po wyjściu z pojazdu + 1

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: flanker91 »

Witam mam dwa pytania :)
Jak zrobić żeby po wyjściu jednostki z pojazdu uruchomić wyzwalacz ? ;)
i jeszcze drugi jak po podejściu załóżmy 5 m do innej postaci ( oficera) też uruchomić wyzwalacz ? ;)
A i jeszcze tak na uboczu z komendami , np.

Kod: Zaznacz cały

[jednostka] switchMove "ActsPercMrunSlowWrflDf_FlipFlopPara";
co zrobić żeby się bez przerwy powtarzały ? :)
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: Furman »

Co do 1-ego pytania to będzie mniej więcej tak :

Kod: Zaznacz cały

Strzelec in Rower = false
albo

Kod: Zaznacz cały

(Strzelec in Rower) = false
Mniej więcej coś takiegorobiłem ,kiedyś tak to działało.

Co do 2-ego pytania to tez nie pamiętam jak to się dokładnie robiło,pisał kiedyś o tym krzysiek2222
krzysiek2222 pisze:Co do pytania 2:

Kod: Zaznacz cały

Najlepiej zrób skrypt.sqf (będzie stworzony nowy wątek)
Kod:
while {true} do {
wyzwalacz setPos (getPos jednostka);
sleep 1;
}
Co do 3-ego pytania to wstawić WP na jednostce(jesli startuje w tym miejscu gdzie ma wykonywać dana animację)-ruszać do,w inicie

Kod: Zaznacz cały

[jednostka] switchMove "ActsPercMrunSlowWrflDf_FlipFlopPara";
i "przełącz"
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: krzysiek2222 »

Akurat w tym wypadku chyba lepiej po prostu zrobić wyzwalacz z aktywacją:

Kod: Zaznacz cały

player distance jednostka <5
Jak odległość jednostki "jednostka" od gracza będzie mniejsza od 5, to wyzwalacz się uruchomi.

PS.
Nie

Kod: Zaznacz cały

(strzelec in rower) = false;
Bo będzie błąd. Potrzeba czegoś takiego:

Kod: Zaznacz cały

(strzelec in rower) == false;
pzdr
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: flanker91 »

dzięki serdeczne :)
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: gremdek »

co do wysiadania, to nie ma co mielić w pętli warunku, lepiej eventhandlerem:

Kod: Zaznacz cały

pojazd addeventhandler ["GetOut",{akcja jaka chcesz} ];
cfog skończył się na kill'em all
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: flanker91 »

Gremdek , mógł byś mi wytłumaczyć po kolei tą metodę co napisałeś , bo mi nie wychodzi.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: kondor »

-Użyłeś odpowiedniej nazwy pojazdu, do której dodałeś eventhandler?
-Co wpisałeś w miejscu "akcja jaka chcesz"?
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: flanker91 »

no właśnie nie wiem co mam wpisać i nie wiem za bardzo jak to zrobić , dałem wyzwalacz wpisałem przy aktywacji
a1 addeventhandler ["GetOut",{akcja jaka chcesz} ]; no i nie wiem co dalej , można powiedzieć że jestem zielony ;)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: kondor »

1.w warunku wyzwalacza wpisz:

Kod: Zaznacz cały

wyszedlZWozu
2. w polu inicjalizacji pojazdu wpisz:

Kod: Zaznacz cały

this addeventhandler ["GetOut", {wyszedlZWozu = true;}]
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: flanker91 »

dzięki serdeczne :)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: po wyjściu z pojazdu + 1

Post autor: kondor »

To chyba gremdkowi bardziej należy się plusik
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”