Animacja zgonu

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

SubKavon
Posty: 175
Rejestracja: 06 stycznia 2007, 22:58
ID Steam:

Animacja zgonu

Post autor: SubKavon »

Witam!

Mam pytanie - jak u Was wygląda/czy w ogóle jest animacja po zgonie bohatera w grze SP?
Mam spatchowany oryginał Army i albo tej animacji w ogóle brak, albo pojawia się po kilku/nastu sekundach. W OFP to pomagało, przynajmniej człowiek wiedział, kto go załatwił. Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje? No i fajna muza grała.
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Animacja zgonu

Post autor: Robi »

SubKavon pisze: Mam pytanie...

Tak SubKavon. Mamy wszyscy dokładnie tak samo.
SubKavon pisze: Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje?

Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi?
To jest stwierdzenie, czy proponujesz rozważania na temat ulatywania dusz? :roll:
Jeśli stwierdzenie to masz rację: nikt nie udowodni jak dusza ulatuje. :(
Jeśli zaproszenie do dyskusji, to może Cleric coś tutaj poradzi. ;)
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Animacja zgonu

Post autor: zabix »

Chyba tu chodzi o to, że po tym jak zginiesz kamera jest kierowana na tego gościa który ciebie zdjął. To już jest kewestia skryptów.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
SubKavon
Posty: 175
Rejestracja: 06 stycznia 2007, 22:58
ID Steam:

Re: Animacja zgonu

Post autor: SubKavon »

He he. Mniejsza o to, czy dusza ulatuje czy nie - jak trochę wypiję to możemy o tym dyskutować :)
Chodziło mi tylko o to, czy też macie opóźnienia w animacji - macie, więc mnie uspokoiliście :)
Jak dla mnie, kolejna rzecz sp...rzona w stosunku do OFP. Szkoda.
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Animacja zgonu

Post autor: Mefiu »

Tak, chyba wiem o co Ci chodzi. Mam podobnie (zapewne wszyscy taka maja). Kolejny bug i tyle.
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Animacja zgonu

Post autor: Drone »

SubKavon pisze: Mniejsza o realizm - kto udowodni, że dusza tak nie ulatuje?.

Hehe podoba mi sie to zdanie ;) A co do braku "animacji" pośmiertnej to też czasem zanika ale nie widzę w tym żadnego problemu.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Animacja zgonu

Post autor: -=HuNTeR=- »

Najlepiej jakby zrobili tak jak w brothers in arms, że się przewracasz i tak jak w realu byś patrzył, przewracasz się, widzisz niebo i się ściemnia obraz...niekoniecznie niebo, zależy od upadku. To było gra, której nie zapomnę ;)
SubKavon
Posty: 175
Rejestracja: 06 stycznia 2007, 22:58
ID Steam:

Re: Animacja zgonu

Post autor: SubKavon »

-=HuNTeR=- pisze: Najlepiej jakby zrobili tak jak w brothers in arms, że się przewracasz i tak jak w realu byś patrzył, przewracasz się, widzisz niebo i się ściemnia obraz...


Owszem, fajne, ale dzięki animacji w OFP można było wyczaić, kto cię kropnął i po wczytaniu save'a odpowiednio zareagować.
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Animacja zgonu

Post autor: Koval »

To imho (ukłon w Twoją stronę Czacha :D ), jest na plus, ponieważ właśnie nie widzisz nic, i to utrudnia trochę wykonanie zadania :)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
SubKavon
Posty: 175
Rejestracja: 06 stycznia 2007, 22:58
ID Steam:

Re: Animacja zgonu

Post autor: SubKavon »

Koval pisze: To imho (ukłon w Twoją stronę Czacha :D ), jest na plus, ponieważ właśnie nie widzisz nic, i to utrudnia trochę wykonanie zadania :)


Co racja to racja, ale w sumie ciekawie się dowiedzieć, kto cię zastrzelił i z czego.
A OFP i tak ilością save'ów nie rozpieszczał.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Animacja zgonu

Post autor: -=HuNTeR=- »

SubKavon pisze:
Koval pisze: To imho (ukłon w Twoją stronę Czacha :D ), jest na plus, ponieważ właśnie nie widzisz nic, i to utrudnia trochę wykonanie zadania :)


Co racja to racja, ale w sumie ciekawie się dowiedzieć, kto cię zastrzelił i z czego.
A OFP i tak ilością save'ów nie rozpieszczał.


Czy ja wiem czy dobrze się dowiadywać... potem ludzie idą na łatwiznę i nie uczą się przewidywać wroga, co odbija się potem na multi i po kilku minutach nieudanej gry masowe TK lub wyzwiska, wygłupy... Ale co do samej animacji, czy animacje w armie różnią się czymś od tych z ofpa? Jeśli nie, to czemu nie można by ich sobie przekopiować?:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”