Animacja zgonu
Moderator: Inkwizytor
Animacja zgonu
Witam!
Mam pytanie - jak u Was wygląda/czy w ogóle jest animacja po zgonie bohatera w grze SP?
Mam spatchowany oryginał Army i albo tej animacji w ogóle brak, albo pojawia się po kilku/nastu sekundach. W OFP to pomagało, przynajmniej człowiek wiedział, kto go załatwił. Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje? No i fajna muza grała.
Mam pytanie - jak u Was wygląda/czy w ogóle jest animacja po zgonie bohatera w grze SP?
Mam spatchowany oryginał Army i albo tej animacji w ogóle brak, albo pojawia się po kilku/nastu sekundach. W OFP to pomagało, przynajmniej człowiek wiedział, kto go załatwił. Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje? No i fajna muza grała.
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Animacja zgonu
SubKavon pisze: Mam pytanie...
Tak SubKavon. Mamy wszyscy dokładnie tak samo.
SubKavon pisze: Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje?
Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi?
To jest stwierdzenie, czy proponujesz rozważania na temat ulatywania dusz?

Jeśli stwierdzenie to masz rację: nikt nie udowodni jak dusza ulatuje.

Jeśli zaproszenie do dyskusji, to może Cleric coś tutaj poradzi.

Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Re: Animacja zgonu
Chyba tu chodzi o to, że po tym jak zginiesz kamera jest kierowana na tego gościa który ciebie zdjął. To już jest kewestia skryptów.
Re: Animacja zgonu
He he. Mniejsza o to, czy dusza ulatuje czy nie - jak trochę wypiję to możemy o tym dyskutować 
Chodziło mi tylko o to, czy też macie opóźnienia w animacji - macie, więc mnie uspokoiliście
Jak dla mnie, kolejna rzecz sp...rzona w stosunku do OFP. Szkoda.

Chodziło mi tylko o to, czy też macie opóźnienia w animacji - macie, więc mnie uspokoiliście

Jak dla mnie, kolejna rzecz sp...rzona w stosunku do OFP. Szkoda.
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Animacja zgonu
Tak, chyba wiem o co Ci chodzi. Mam podobnie (zapewne wszyscy taka maja). Kolejny bug i tyle.
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Animacja zgonu
SubKavon pisze: Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje?.
Hehe podoba mi sie to zdanie

- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Animacja zgonu
Najlepiej jakby zrobili tak jak w brothers in arms, że się przewracasz i tak jak w realu byś patrzył, przewracasz się, widzisz niebo i się ściemnia obraz...niekoniecznie niebo, zależy od upadku. To było gra, której nie zapomnę 

Re: Animacja zgonu
-=HuNTeR=- pisze: Najlepiej jakby zrobili tak jak w brothers in arms, że się przewracasz i tak jak w realu byś patrzył, przewracasz się, widzisz niebo i się ściemnia obraz...
Owszem, fajne, ale dzięki animacji w OFP można było wyczaić, kto cię kropnął i po wczytaniu save'a odpowiednio zareagować.
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Animacja zgonu
To imho (ukłon w Twoją stronę Czacha
), jest na plus, ponieważ właśnie nie widzisz nic, i to utrudnia trochę wykonanie zadania 


ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Re: Animacja zgonu
Koval pisze: To imho (ukłon w Twoją stronę Czacha), jest na plus, ponieważ właśnie nie widzisz nic, i to utrudnia trochę wykonanie zadania
![]()
Co racja to racja, ale w sumie ciekawie się dowiedzieć, kto cię zastrzelił i z czego.
A OFP i tak ilością save'ów nie rozpieszczał.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Animacja zgonu
SubKavon pisze:Koval pisze: To imho (ukłon w Twoją stronę Czacha), jest na plus, ponieważ właśnie nie widzisz nic, i to utrudnia trochę wykonanie zadania
![]()
Co racja to racja, ale w sumie ciekawie się dowiedzieć, kto cię zastrzelił i z czego.
A OFP i tak ilością save'ów nie rozpieszczał.
Czy ja wiem czy dobrze się dowiadywać... potem ludzie idą na łatwiznę i nie uczą się przewidywać wroga, co odbija się potem na multi i po kilku minutach nieudanej gry masowe TK lub wyzwiska, wygłupy... Ale co do samej animacji, czy animacje w armie różnią się czymś od tych z ofpa? Jeśli nie, to czemu nie można by ich sobie przekopiować?:)