A DoFire B-nie działa.Proszę o pomoc

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

A DoFire B-nie działa.Proszę o pomoc

Post autor: Karol »

Witam!Chcem zrobić ostrzął w pewne miejsce z moździeży wroga.Czytałem jak to zrobić ale mi nie wyszło.Ustawiłem podnosy (nazwałem a,b,c..), następnie H niewidzialne (nazwałem 1,2,3,4...) i w wyzwalaczu ktokolwiek i przy uruchomieniu a DoFire 1 (dałem odpowiedni skrypt ale nie chce mi się go szukać) i nic.Pisało aby dodać moduł antyleri, więc dodałem i też nic !Pomużcie.
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: A DoFire B-nie działa.Proszę o pomoc

Post autor: Artek3333 »

Obawiam się, że doFire działa wtedy jak AI widzi cel, a moździerze to tylko na daleki dystans. Następna sugestia to jak używasz nazwy jednostek , to co najmniej z dwóch znaków. Czyli np. a1,a2 a3. Samo „1” albo samo „a” nie działa jako nazwa jednostki. ;)
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: A DoFire B-nie działa.Proszę o pomoc

Post autor: Karol »

Napisałem wtedy a1 DoFire h1 ; (przypomniało mi się) .A czy da się to jakoś zrobić ?Albo aby spadały jakieś pociski w dany obszar (mogą być wirtualne, ale aby wybuchały i zadawały obrażenia) ? Posiadam moda ACE 2.
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A DoFire B-nie działa.Proszę o pomoc

Post autor: krzysiek2222 »

Kod: Zaznacz cały

_temp = RHIB;
_shell = _this select 0;
_target = _this select 1;
_n1 = _this select 2;
_t1 = _this select 3;
_n2 = _this select 4;
_t2 = _this select 5;
_x = _this select 6;
_y = _this select 7;
for "_j" from 0 to _n2 do {
for "_i" from 0 to _n1 do {
_temp = _shell createvehicle [(position _target select 0) - (_x/2) + (random _x), (position _target select 1) - (_y/2) + (random _y), 10];
sleep _t1;
};
sleep _t2;
};

zapisujesz jako virtual_arty.sqf w folderze misji.
Aby wywołać ten skrypt potrzebujesz komendy:

Kod: Zaznacz cały

NULL = ["<amunicja>", "<cel>", <ilość posików w serii>, <odstęp między nimi>, <ilość serii>, <odstęp między seriami>, <rozrzut x>, <rozrzut y>] execVM "virtual_arty.sqf"
Mam nadzieję, że pomogłem

pzdr
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: A DoFire B-nie działa.Proszę o pomoc

Post autor: Karol »

Sprubuje to zrobić i dzienx
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”