Brak komunikatów o śmierci i punktach
Moderator: Inkwizytor
Brak komunikatów o śmierci i punktach
Czołem,
właśnie wyczaiłem w opcjach trudności możliwość wyłączenia komunikatów o śmierci oraz o punktach.
Wg mnie wyłączenie tych informacji przez adminów może polepszyć podejście do rozgrywki, gdyż gracze skupią się na zadaniach (nie score) oraz (przy wyłączeniu komunikatów o śmierci) nie wiedzą, czy kogoś ubili oraz w (misjach z udziałem AI, np warfare) nie dowiedzą się, czy dostali od AI, czy człowieka, co po ewentualnym respawnie zmienia podejście (zazwyczaj AI się mniej obawiamy, bo jest głupszy, nie potrafi zbyt dobrze wyczaić naszą bazę itd).
Jakie jest Wasze zdanie odnośnie tych opcji?
Btw: nie jest to bynajmniej jakakolwiek próba nacisku na administratorów polskich serwerów
właśnie wyczaiłem w opcjach trudności możliwość wyłączenia komunikatów o śmierci oraz o punktach.
Wg mnie wyłączenie tych informacji przez adminów może polepszyć podejście do rozgrywki, gdyż gracze skupią się na zadaniach (nie score) oraz (przy wyłączeniu komunikatów o śmierci) nie wiedzą, czy kogoś ubili oraz w (misjach z udziałem AI, np warfare) nie dowiedzą się, czy dostali od AI, czy człowieka, co po ewentualnym respawnie zmienia podejście (zazwyczaj AI się mniej obawiamy, bo jest głupszy, nie potrafi zbyt dobrze wyczaić naszą bazę itd).
Jakie jest Wasze zdanie odnośnie tych opcji?
Btw: nie jest to bynajmniej jakakolwiek próba nacisku na administratorów polskich serwerów
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Dałem ostatnią opcję. Tryby nastawione na ostre PvP (DMy, TDMy, CTFy) muszą mieć tą opcje. Musisz wiedzieć na kim się zemścić
Jednak wspomniany WARFARE czy coopy mieć tego nie powinny.

Jednak wspomniany WARFARE czy coopy mieć tego nie powinny.
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Dla mnie obie opcje wylaczone to po prostu standard.
Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Do coopów - tak, do warfare - ... no.. powiedzmy, że tak, do CTF,C&H i innych - TAAAKDla mnie obie opcje wylaczone to po prostu standard.



- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
W Arma1 na Feniksie taka modyfikacja jest dostępna w trybie weteran i nie cieszy się powodzeniem.
Nie mniej jestem za w coopach jak i PvP.
Nie mniej jestem za w coopach jak i PvP.
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Zagłosowałem za zupełną eliminacją komunikatów o śmierci i tabeli wyników, ale zaraz potem przekonałem się, że to był błąd.
Postawiłem na demie serwer TDM bez botów na ekspercie. Zaraz się zlecieli ludzie. Przez 10 min było ok i zaczęło się zabajanie swoich i zabijanie na spawnach. I mój ból - nie wiedziałem kogo kickować. Musiałem zrestartować serwer na niższym poziomie trudności. Wniosek - są sytuacje kiedy te komunikaty są ważne.
EDIT:
Da się zmienić głos. Zmieniłem na ostatnią pozycję.
Postawiłem na demie serwer TDM bez botów na ekspercie. Zaraz się zlecieli ludzie. Przez 10 min było ok i zaczęło się zabajanie swoich i zabijanie na spawnach. I mój ból - nie wiedziałem kogo kickować. Musiałem zrestartować serwer na niższym poziomie trudności. Wniosek - są sytuacje kiedy te komunikaty są ważne.
EDIT:
Da się zmienić głos. Zmieniłem na ostatnią pozycję.


Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Takie rzeczy to z poziomu automatycznych skryptów powinno się zarządzać.




- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Szczególnie w demie...SiD pisze:Takie rzeczy to z poziomu automatycznych skryptów powinno się zarządzać.




Re: Brak komunikatów o śmierci i punktach
Rzeczywiście to byłoby najlepsze rozwiązanie, jednak administrator serwera może przypisać różna konfigurację do różnych poziomów trudności (mamy teraz 3), a administrator rozgrywki może wówczas włączać/wyłączać te opcje poprzez wybór poziomu trudności.SiD pisze:Takie rzeczy to z poziomu automatycznych skryptów powinno się zarządzać.