Czy da się zrobić tak aby w wywołanym (przez execVM) skrypcie jednostki miały przypisane waypointy ( _wp1, _wp2, _wp3) a po spełnieniu jakiegoś warunku zostały one skasowane i zastąpione nowymi (_wp4, _wp5, _wp6)? Pokażę o co mi chodzi na podstawie tego co próbowałem sam wymyślić i mi nie wychodzi (uczę się dopiero więc proszę o wybaczenie...).
W tym wypadku chciałem żeby grupa (Grupa1), która chodziła dookoła budynku i ochraniała bossa - po jego zabiciu - zaatakowała jednostki wroga. Wiem, że można to pewnie zrobić na różne sposoby (jestem otwarty na wszelkie sugestie) ale głównie chodzi mi o to czy można skasowac jedne waypoiny a przypisać drugie.
Wygląda to tak ( i wiem, że pewnie jest do kitu na całej linii):
Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0;
_Group = Group leader _unit;
Grupa1 = Creategroup east;
_leader = "RU_Soldier_TL"createunit [getmarkerpos"A",Grupa1,"",1,"Sergant"];
_Unit2 = "MVD_Soldier"createunit [getmarkerpos"A",Grupa1,"",1,"Corporal"];
_Unit3 = "RU_Soldier_SniperH"createunit [getmarkerpos"A",Grupa1,"",1,"Corporal"];
if(alive boss) then {
_wp1 = Grupa1 addWaypoint [GetMarkerPos "A", 1];
_wp1 setWaypointCombatMode "GREEN";
_wp1 setWaypointBehaviour "SAFE";
_wp1 setWaypointSpeed "LIMITED"
_wp1 setWaypointType "MOVE";
_wp2 = Grupa2 addWaypoint [GetMarkerPos "B", 1];
_wp2 setWaypointCombatMode "GREEN";
_wp1 setWaypointSpeed "LIMITED"
_wp2 setWaypointBehaviour "SAFE";
_wp2 setWaypointType "MOVE";
_wp3 = Grupa1 addWaypoint [GetMarkerPos "C", 1];
_wp3 setWaypointType "CYCLE";
_wp3 setWaypointSpeed "LIMITED"
_wp3 setWaypointCombatMode "GREEN";
_wp3 setWaypointBehaviour "SAFE";
}
else {
_wp4 = Grupa1 addWaypoint [GetMarkerPos "A1", 1];
_wp4 setWaypointCombatMode "RED";
_wp4 setWaypointBehaviour "COMBAT";
_wp4 setWaypointType "MOVE";
_wp5 = Grupa2 addWaypoint [GetMarkerPos "B1", 1];
_wp5 setWaypointCombatMode "RED";
_wp5 setWaypointBehaviour "COMBAT";
_wp5 setWaypointType "SAD";
}
Wiem, że powinienem najpierw nauczyć się podstaw ale nic nie rozumiem czytając comref i community.bistudio.com dlatego zaglądam na fora i kombinuje z "cudzymi" skryptami. Staram się je analizować i zrozumieć, więc wybaczcie jeśli piszę jakieś bzdury.