Cutscenka i doFire

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Cutscenka i doFire

Post autor: eJay »

Cześć

Robię pewną cutscenkę, gdzie wystepuja 2 osoby i mam coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

~2
sierzant_dupa doTarget frajer
~1
sierzant_dupa doFire frajer
Problem w tym, ze to nie działa. Postać dostaje target, ale nie strzela z broni (target widać po zakonczeniu cutscenki). Czytalem, ze to moze byc wina zachowania ustawionego na "Careless", dałem więc "Safe" i nic. Jakieś sugestie?
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Cutscenka i doFire

Post autor: Mumin »

Może popróbuj z różnymi zachowaniami :)
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Cutscenka i doFire

Post autor: eJay »

Zmieniałem na Combat, Aware itd. Nic się nie dzieje. Działa tylko doTarget (bo pojawia się kółeczko z celem po cutscence).
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Cutscenka i doFire

Post autor: kondor »

Na BIFie napisałeś, że strzelcem jest player. Podejrzewam, że jednostka musi być AI, żeby robić coś tak złożonego (gdy myszka gracza jest zablokowana) - doFire, podobnie jak doMove jest (chyba) tylko rozkazem dla jednostki, a samym wykonaniem zajmuje się jakiś moduł AI (patrz parametry komendy enableAI).
Sprawdź na AIku, nie na graczu. Ewentualnie na czas cutscenki uzyj jednostki identycznej z graczem.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Cutscenka i doFire

Post autor: eJay »

Dzięki, chyba tak zrobię.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cutscenka i doFire

Post autor: Matte »

pokombinuj z "fire" pamiętam, że w OFP można było w ten sposób symulować "przypadkowy wystrzał" ;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Cutscenka i doFire

Post autor: eJay »

Zrobiłem to inaczej - zmieniłem założenie tej sceny :) Ale dzięki za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”