Uruchomienie wyzwalacza po podniesieniu przedmiotu

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
UranowyMirek
Posty: 3
Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:21
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0
Lokalizacja: Uranowsk

Uruchomienie wyzwalacza po podniesieniu przedmiotu

Post autor: UranowyMirek »

Witam!
To ja, Skurcz. Niestety przez parę problemów z poprzednim kontem, przez jakiś czas byłem nieobecny.
Przez ten czas w pełni przerzuciłem się na ArmA II.
Mam pewien problem, otóż: W jaki sposób ustawić wyzwalacz, by po podniesieniu jakiegoś przedmiotu (np. Dokumentów) Wyzwalacz się uruchomił ?
Z góry dziękuję :]
– My zaś uczynimy rekonesans. Jeśli będzie bezpiecznie, zawołam głosem krogulca.
– Głosem krogulca? Przecie ty pojęcia nie masz o naśladowaniu ptasich głosów, Zoltan.
– I o to chodzi. Gdy usłyszysz dziwny, niepodobny do niczego głos, to będę ją.

To ja, Skurcz - z powodu problemów z poprzednim kontem, założyłem nowe.
Bladzior
Posty: 7
Rejestracja: 29 grudnia 2010, 11:07
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uruchomienie wyzwalacza po podniesieniu przedmiotu

Post autor: Bladzior »

Cześć ,

Ponawiam pytanie.

Da się to zrobić ??:)
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 819
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Uruchomienie wyzwalacza po podniesieniu przedmiotu

Post autor: Slawek »

Jak pomiętam, to dodawałem AI mapę lub dokumenty czyli: nazwaAI addweapon "?????"
Po zabraniu AI przedmiotu wyzwalacz był ustawiony na sprawdzanie, czy jednosta ma daną broń, czyli: gracz hasWeapon "?????"
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
Bladzior
Posty: 7
Rejestracja: 29 grudnia 2010, 11:07
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uruchomienie wyzwalacza po podniesieniu przedmiotu

Post autor: Bladzior »

Dziękuję za pomoc :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”