Mam problem, otóż stworzyłem sobie pliki dźwiękowe (o nazwach "normal","normal2","shout","hostile") oraz description.ext. Pliki dźwiekowe wkleiłem do folderu z misją w podfolderze "sound". W edytorze wpisałem w wyzwalaczu Com say "normal.ogg". Przy zaladowaniu gry wyskakuje błąd typu " Nie można znaleźć pliku "normal.ogg" ". Nie wiem co jest grane. Pliki .lip są także w folderze. Możliwe, że coś nie tak jest z description.ext, dlatego zaznajomionych z plikami tego typu prosze o pomoc.
//onLoadMission = "";
class CfgIdentities
{
class Hero
{
name = "Hero";
face = "Face71";
glasses = "None";
speaker = "Male03EN";
pitch = 0.97;
};
class Com
{
name = "Com";
face = "Face107";
glasses = "SunGlasses";
speaker = "Male05EN";
pitch = 0.97;
};
};
class CfgSounds
{
sounds[] = {normal,normal2,hostile,shout};
class normal
{
name = "normal";
sound[] = {"normal.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
class normal2
{
name = "normal2";
sound[] = {"normal2.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
class hostile
{
name = "hostile";
sound[] = {"hostile.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
class shout
{
name = "shout";
sound[] = {"shout.ogg", db-20, 1.0};
titles[] ={ 0, ""};
};
};
class CfgRadio
{
sounds[] = { };
};
class CfgSFX
{
sounds[] = {};
};
class CfgEnvSounds
{
sounds[] = {};
};