ARMA 2, multiplayer again...

Problemy i porady nt dobrej i słabej wydajności PC, zawieszaniem się gry itp.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Shan
Posty: 4
Rejestracja: 17 września 2009, 12:12
ID Steam:
ID gracza: 0

ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: Shan »

Witam, witam, 'rozkoszuję' się póki co chyba samym pudełkiem od zeszłego weekendu, bo kiedy zobaczyłem momentami genialne AI w singleplay'u to umarłem. Próbowałem multi i teraz zachodzę w głowę: Co jest nie tak, jeśli bez problemów wbijam na serwer, gra chodzi nawet płynnie, mod Warfare jakiśtam (tak, tak póki co jestem jeszcze noobem... ale pierwszy krok to przyznac się do problemu :P) kupuję sobie elegancko całą drużynę, ciężarówkę do transportu, jest kozacko i nagle w pewnym momencie włącza się cudowny czarny ekran z napisem 'Odbieranie' no, przywykłem do niego w single'u i przy wchodzeniu na serwer też, ale potem w środku gry wyskakuje w losowych niemalże momentach raz po kilku, raz po kilkunastu minutach i kicha. Miga sobie czasem, ale cały czas praktycznie tylko to cholerne 'Odbieranie...' W czym rzecz? Z tego, co czytałem tutaj i nie wiem, czy dobrze kojarzę, było coś o mapach... Że trzeba samemu ściągac...? Może to to?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: Trance »

Mapa się ściąga przy starcie misji, więc to nie to.
Jakiego masz kompa?
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysiek kieć
Posty: 16
Rejestracja: 13 września 2009, 09:26
ID Steam:
ID gracza: 301316
Lokalizacja: Poznań

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: krzysiek kieć »

Nie jestem żadnym znawcą od razu zaznaczam, ale gdzieś wyczytałem, że przy wysokich ustawieniach widoczności, jeśli gra wykryje, że grafika zaczyna się "chaczyć" to automatycznie zmniejsza jakość ustawień bodajże obiektów (a jak nie to terenu). Przypuszczam, że u Ciebie taka sytuacja występuje, a przy zmianie ustawień w/w elementu gra musi te zmiany "zczytać" (z tąd ekran "Odbieranie").
Terroryzm to choroba. Poznajcie doktora. Specnaz ostrzega! Branie zakładników szkodzi zdrowiu. спецназ МВД "Витязь" Obrazek
Shan
Posty: 4
Rejestracja: 17 września 2009, 12:12
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: Shan »

Możliwe, sprawdzę co ze zmianą ustawień, a co do kompa to:
XP Home, SP2
Intel Core 2 Duo E6550 @ 2.33Ghz
1.87 Ghz, 2.00GB RAM

w każdym razie dzięki, sprawdzę na razie jak ta odległośc... :)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: SaS TrooP »

Komp troszkę za słaby jest.
Shan
Posty: 4
Rejestracja: 17 września 2009, 12:12
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: Shan »

Mhm... to albo podkręcę, albo pojadę jakoś na minimalnych detalach...
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: Maćko »

Jaka karta graficzna (dokładnie).

I na jakich ustawieniach grasz (jakoś tekstur i pamięc wideo).
SaS TrooP pisze:Komp troszkę za słaby jest.
Wcale nie jest taki słaby ;)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: SaS TrooP »

Jak na warunki Army jest słaby :P
Niemal taki jak mój stary.
Shan
Posty: 4
Rejestracja: 17 września 2009, 12:12
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: Shan »

ATI Radeon HD 3800 Series, to jest chyba 512-tka...
Ale jak potrzeba jakichś konkretnych informacji, a ja się specjalnie nie wyznaję, to tutaj chyba jest opisana dokładnie http://ati.amd.com/products/Radeonhd3800/specs.html

A ustawienia zjechałem chyba do normalnych, albo niskich właściwie wszystko, zasięg widoczności minimum
snakeAX
Posty: 2
Rejestracja: 15 września 2009, 18:48
ID Steam:
ID gracza: 3334

Re: ARMA 2, multiplayer again...

Post autor: snakeAX »

Core2Duo E6550 (2.33GHz)
4GB RAM
NVidia 9800 GTX+ (512MB)
Winda 7 (Build 7600)
Gram na wysokich detalach i nie narzekam.
Nie mam przycięć grafiki w multi.
Tak czy inaczej myślę, że mam sprzęt na styk do ARMA2 i przydało by się już coś zmienić :)
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wydajność i zawieszanie się”