Autodesk 3ds Max 2010 i pliki p3d.

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Autodesk 3ds Max 2010 i pliki p3d.

Post autor: Tyran »

Autodesk 3ds Max 2010 Ten program mogę pożyczyć od kumpla.
Mam malutkie pytanko .czy ten program będzie czytał pliki p3d?
Próbowałem już Oxygen 2 ale czyta tylko niektóre pliki p3d z niektórych adonów ,tych z sieci.
Co mam zrobić żeby którykolwiek program odczytał pliki z oryginalnych adonów ARMY 2?
:dworship
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Autodesk 3ds Max 2010 i pliki p3d.

Post autor: Matte »

Tyran pisze:Autodesk 3ds Max 2010 Ten program mogę pożyczyć od kumpla.
Mam malutkie pytanko .czy ten program będzie czytał pliki p3d?
Próbowałem już Oxygen 2 ale czyta tylko niektóre pliki p3d z niektórych adonów ,tych z sieci.
Co mam zrobić żeby którykolwiek program odczytał pliki z oryginalnych adonów ARMY 2?
:dworship
Są zbinaryzowane - nie otworzysz (Teoretycznie...)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Autodesk 3ds Max 2010 i pliki p3d.

Post autor: Tyran »

Poszukam jeszcze jakiejś metody w sieci.
Dzięki za odpowiedź. :dworship
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”