"podpunkty"

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

"podpunkty"

Post autor: rapanui128pl »

Jak zrobić by było takie coś (nie za pomocą radia) że mogę sobie wybrać czy chce iść w np. w prawo czy w lewo?. Tylko żeby to było w menu akcji. Np. jestem w heli i mi mówi np. Hq że mam dwie misje do wyboru i w tym "menu akcji" pojawia się to i wybieram którom tam chce...
Mam nadzieje że rozumiecie. ;)

Jeśli było na forum (szukałem nie znalazłem) to bardzo proszę o link i wrazie czego zamknięcie tematu...

z góry dziękuje :P
Gdy widzisz błysk jest już za późno
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: "podpunkty"

Post autor: gremdek »

http://community.bistudio.com/wiki/addAction

połącz to z:
http://community.bistudio.com/wiki/removeAction

i gotowe.

Kod: Zaznacz cały

akcja1 = player addaction["lewica","skrypt.sqf","lewo"];
akcja2 = player addaction["lewica","skrypt.sqf","prawo"];
skrypt.sqf:

Kod: Zaznacz cały

player removeaction akcja1;
player removeaction akcja2;
if (_this select 3 == "lewo") then
{
// w lewo | wstaw co chcesz
}
else
{
// w prawo | wstaw co chcesz
};

cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "podpunkty"

Post autor: rapanui128pl »

Coś pokombinuje ;) Ale w tworzeniu plików sqs sqf itd.. nie jestem dobry :angel

EDIT: a tam "wstaw co chcesz" to co np? "addwaypoint" czy coś w tym stylu? :?
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "podpunkty"

Post autor: rapanui128pl »

Kod: Zaznacz cały

akcja1 = player addaction["lewica","skrypt.sqf","lewo"];
akcja2 = player addaction["prawica","skrypt.sqf","prawo"];
skrypt.sqf:

Kod: Zaznacz cały

player removeaction akcja1;
player removeaction akcja2;
if (_this select 3 == "lewo") then
{
// w lewo |  Alfa01=(group Alfa01) addWaypoint [getPos Punkt01, 1]
}
else
{
// w prawo |  Alfa01=(group Alfa01) addWaypoint [getPos Punkt02, 1]
};

:ohno


i nic sie nie dzieje jak wybieram np prawica.... punkt01 to h niewidzialny punkt02 też, alfa01 to dowódca drużyny

ps jak to : Alfa01=(group Alfa01) addWaypoint [getPos Punkt01, 1] wpisze w wyzwalacz to działa :violent
Gdy widzisz błysk jest już za późno
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: "podpunkty"

Post autor: gremdek »

bo wpisałeś w komentarz

// - to oznacza że za tym znaczkiem ignoruje już całą linię.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: "podpunkty"

Post autor: Artek3333 »

@rapanui128pl specjalnie dla ciebie zrobiłem misyjkę przykładową na wyspie Utes

;)
2x_addAction.utes.rar
Misja przykładowa z dwoma addAction
(1.41 KiB) Pobrany 138 razy
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "podpunkty"

Post autor: rapanui128pl »

Aha czyli to tak trzeba zrobić Wielkie :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship wszystkim

A tak poza tym jak by ktoś chciał wiedzieć to jeśli chce by był tylko gracz bez kolegów to niech we wszystkie miejsca alfa01 wpisze nazwę gracz i powinno zadziałać przynajmniej u mnie działa. :mrgreen:
Gdy widzisz błysk jest już za późno
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”