"Synchronizacja" wyzwalaczy

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

"Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: templar »

Witam. Chciałbym aby wyzwalacz aktywował się wtedy, gdy w jego zasięgu będą jednostki wschodu i zachodu. Jak to zrobić? (próbowałem zsynchronizować wyzwalacze ale jest to niemożliwe :cry: ) Pozdrawiam!
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: kondor »

Może tak:
wykrywanie: ktokolwiek
warunek:

Kod: Zaznacz cały

(({side _x == west} count thislist) > 0) and (({side _x == east} count thislist) > 0)
Ostatnio zmieniony 30 grudnia 2009, 21:07 przez kondor, łącznie zmieniany 2 razy.
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: templar »

Niestety nie działa, a okienko w którym zwykle jest zamieszczony rodzaj błędu, nie ma nic.
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: gremdek »

Kod: Zaznacz cały

(({side _x == west} count thislist) > 0) or (({side _x == east} count thislist) > 0)
a jeśli mają być naraz we wyzwalaczu to or zamień na and
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: kondor »

:oops:
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: Trance »

Z postu templara nie wynika jednoznacznie, czy jednostki obu stron mają być jednocześnie w obrębie wyzwalacza, czy ma on być aktywowany gdy wejdzie w jego obręb jednostka jednej strony, a dopiero później jednostka drugiej strony.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: kondor »

Trance pisze:Z postu templara nie wynika jednoznacznie, czy jednostki obu stron mają być jednocześnie w obrębie wyzwalacza, czy ma on być aktywowany gdy wejdzie w jego obręb jednostka jednej strony, a dopiero później jednostka drugiej strony.
Właśnie wynika: "gdy w jego zasięgu będą jednostki wschodu i zachodu" - powinno być "and" zamiast "or"
2 błędy zaliczyłem (przynajmniej) :oops: :oops:
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: Trance »

"gdy w jego zasięgu będą jednostki wschodu i zachodu"

Nie jest napisane, że muszą być tam jednocześnie
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: SaS TrooP »

Biorąc pod uwagę nasz język - oba. Kondor ma racje, albo autor źle sformułował zdanie ;)
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: templar »

Teraz wszystko działa. Dzięki za pomoc.
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: "Synchronizacja" wyzwalaczy

Post autor: gremdek »

a co różnica co chciał uzyskać, przecież napisałem co zrobić żeby uzyskać drugi wariant.
cfog skończył się na kill'em all
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”