Pojawienie się jednostek

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Pojawienie się jednostek

Post autor: flanker91 »

Siemka , otóż robię misję w której muszę zakraść się do bazy Ruskich , mam wysadzić skład broni , cysterny itp , i otóż chce zrobić coś takiego, że np , kiedy zostane wykryty przez patrol , albo po zdetonowaniu ładunków ( po prostu po wykryciu) pojawią się oddziały Ruskich ( tzn. Są tam budynki , i nie chce żeby na początku tam były w nich jednostki tylko się pojawiły po tym jak będzie alarm) no i analogicznie po alarmie oni wychodzą z budynków i nawalają ;) Bardzo proszę o pomoc :)
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Pojawienie się jednostek

Post autor: Artek3333 »

Stawiasz logikę o nazwie ap_1 nazywasz jednostkę ap1 i tworzysz wyzwalacz a w uruchamianiu

Kod: Zaznacz cały

ap1 setPos getPos ap_1
Jest to przeniesienie jednostki z innego miejsca na mapie w miejsce logiki ap_1 :|
Aby jednostka pojawiła się w budynku to musisz już pokombinować :coffee
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”