Aktywacja wyzwalacza gdy obiekt osiągnie daną wysokość

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Aktywacja wyzwalacza gdy obiekt osiągnie daną wysokość

Post autor: templar »

Witam. Chciałbym aby wyzwalacz został aktywowany gdy np. helikopter osiągnie wysokość 100 metrów. Znalazłem taki skrypcik

Kod: Zaznacz cały

_zmienna = position helikopter
_wysokosc = _zmienna select 2
?(_wysokosc == 2): aktywacja_wyzwalacza=true
w prawie identycznym temacie (w dziale army1). Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak tego się używa, bo nie wiem co gdzie wkleić. Pozdrawiam!
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Aktywacja wyzwalacza gdy obiekt osiągnie daną wysokość

Post autor: kondor »

w warunku wyzwalacza wpisz:

Kod: Zaznacz cały

((getPos helikopter) select 2) > wysokosc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”