[ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

[ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: Error 404 »

Zwracam się tutaj z kolejnym pytaniem. Otóż tworzę misję dla Armii Czerwonej autorstwa Vilasa gdzie, jak to Ruscy, miasto szturmują szarżą :) Problem jest taki, że jak przestawię dla nich tryb na 'beztroski' to pójdą sobie spacerkiem i inną drogą, a gdy ustawię na 'bez zmian' bądź 'bezpieczny' to idą tam gdzie trzeba, jednak pod ogniem jak to AI w ArmA po prostu pada na glebę i się czołga. Czy da się coś zrobić, by tak nie było? Jakaś komenda, czy coś?
Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: Trance »

Sprobuj w WayPoincie dać zachowanie na beztroski, a predkosc na pełna.
Obrazek
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: [ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: Error 404 »

Tak próbowałem...ale nic nie daje. Wtedy dzielne sołdaty idą sobie po prostu bokiem i to specerkiem :no
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: kondor »

zdaje się, że stopień wojskowy aików zmienia "odwagę" aikow; sprobuj go zwiększyć
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: [ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: Error 404 »

Pomogło...ale minimalnie :( Tylko tyle, że biegną ~50m wiecej...
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
alderous
Posty: 113
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 22:27
ID Steam:

Re: [ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: alderous »

Nie wiem jak jest w ArmA, ale w OFP była sprytna komenda pt. SetUnitPos dzięki której można było zmusić AI aby się nie kładło lub aby nie wstawało. Jak sądzę w ArmA również występuje.

Poza tym można było (w OFP) wrogom wpisać this SetCaptive true - wrogowie nadal by strzelali, ale wojacy by ich ignorowali. Oczywiście można to w stosownym momencie np. osiągnięcia wioski, odwołać.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [ Pytanie ] Jak zrobić, by piechur ignorował ostrzał?

Post autor: Matte »

daj jeszcze każdemu:

Kod: Zaznacz cały

allowFleeing 0
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”