MW Gambit FIA - jednodniowa symulacja militarna
Motto: „Im więcej potu na ćwiczeniach tym mniej krwi w boju”.
Termin: 15 maja 2010 (sobota)
20100515/0900-20100515/1800
Koszt: 30 PLN
FIA zaprasza do wzięcia udziału w grze taktycznej MW (manewry
wojskowe) pod kryptonimem „Gambit FIA”.
Miejsce: Ostrowik woj. Mazowieckie
Impreza adresowana jest do osób zarówno zaczynających dopiero
swoją przygodę z grami militarnymi jak i teamów ze stażem
(zróżnicowane poziomy trudności zadań pod względem
nawigacyjno-bojowym). Zapraszamy nawet małe 2-3 osobowe grupki.
Zadania, ilości osób na stronę itp informacje zostaną podane do
ogólnej wiadomości po manewrach.
Ponieważ gra ma charakter ćwiczebny, a nie czysto symulacyjny,
całe MW odbędą się z naciskiem na naukę (na własnych i cudzych
błędach). Po imprezie zostanie oceniony stopień wykonania zadań
oraz poniesionych strat.
Organizację sztabów i pionów dowódczych,
wydanie rozkazów przygotowawczych,
wyznaczenie poszczególnych zadań oraz odprawy przed i po misji,
przygotowanie i wydruk map - zapewnia organizator.
Na zakończenie MW przewidziano żołnierski posiłek (zabrać
menażki) oraz podsumowanie manewrów.
Działania będą miały charakter samodzielnego wykonania
postawionych przez dowódcę zadań (typu search&.....a to już
różnie). Ograniczeniem będzie tylko treść rozkazu, czas oraz
możliwości ludzi.
Trudność nawigacyjna 2/5 (nieduża)
Trudność bojowa 3/5 (średnia)
Trudność organizacyjna 2/5 (nieduża)
Zasady:
Rozgrywki będą odbywały się w oparciu o „RED System” -
opracowany przez FIA system symulacji zranień, który kładzie
nacisk na ćwiczenie w ramach symulacji elementów czerwonej
taktyki.
Dla szeregowego uczestnika wystarczy umiejętność czytania/pisania
(nie będziemy jej weryfikować - każdy na własną
odpowiedzialność). System oczywiście zostanie podany do
wiadomości z wyprzedzeniem przed imprezą.
Ograniczenia ammo:
Pistolety 20 szt na magazynek (nie ma ograniczenia ilości
magazynków)
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości
magazynków)
Karabiny wsparcia 200 sz. mag. (preferowane typu box i drum - nie ma
ograniczenia ilości magazynków).
Maksymalnie 1 granatnik na 4 osobowy zespół.
Amunicja tylko w magazynkach (chyba że organizator pozwoli
inaczej).
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS (mierzona na
kulkach 0,2 i przy hop-upie ustawionym na "zero").
Granaty i świece dymne i inne elementy pozoracji pola walki
dopuszczone będą, jeśli nie będzie ogłoszonego zagrożenia
pożarowego.
Samoróbki dopuszczone - muszą mieć jednak atest organizatora -
należy nam min. na tydzień wcześniej przekazać 1szt do badań
(petarda nie mocniejsza niż k206).
Bezpośrednio przed MW losowe granaty, wyjęte z ładownic dowolnego
członka grupy (już atestowane) będą wypróbowane na ich
właścicielach (do dwóch szt).
Sprawdzone zostaną też losowe magazynki (ilość kulek) oraz
repliki (fps).
Łączność:
PMR w oparciu o indywidualne środki łączności wg standardów
(kanały, kody, hasła) określonych przez organizatora.
Zapisy: (UWAGA - ponieważ ten post wystawiłem już po zamknięciu
zapisów dlatego, żę są jeszcze wolne miejsca)
Zamknięcie list chętnych 05.05. Potwierdzenie uczestnictwa
przelewem na konto także do 05.05 (uwzględnijcie długi weekend).
Ilość miejsc ograniczona do max ok 40.
W wyjątkowych wypadkach Organizator zastrzega sobie prawo
odmówienia udziału grupie bez podania przyczyn.
Grupy zapisane otrzymają szczegółowe informacje dotyczące
miejsca, parkingów, reżimu mundurowego itp oraz zadań.
