ArmA 2 - Beta Patches

Zablokowany
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

ArmA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

Beta Build 70644
http://www.arma2.com/beta-patch.php
Changelog:
[70582] Improved: Increased dynamic cloud layer visibility.
[70493] Fixed: Shadow artifacts visible on some windows while moving.
[70439] Fixed: Transient z-fight-like shadows artifacts while zooming.
[70372] Fixed: AI vision was too good on moonless nights.
Dlaczego warto zainstalować tą betę?
Oto kilka powodów:

1. Beta jest kompatybilna z oficjalnym 1.05 jeżeli chodzi o Multi Player
2. Dodając parametr -exThread=3 do skrótu można uzyskać kilka FPS'ów
Podobno są trzy opcje -exThread=0 -exThread=1 -exThread=3
3. W końcu zredukowano z-fight, napisano, że jest Fixed ale ja bym tam raczej powiedział, że jest zredukowany bo czasami na krawędziach obiektów jeszcze przenikają się teksturki zwłaszcza gdy używamy mocnej optyki na dalekich dystansach.
4. Beta to jest mniej więcej to co będzie w OA, więc naprawdę warto sprawdzić sobie listę usprawnień.

Przypominam, że po zainstalowaniu bety należy sobie stworzyć skrót na pulpicie podobny do tego:
"E:\Games\Armed Assault 2\beta\arma2.exe" -nosplash -world=Empty -mod=beta -exThread=3
Ostatnio zmieniony 04 czerwca 2010, 16:35 przez mant3z, łącznie zmieniany 1 raz.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ARMA 2 - Beta Build 70644

Post autor: PROCIK »

Hmm ciekawe :? trzeba będzie po pracy przetestować :D
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

Minęło zaledwie 15 dni a tu już wyszło 5 beta patchy
Ostatnio to 71213
[71143] Improved: -cpuCount=4 is now default on computers with more than four logical CPUs to prevent hyperthreading causing performance problems. If you want to use more CPUs, use -cpuCount=N to override this.
[71117] Optimized: Geometry loading in now optimized for multiple cores. Extra threading now enabled by default on computers with more that 2 CPUs. New possible -exThreads values: 5 (thread geometry loading only) and 7 (thread all)
[70817] Fixed: Crash while rendering some custom worlds, e.g Schmalfelden
[70793] Fixed: Character animation jerky after a unit disembarked a vehicle (http://dev-heaven.net/issues/3116)
[70790] Fixed: Fps stayed low after spawning and deleted many units. See http://dev-heaven.net/issues/5147
[70663] New: Weather config values "size" and "height" for better control over the cloud layer. Default values: size = 1.0; height = max(bright,0.6)
[70661] Improved: File handle management when more then 448 pbos are present is now more efficient.
[70651] Improved: Increased limits to prevent "Too many virtual memory blocks requested" error.
[70650] Fixed: Crash possible when loading map with older binarized format (pre 20, e.g. Schmalfelden).
[70646] Fixed: Some objects were shortly "flashing" while changing LODs.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

No i mamy kolejną wersję patcha:
71275

Co ciekawe to już kolejny patch, który dodaje FPS'a :) reasumując od momentu wydania patcha 1.05 BIS wycisnął z silnika +5FPS nie licząc kampanii :lol:

Change log bez zmian, zapewne uaktualnią go później...
Mów mi milordzie łapserdaku!
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: Andriey »

Dlaczego wreszcie nie wydadzą jakiegoś fajnala?
Spec Służby
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

A po cholerę Ci teraz patch?
Patch będzie jak się OA pojawi. Wtedy BIS wyda patch, który sprawi, że obie gry będą kompatybilne ze sobą.

Tak poza tym, zainstalowanie bety to jak zainstalowanie moda... do tego wszystkie serwery 1.05 są widoczne i można na nich grać.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: Andriey »

Jakoś nie ufam żadnym betom. Za wyjątkiem TS3. Mogliby wydać kolejny + ciąg dalszy fajnej mini kampanii z 1.05 :)
Spec Służby
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

Kolejna beta z porządnymi poprawkami.
http://www.arma2.com/beta-patch.php

[71543] File cache size increased a lot on systems with 4 GB RAM or more.
[71484] Fixed: C130 was crashing on takeoff.
[71373] Fixed crash http://dev-heaven.net/issues/11097
[71143] Improved: -cpuCount=4 is now default on computers with more than four logical CPUs to prevent hyperthreading causing performance problems. If you want to use more CPUs, use -cpuCount=N to override this.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: Andriey »

Zmieniłem zdanie pare dni temu i nie żałuję, dużo stabilniejsza :)
Spec Służby
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

Od jakiegoś czasu jest już kolejna beta, pierwsza pod OA
http://www.arma2.com/beta-patch.php
[71896] Fixed: TI was red instead of B/W with some settings and graphics cards.
[71891] Fixed: Night vision simulation was not simulating color sensitivity and blue shift in dark scenes.
[71882] Fixed: Disabled debugging message "Added texture headers from file"
[71527] Fixed: C130 was crashing on takeoff.
(added all changes from last Arma2 beta patch)
[71721] Game is now Large Address Aware, should improve stability and allow using more RAM with 64b OS.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2 - Beta Patches

Post autor: mant3z »

Właśnie wyszła kolejna beta 71952
Polecam się przyjrzeć bo dużo zmienia w gameplayu.
Odrzut i Kick-Back broni uległ zmianie!
ftp://downloads.bistudio.com/arma2.com/ ... _71952.zip
Mów mi milordzie łapserdaku!
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”