
WAŻNE : Nie idź na bossa i przeczytaj to a nie leć prosto do linku , nie jesteś wszechwiedzący. Możesz coś źle zrobić.
Postanowiłem sam taki experyment zrobić. Okazało się , że można do ofp zastosować biblioteki DirectX8. Więc ściągnąłem takie biblioteki i skopiowałem do głównego folderu z grą. Potem spojżałem dokładniej na ENBSeries i znalazłem plik enbconvertor.ini ! Pozwala on na podpięcie się DirectX 9.0 i wyżej do każdej gry bazującej na DirectX ! Można nawet zrobić to z DirectX10/11 lecz na tą chwilę nie mam Visty/Sevena tylko XP i nie moge tego sprawdzić. No ale co nam po zwykłej bibliotece DirectX9. To ja szybko wchodze na stronę EnbSeries i ściągam . Zamieniam pliki , i niewiarygodne ! Działa !
Wszystkie smaczki takie jak : bloom , depthOfField , motion blur , crt rendering , shader 3.0 można zastosować. Znalazłem tutoriala jak zrobić "hook" z tymi bibliotekami i w najbliższym czasie dodam water shader no i bump mapping.
Minusy to motion blur , bo nie można ustawić za wysokiego. Podczas lotu helikopterem , samolotem. W ofp silnik gry wprawia kamerę w drgania a to w połączeniu z blurem daje masakryczny widok , może to dla innych będzie ładnie wyglądało , ale tak naprawde nic nie widać poza "sraczką"

DepthOfField nie ma wpływu na grę ponieważ po użyciu zooma np. w snajperce dalej widać normalny obraz.
Aby zniwelować zamazany obraz postaci w trybie trzeciej osoby wystarczy pokombinować z ustawieniami depthOfField.
Tuta screenshot dla niedowiarków (Nie włączyłem wszystkiego !) :

Gra nie klatkuje , normalnie 30FPS.
CPU : AMD Athlon 64 +3000 3,1GHZ --------
RAM : 1GB | = Nie komentować , wiem że ograniczają siebie nawzajem

Grafa : ATI Radeon HD4670 1GB 128Bit------
Nie zauważyłem też spadku FPS podczas jakiejkolwiek akcji...
Mod do pobrania (Uwaga README.txt jest w języku angielskim , jako że później wrzuce to na inne fora)
http://www.megaupload.com/?d=T3EIYDR6
Pozdrawiam i polecam , Supra36