Otóż tak, robię robie plik "intro.sqs" o takiej treści
cam = "CAMERA" CamCreate [1,20,4]
TitleCut["","BLACK IN",3]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
_cam CamSetTarget UH-1Y
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
TitleCut["","BLACK IN",3]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam1 Select 0
_oy = GetPos cam1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,1.5]
_cam camCommit 0
~2
_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam2 Select 0
_oy = GetPos cam2 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam camCommit 7
~7
_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam3 Select 0
_oy = GetPos cam3 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam camCommit 8
~13
_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam4 Select 0
_oy = GetPos cam4 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,4]
_cam camCommit 0
~2
_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam5 Select 0
_oy = GetPos cam5 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 10
~12
_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam6 Select 0
_oy = GetPos cam6 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
_cam camCommit 0
~10
cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam7 Select 0
_oy = GetPos cam7 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 0
~3
cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam8 Select 0
_oy = GetPos cam8 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 10
~12
cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam9 Select 0
_oy = GetPos cam9 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 0
~4
cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam10 Select 0
_oy = GetPos cam10 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,10]
_cam camCommit 5
~10
TitleCut["","BLACK OUT",3]
~3
3 fademusic 0
~3
_cam cameraeffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _cam
end=true
Exit
i mam takie pytanie ... co należy wpisać w miejsce UH-1Y ? próbowałem wpisywać własną nazwę jednostki oraz nazwę pojazdu w grze ... i nie działa ... tzn. kamera jest, a i owszem ale gdzieś na środku oceanu i za cholerę nie che przeskoczyć do wspomnianego wyżej śmigłowca.
skrypt usztawienia kamery w intrze - problem
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem
Wywal z początku.
i upewnij się, że istnieją obiekty cam1, cam2, cam3. Bo w ich miejsce będzie ustawiana kamera, która patrzy na UH-1Y.
Kod: Zaznacz cały
cam = "CAMERA" CamCreate [1,20,4]
TitleCut["","BLACK IN",3]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
_cam CamSetTarget UH-1Y
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem
mają to być obiekty logiczne ?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem
Cokolwiek. Od elementów logicznych po gołe baby ;]brt2pp pisze:mają to być obiekty logiczne ?
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem
ok dzięki za pomoc
pierwszy problem rozwiązany ... na mojej drodze do stworzenia intra idealnego będzie ich na pewno jeszcze sporo
