"podpunkty"
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
"podpunkty"
Jak zrobić by było takie coś (nie za pomocą radia) że mogę sobie wybrać czy chce iść w np. w prawo czy w lewo?. Tylko żeby to było w menu akcji. Np. jestem w heli i mi mówi np. Hq że mam dwie misje do wyboru i w tym "menu akcji" pojawia się to i wybieram którom tam chce...
Mam nadzieje że rozumiecie.
Jeśli było na forum (szukałem nie znalazłem) to bardzo proszę o link i wrazie czego zamknięcie tematu...
z góry dziękuje
Mam nadzieje że rozumiecie.
Jeśli było na forum (szukałem nie znalazłem) to bardzo proszę o link i wrazie czego zamknięcie tematu...
z góry dziękuje
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Re: "podpunkty"
http://community.bistudio.com/wiki/addAction
połącz to z:
http://community.bistudio.com/wiki/removeAction
i gotowe.
skrypt.sqf:
połącz to z:
http://community.bistudio.com/wiki/removeAction
i gotowe.
Kod: Zaznacz cały
akcja1 = player addaction["lewica","skrypt.sqf","lewo"];
akcja2 = player addaction["lewica","skrypt.sqf","prawo"];
Kod: Zaznacz cały
player removeaction akcja1;
player removeaction akcja2;
if (_this select 3 == "lewo") then
{
// w lewo | wstaw co chcesz
}
else
{
// w prawo | wstaw co chcesz
};
cfog skończył się na kill'em all
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: "podpunkty"
Coś pokombinuje Ale w tworzeniu plików sqs sqf itd.. nie jestem dobry
EDIT: a tam "wstaw co chcesz" to co np? "addwaypoint" czy coś w tym stylu?
EDIT: a tam "wstaw co chcesz" to co np? "addwaypoint" czy coś w tym stylu?
Gdy widzisz błysk jest już za późno
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: "podpunkty"
skrypt.sqf:Kod: Zaznacz cały
akcja1 = player addaction["lewica","skrypt.sqf","lewo"]; akcja2 = player addaction["prawica","skrypt.sqf","prawo"];
Kod: Zaznacz cały
player removeaction akcja1; player removeaction akcja2; if (_this select 3 == "lewo") then { // w lewo | Alfa01=(group Alfa01) addWaypoint [getPos Punkt01, 1] } else { // w prawo | Alfa01=(group Alfa01) addWaypoint [getPos Punkt02, 1] };
i nic sie nie dzieje jak wybieram np prawica.... punkt01 to h niewidzialny punkt02 też, alfa01 to dowódca drużyny
ps jak to : Alfa01=(group Alfa01) addWaypoint [getPos Punkt01, 1] wpisze w wyzwalacz to działa
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Re: "podpunkty"
bo wpisałeś w komentarz
// - to oznacza że za tym znaczkiem ignoruje już całą linię.
// - to oznacza że za tym znaczkiem ignoruje już całą linię.
cfog skończył się na kill'em all
Re: "podpunkty"
@rapanui128pl specjalnie dla ciebie zrobiłem misyjkę przykładową na wyspie Utes
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: "podpunkty"
Aha czyli to tak trzeba zrobić Wielkie wszystkim
A tak poza tym jak by ktoś chciał wiedzieć to jeśli chce by był tylko gracz bez kolegów to niech we wszystkie miejsca alfa01 wpisze nazwę gracz i powinno zadziałać przynajmniej u mnie działa.
A tak poza tym jak by ktoś chciał wiedzieć to jeśli chce by był tylko gracz bez kolegów to niech we wszystkie miejsca alfa01 wpisze nazwę gracz i powinno zadziałać przynajmniej u mnie działa.
Gdy widzisz błysk jest już za późno