Wysokość obiektu i pytanie o pułap śmigłowca

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skurcz
Posty: 67
Rejestracja: 19 marca 2009, 14:53
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0

Wysokość obiektu i pytanie o pułap śmigłowca

Post autor: Skurcz »

Mam taki pewien problemik, otóż: Chciałbym żeby Komputer postawić na np. stoliku. Kiedyś na www.arma2.pl były fajne artykuły o Warunkach do wyzwalaczy i o komendach do Edytora. Wygląda na to że chyba je skasowano, a nie pamiętam jak to trzeba było ustawiać.
I teraz drugie pytanie. Chciałbym ustawić śmigłowiec tak, by zawsze leciał na określonym pułapie. Da się to zrobić ?
Z góry dziękuję.
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Wysokość obiektu i pytanie o pułap śmigłowca

Post autor: gremdek »

1. zobacz sobie takie komendy jak setpos, getpos oraz select. powinieneś wtedy ustawić komputer.
2. sprawdź sobie flyinheight.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Wysokość obiektu i pytanie o pułap śmigłowca

Post autor: Artek3333 »

Ustawianie obiektów wpisujemy w uruchamianiu jednostki

Kod: Zaznacz cały

this setpos[getpos this select 0,getpos this select 1,x] 

Gdzie x to ilość w metrach jeśli chcemy mniej niż metr to wpisujemy (np.1,2.20 znaczy to że obiekt znajduje się na wysokości 2metry i 20 cm) jeśli chcemy ustawić obiekt poniżej gleby piszemy

Kod: Zaznacz cały

this setpos[getpos this select 0,getpos this select 1,(getpos this select 2)-x]
Wysokość lotu - Nazywasz śmigłowiec np. sm w punktach nawigacyjnych piszemy

Kod: Zaznacz cały

sm FlyinHeight 300
śmigłowiec
będzie się poruszał od punktu do punktu 300m nad ziemią Liczby stosuje się od 50 do 1000
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”