Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kubczak16 »

Witam. Postanowilem zrobić misję na Rahmadi. Ustawiłem jednostki w edytorze itp. jednak problem pojawił się, gdy chciałem dodać briefing i overview. Po pierwsze, w edytorze przy zapisie misji, nazwalem ja prykladowo xxx, ale w folderze z moim profilem misja nazywała się xxx.Intro. Zaznaczam, że zapisałem misję jako misja, a nie intro. Dodatkowo, gdy zrobiłem overview i briefing po spakowaniu do PBO jak również po imporcie z edytora do misji pojedynczych, nie bylo ani 1 z tych rzeczy. Czy ktoś może powiedzieć mi o co w tym chodzi ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: Matte »

Sprawdz czy pliki mają napewno rozszerzenie "html" albo "htm"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kondor »

Nie za bardzo rozumiem, co napisales.
Intro to jednoczesnie filmik początkowy, ale także rozszerzenie wyspy Rahmadi.
Jesli poczatkowo pracujesz na katalogu misji, np.: misja1.Intro i tu wrzucisz pliki briefing i overview, a nastepnie zapiszesz pod inną nazwą np misja2, to edytor stworzy natychmiast nowy katalog o nazwie misja2.Intro, o ustawieniach z edytora takich samych jak misja1, ale już nie będzie tam tych dodanych plików.
Rada: albo zapisuj domyślnie, a nastepnie sobie zmień nazwę pliku misji .pbo, albo przed otworzeniem tej misji w edytorze zmien nazwe tego folderu na docelową
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kubczak16 »

Ok o tym rozszerzeniu nie wiedzialem, ale to nie zmienia sytuacji. Nie zapisuję tego samego pod inna nazwą, ponieważ nie jest mi to potrzebne. Pracuje na pliku misja1.Intro i do tego samego folderu wrzucam pliki z briefingiem i overveiwem. Chcialem sprawdzić jak to będzie wygladało jendak misja otwiera się odrazu, bez żadnych odpraw itp.

P.S jeśli coś źle zrozumiałem z Twojego posta to mnie popraw.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: Maćko »

;] w edytorze tego nie zaobserwujesz. Musisz zapisać misję do pojedynczych, i tam ją odpalić w tedy przed rozpoczęciem gry pojawi się odprawa.


edit:/sorki nie zauważyłem
Ostatnio zmieniony 12 grudnia 2007, 15:23 przez Maćko, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kubczak16 »

Maćko... w 1 poście napisałem, że właśnie przy próbie odpalenia misji jako samodzielnej tworzy się problem.

Edit. Cześciowo rozwiązałem problem. Spróbowałem zamienić plik mission.sqs na *.pbo i do takiego pliku wrzućić overview. Podziałało jednak po kliknięciu na graj pojawia się pasek wczytywania, później czarne tło i na tym koniec :no

P.S mogłby mi ktos podac plik z briefingiem gdzie będzie dokladnie zaznaczone co i gdzie mam wpisać? Na 2 zadania.
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: eJay »

Do robienia briefingow uzyj programu ArmA Edit - http://www.armedassault.info/index.php? ... ties&id=10

Do folderu xxx.Intro wrzuc pliki ovierview.html i briefing.html i z poziomu edytora zapisz misje do Misji Pojedynczych. Potem odpal ją z menu normalnie, bo z edytora mozesz najwyzej podejrzec czesc wlasciwa bez briefingu.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: Matte »

Do folderu xxx.Intro wrzuc pliki ovierview.html i briefing.html i z poziomu edytora zapisz misje do Misji Pojedynczych. Potem odpal ją z menu normalnie, bo z edytora mozesz najwyzej podejrzec czesc wlasciwa bez briefingu.
NIE prawda! Trzymając SHIFT i wybierając podgląd można uzyskać dostęp do briefingu ^-^
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kubczak16 »

Nie no ok jakoś już do tego doszedłem ale mam jedno pytanie. Czy jak spakuje plik do pbo programem MakePBO mozliwe jest żeby w misji był briefing i overview bez umieszczania obu tych plików razem z plikiem misji w folderze z misjami pojedynczymi ?

edit: czy jest jakis sposób na utworznie grupy pilotów AI (4) aby wsiedli do 2 helikopterów i gdzieś polecieli? Do tej pory robiłem to w ten sposób, że ustawiałem 2 oddzielne grupy, kazałem wsiaść im do odpowiednich maszyn, a następnie jednej z grup ustawiałem waypoint "dołacz" na ktoregoś z pilotów innej grupy.

P.S czy jest jakiś skrypt aby rozpoznać czy np żadnego żywego wroga nie ma już w jakimś obrębie ? Chodzi mi o to żeby helikptery wracały do bazy po zniszczniu wszytskich jednostek pancernych, a nestępnie po moim wkroczeniu na jakis teren misja kończyła się gdy zlikwiduje wszyskich wrogów.
Obrazek
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kubczak16 »

Sory za post pod postem ale w innej sytuacji chyba nikt by mi już nie odpisał :( Naprawde potrzebuje odpowiedzi na te pytania bo nie moge kontunułować prac nad moją misja :( Jestem wielkim amatorem bo to mój pierwszy "poważny" projekt. Z powodu tego ze nie dziala forum center.pl jestem zmuszony truć wam tutaj. Prosze o odpowiedź!
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: eJay »

Czy jak spakuje plik do pbo programem MakePBO mozliwe jest żeby w misji był briefing i overview bez umieszczania obu tych plików razem z plikiem misji w folderze z misjami pojedynczymi ?
Nie.
czy jest jakis sposób na utworznie grupy pilotów AI (4) aby wsiedli do 2 helikopterów i gdzieś polecieli? Do tej pory robiłem to w ten sposób, że ustawiałem 2 oddzielne grupy, kazałem wsiaść im do odpowiednich maszyn, a następnie jednej z grup ustawiałem waypoint "dołacz" na ktoregoś z pilotów innej grupy.
Rozstaw dwie Cobry i daj waypoint "Wsiądź do najbliższego".

czy jest jakiś skrypt aby rozpoznać czy np żadnego żywego wroga nie ma już w jakimś obrębie ? Chodzi mi o to żeby helikptery wracały do bazy po zniszczniu wszytskich jednostek pancernych, a nestępnie po moim wkroczeniu na jakis teren misja kończyła się gdy zlikwiduje wszyskich wrogów.
1. Wyzwalacz---->Wschód/Zachód------>Nieobecny
Potem w polu aktywacji wpisz np. nieobecni=true i w waypoincie w warunku wpisz "nieobecni" (bez cudzyslowia).

2. Dla gracza: ustaw dowolny wyzwalacz i Zachód/Wschód obecny (w zaleznosci po ktorej stronie grasz) oraz w warunku xxx in thislist, gdzie xxx to nazwa jednostki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”