re-teksturowanie

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
kmax1
Posty: 36
Rejestracja: 01 listopada 2009, 19:08
ID Steam:
ID gracza: 0

re-teksturowanie

Post autor: kmax1 »

Witam! Proszę bardzo o pomoc. Sciągnąłem plugin *.paa do PS. Wypakowałem uh-60, znalazłem tekstury poszycia. Otworzyłem w PS, "domalowałem" pewne elementy, zapisałem i spakowałem do *.pbo ale żadnego efektu nie widzę. Czy coś źle robię? Chciałem w przyszłości przerobić śmigłowiec uh-60 na wersję ratunkową z symbolami czerwonego krzyża (tekstury i modeling) ale już na starcie mam problemy.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: re-teksturowanie

Post autor: SaS TrooP »

Sugeruję zrobić osobny addon z configiem. Tak będzie wygodniej. Wyciągnij model etc.
Aha, i polecam używać BIS Editing Tools - ten plugin to PSa bywa dość trefny. BIS editing Tools pozwalają na kownersję .paa do .tga.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”