Zgłoszenia, pytania, dane do przelewu itp: FIA STAN:
draaven1979@gmail.com
Zarys scenariusza:
Miejsce:
Teren nie w pełni stabilnego kraju zniszczonego kilkuletnią wojną
podjazdową z sąsiadem (o sporne tereny przygraniczne).
Strony konfliktu:
- partyzantka "Czerwoni"
- partyzantka "Niebiescy"
- siły rządowe "Zieloni"
Opis:
"Czerwoni" odnajdują ukryty w lesie magazyn broni i dążą do jego
przejęcia (ewakuacja ciężarówkami na swoje tereny).
Zdecydowanie przeciwstawić się temu zamierzają "Niebiescy".
Dysponując lokalną przewagą będą próbowali zniszczyć lub
przejąć magazyn. Armia rządowa ("Zieloni") nie wie nic o
zbliżającym się konflikcie - chyba że któraś ze stron zechce
się z nią podzielić taką informacją...
Zarys zadań dla stron:
/podkreślamy, to zarys, właściwych zadań będzie więcej/
- "Czerwoni"
Niewielki oddział udaje się do ukrytego depozytu broni i amunicji
w celu jego przejęcia i utrzymania do czasu przybycia transportu
wraz z obstawą (szczegółowa godzina w rozkazie).
- "Niebiescy"
Partyzancki odział "Niebieskich" z kilku miejsc podąża na
koncentrację aby wykorzystać swoją przewagę i przeszkodzić
"Czerwonym" w wykonaniu zadania. Nie zna on dokładnego położenia
depozytu! Wie tylko o jego istnieniu i przybliżonej lokalizacji.
- "Zieloni"
Nikt nie wie czy Armia wysłała w te strony jakieś siły. Na
wszelki wypadek zarówno "Czerwoni" jak i "Niebiescy" muszą unikać
kontaktu z cywilami i wszelkimi pojazdami przez cały czas trwania
operacji. Nie można dopuścić do dekonspiracji żadnej z grup!
(zwiększone zainteresowanie Armii w tym rejonie jest nie na rękę
dla obu oddziałów partyzanckich).
FIA GAMBIT jednodniowa symulacja militarna ASG 15 maja
... lub palce na klawiaturę niosą
Moderator: Inkwizytor
FIA GAMBIT jednodniowa symulacja militarna ASG 15 maja
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do „Co ślina na język...”
Przejdź do
- Sprawy ogólne forum
- ↳ Regulamin, ogłoszenia i komunikaty
- ↳ Propozycje i uwagi
- Aktualności
- ↳ ArmA Flash News
- Arma 3
- ↳ Arma3
- ↳ Arma3: wersja Beta
- ↳ Arma3: wersja Alpha
- ↳ Pomoc techniczna
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- Arma 2 oraz Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Pomoc techniczna oraz FAQ
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Arma Coop Corps
- ↳ [A2C]
- ↳ Cooperative Flashpoint Online Gaming
- ↳ [CFOG]
- ↳ Combat Operations Specialists Attachment
- ↳ [COSA]
- ↳ Virtual Battle
- ↳ Kampanie VB
- ↳ VB-OK
- ↳ VB-PTWar
- ↳ VB-PHWar
- ↳ VB2
- ↳ VB1
- ↳ Działy frakcji VB
- ↳ Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Arma2 - wydanie 2009 rok.
- Kantyna
- ↳ Co ślina na język...
- ↳ Militarium
- ↳ Hardware & Software
- ↳ Imprezy
- ↳ Kosz / Testy
- Zaprzyjaźnione serwisy
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmASite.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu PFC
- Armed Assault - wydanie 2006 rok.
- ↳ Armed Assault - ArmA
- ↳ Ogólna dyskusja o ArmA
- ↳ Singleplayer
- ↳ ArmA Multiplayer
- ↳ Ogólne o multiplayer
- ↳ Cooperative
- ↳ Klany
- ↳ CTI
- ↳ IC-Arma
- ↳ ECL
- ↳ ESL
- ↳ AZPL Tournament
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Pomoc techniczna dotycząca Army
- ↳ FAQ
- Operation Flashpoint - wydanie 2001 rok.
- ↳ Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany
- Zaprzyjaźnione serwisy - ArmA2.pl
- ↳ Komentarze do newsów ARMA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmA2.pl
- ↳ Turniej ArmA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmedAssault.pl
- ↳ Radiosfera
- ↳ Radio...
- ↳ Code Red
- ↳ Turnieje oraz Ligi
- ↳ Informacje ogólne