konflikty modów - które wybrać?

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nexus
Posty: 87
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 07:26
ID Steam:
ID gracza: 0

konflikty modów - które wybrać?

Post autor: Nexus »

Szanowni panowie, z uwagi na ogromną ilość modów o podobnej tematyce nasuwa się pytanie
- które mody włączyć a które nie, które mogą się dublować, a które na wzajem się wykluczają?

Przykład:
- mody dźwiękowe;
ACE_SM
HiFi v.3
HiFi_extras v.3
HiFi_air
HiFi_ace
HiFi_sfx
HiFi_vehicle_wepons
HiFi_wepons_long
Vopsound v.6
SOWMod v.4

- efekty specjalne;
WarFX v. 2
JTD v.1
GL4 v.9

Wiem że przy modach dźwiękowych HiFi oczywiście są opisy dotyczące jakich dzwięków to są modyfikacje, jednak w przypadku HiFi_ace nie wiem czy nie będzie on wykluczał lub całkowicie podmieniał ACE_SM albo samego HIFI.

Rozpatrywałem również wagę jaką posiadają owe mody ale teraz zastanawiam się czy może porównać zawartość i zobaczyć w których modach występują identyczne pliki co może wywoływać kolizje lub dublować pliki.
Proszę o rzeczowe wskazówki lub pomoc w optymalizacji stosowanych modów.
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”