Kolorowy dym

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Kolorowy dym

Post autor: Karol »

Witam!Czy ktoś wiem co zrobić aby w danym miejscu był kolorowy dym (najlepiej zielony lub czerwony ) ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kolorowy dym

Post autor: krzysiek2222 »

Kod: Zaznacz cały

NULL = "SmokeShellRed" createVehicle (<pozycja>);
gdzie <pozycja> to pozycja w której pojawi się dym. Aby zwiększyć efekt możesz wywołać ten skrypt parę razy.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Kolorowy dym

Post autor: Karol »

A gdzie to mam wstawić ? W wyzwalaczy ?A pozatym pisze mi że "nie poprawna liczba w wyrażeniu".
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Kolorowy dym

Post autor: SaS TrooP »

W wyzwalaczu, w skrypcie - gdziekolwiek, gdzie chcesz to aktywować. Stwórz sobie niewidzialny marker (w polskiej wersji jest nazwany "pusty" z tego, co kojarzę)

I teraz (pisząc z pamięci) skrypt powinien wyglądać tak:
NULL = "SmokeShellRed" createVehicle (getpos nazwa_markera);


Jeśli getpos nie działa (bo nie pamiętam) spróbuj z setpos.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Kolorowy dym

Post autor: Karol »

Wziąłem marker "Pusty" następnie zazwa "a" i w "tekst" wpisałem to co napisałeś ale nic się nie działo.Wziąłem wyzwalacz, aktywacja "ktokolwiek" wkleiłem i nic :rant
Posiadam patcha ACE 2 i próbowałem to na wyspie Panthera ...
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Kolorowy dym

Post autor: SaS TrooP »

Tak to jest jak ludzie piszą z pamięci.
Krzysiek, trza czasem ruszyć dupsko i sprawdzić samemu :) (tak wiem, też nie sprawdziłem, ale teraz sprawdziłem i mi działa).

Dobra, wpisz to:
cos = "smokeshellred" createVehicle (getMarkerPos "marker1");

marker1 to chyba nie muszę wyjaśniać.

Działa, acz skrypt wydaje mi się idiotyczny.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Kolorowy dym

Post autor: Karol »

Wielkie dzięki ! :dworship Wszystko działa ! Bardzo mi się przyda przy robiemiu mojej misji.Pozdro
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kolorowy dym

Post autor: krzysiek2222 »

Ten skrypt co wkleiłem działa. To właśnie getPos z markerem nie zadziała (potem dobrze poprawiłeś). A co do skryptu to dziwny, ale dobrze spełnia swoje zadanie.
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kolorowy dym

Post autor: Furman »

Co do getpos-w markerach używa się

Kod: Zaznacz cały

getmarkerpos
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Kolorowy dym

Post autor: kondor »

Dobrze, ze nam przypomniales, cos co mozna znalezc w postach wyzej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”