
KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
Sprawa jest taka, że podczas intra misji grupa (OSOBNI ŻOŁNIERZE) uderzeniowa leci samolotem. Mam tam ustawionego gracza jako jednego z żołnierzy, ale zawsze kamera idzie mi z oczu pilota. Co zrobić, żeby całe intro szło z oczu gracza? Za pomoc fenks 

Re: KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
Nie rozumiem... przypuszczam że chodzi Ci o widok ze środka kabiny w okolicy gracza (aP). Jeśli tak to:ale zawsze kamera idzie mi z oczu pilota. Co zrobić, żeby całe intro szło z oczu gracza?
Użycie:
Kod: Zaznacz cały
["Create", getpos aP, aP] exec "cam.sqs"; ["FollowDynamic", [1.5, -1.5, 0], aP] exec "cam.sqs";
Na końcu cutscenki:
Kod: Zaznacz cały
["Destroy"] exec "cam.sqs";
'cam.sqs'
Kod: Zaznacz cały
? (count _this == 0) : goto "End";
_camStageValid = ["Create", "Destroy", "FollowDynamic", "FollowStatic", "Static", "UpAndZoom", "WeaponFire"];
_camStage = _this select 0;
? (_camStage in _camStageValid) : goto _camStage;
goto "End";
#Create
;DisableUserInput true;
ShowCinemaBorder not true;
SetAccTime 1;
cutText ["","BLACK FADED"];
_camPos = _this select 1;
_camTarget = _this select 2;
cam = "camera" CamCreate _camPos;
cam camSetTarget _camTarget;
cam cameraEffect ["external", "back"];
cam camCommand "manual off";
cam camCommand "inertia on";
cam camSetFOV 0.6;
cam camCommit 0;
@CamCommitted cam;
@(preloadCamera getpos _camTarget);
isCamReady = true;
doCamAbort = false;
goto "End";
#Destroy
cutText ["","BLACK OUT"];
cam CameraEffect ["terminate", "back"];
camDestroy cam;
cutText ["","BLACK IN"];
;DisableUserInput false;
isCamReady = false;
doCamAbort = false;
goto "End";
#FollowDynamic
doCamAbort = true;
@isCamReady;
doCamAbort = false;
isCamReady = false;
_camOffset = _this select 1;
_camTarget = _this select 2;
cutText ["","BLACK OUT"];
cutText ["","BLACK FADED"];
cam CamSetPos getpos _camTarget;
cam camSetTarget _camTarget;
@(preloadCamera getpos _camTarget);
cutText ["","BLACK IN"];
#Follow_Cam
_targetVel = velocity _camTarget;
_targetDir = getDir _camTarget;
_targetRotX = (_camOffset select 0) * sin (_targetDir);
_targetRotY = (_camOffset select 1) * cos (_targetDir);
_camPos = [(_targetVel select 0) + _targetRotX, (_targetVel select 1) + _targetRotY, (_camOffset select 2) + (_targetVel select 2)];
;_camPos = [(_camOffset select 0) + (_targetVel select 0) / 2 + (sin (_targetDir/180*pi)), (_camOffset select 1) ;+ (_targetVel select 1) / 2 + (cos (_targetDir/180*pi)), (_camOffset select 2) + (_targetVel select 2)];
cam CamSetRelPos _camPos;
cam camCommit 0;
@CamCommitted cam;
? (not doCamAbort) : goto "Follow_Cam";
doCamAbort = false;
isCamReady = true;
goto "End";
#End
exit;
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
Nie za bardzo chodziło mi o to. Wyobraź sobie, że jest misja, ty lecisz samolotem z tyłu, w kabinie dla "pasażerów". Właśnie tak ma być. Samolot nazywa się beka, gracz package1, wpisuję {_x moveInCargo beka}forEach units group this. Normalnie w misji "patrzę" z oczu package1 , ale gdy robię wszystko tak samo, a nawet kopiuję do zakładki intro (w prawym górnym rogu mniej więcej), to nie "patrzę" z oczu package1, a z oczu pilota samolotu. Tak samo jest z innymi pojazdami, jeżeli gracz jest pasażerem. Help mi gajs
Re: KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
A jak uruchamiasz intro ? WPtem czy skryptem ? Jak WPtem to kto je uruchamia ? Pojazd 'beka' czy gracz 'package1' ? Jeśli intro masz w WPcie 'beka' (pojazdu) to patrzysz 'jego oczami', bo to WP pojazdu a nie gracza. Zrób WP graczowi 'package1' (równolegle do trasy pojazdu) i tam dodaj efekty.
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
a może pokaż zawartość swojego intro.sqs centurion.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: KŁOPOT Z INTREM Z OCZU GRACZA
spoko - rozwiązałem problem ; na końcówkę intra miałem dać przyciemnienie obrazu, a dałem na całe
...LOST PARADISE... już wkrótce.
