getVariable "initDone"};
ACM setvariable ["spawnDistance",800]; //odleglosc gracza od miasta, kiedy beda spawnowani cywile
ACM setvariable ["civilianCount","round (%1/20)"]; //stosunek ilosci drzwi/cywile, ale jeszcze testuje wspolczynniki, wiec sam do konca nie wiem
if(true) exitWith {};
Jak był by ktoś z was tak dobry że albo by mi wytłumaczył dokładnie.
Albo najlepiej podesłał link z przykładowym ustawieniem tych cywili (misja)...
Na armaholic też jest: http://www.armaholic.com/page.php?id=82 ... ANS+MODULE
Pozdrawiam.
ufoman: Ciekawi mnie co Toba kierowalo zakladajac zupelnie NOWY temat, wiedzac, ze juz taki istnieje...