dialogi, description a edytor

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lifodep
Posty: 2
Rejestracja: 05 marca 2010, 14:22
ID Steam:
Numer GG: 7030034
ID gracza: 0

dialogi, description a edytor

Post autor: Lifodep »

Witam wszystkich.
Mam problem, otóż stworzyłem sobie pliki dźwiękowe (o nazwach "normal","normal2","shout","hostile") oraz description.ext. Pliki dźwiekowe wkleiłem do folderu z misją w podfolderze "sound". W edytorze wpisałem w wyzwalaczu Com say "normal.ogg". Przy zaladowaniu gry wyskakuje błąd typu " Nie można znaleźć pliku "normal.ogg" ". Nie wiem co jest grane. Pliki .lip są także w folderze. Możliwe, że coś nie tak jest z description.ext, dlatego zaznajomionych z plikami tego typu prosze o pomoc.
//onLoadMission = "";

class CfgIdentities
{
class Hero
{
name = "Hero";
face = "Face71";
glasses = "None";
speaker = "Male03EN";
pitch = 0.97;
};
class Com
{
name = "Com";
face = "Face107";
glasses = "SunGlasses";
speaker = "Male05EN";
pitch = 0.97;
};
};

class CfgSounds
{
sounds[] = {normal,normal2,hostile,shout};

class normal
{
name = "normal";
sound[] = {"normal.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
class normal2
{
name = "normal2";
sound[] = {"normal2.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
class hostile
{
name = "hostile";
sound[] = {"hostile.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
class shout
{
name = "shout";
sound[] = {"shout.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
};

class CfgRadio
{
sounds[] = { };

};

class CfgSFX
{
sounds[] = {};
};
class CfgEnvSounds
{
sounds[] = {};
};
Jesteś zdolny do wielkich rzeczy, ale wielkie rzeczy Ci się nie przytrafiają...
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: dialogi, description a edytor

Post autor: kondor »

uzywa sie tego tak:

Kod: Zaznacz cały

ktos say "normal";
ale nie wiem czy to jedyny blad
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: dialogi, description a edytor

Post autor: Artek3333 »

Jeśli umieszczasz pliki ogg i lip w folderze sound to składnia powinna wyglądać tak

Kod: Zaznacz cały

class normal
{
name = "normal";
sound[] = {\sound\normal.ogg, db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
Awatar użytkownika
Lifodep
Posty: 2
Rejestracja: 05 marca 2010, 14:22
ID Steam:
Numer GG: 7030034
ID gracza: 0

Re: dialogi, description a edytor

Post autor: Lifodep »

O kurde ale gafa. Ile to juz misji w OPF albo ArmA zrobilem to trudno zliczyc. Pierwszy raz mi się zdażyło dać taką plame :mrgreen: Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Jesteś zdolny do wielkich rzeczy, ale wielkie rzeczy Ci się nie przytrafiają...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”