[Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Moderator: Inkwizytor
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
[Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Od chwili pojawienia się ArmA nie mogę opanować swojego rozczarowania dla konstrukcji tak prymitywnego edytora. Stawianie obiektów statycznych jak np budynki jest beznadziejnie czasochłonne ponieważ wymaga odpowiedniego ustawienia na mapie edytora a następnie zweryfikowania na podglądzie misji. Wszystko pod warunkiem, że pamiętamy co nazwa obiektu (czesto enigmatyczna) oznacza.
Twórcy ArmA nie posunęli się nawet o krok w udoskonaleniu tego co czyni tą grę daleko w tyle na tle innych. Na szczęście z pomoca idą sami gracze.
Polecam katalog w formie html wszystkich klas budynków i obiektów w ArmA do pobrania ze strony Armaholic.com.
Twórcy ArmA nie posunęli się nawet o krok w udoskonaleniu tego co czyni tą grę daleko w tyle na tle innych. Na szczęście z pomoca idą sami gracze.
Polecam katalog w formie html wszystkich klas budynków i obiektów w ArmA do pobrania ze strony Armaholic.com.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Pit, i tak mozemy sie cieszyc tym co mamy. W dobie dazenia do wydawania gier na konsole nikomu nie chce sie bawic w tworzenie edytorow. Ostatnio bodajze chyba tylko Little Big Planet i Far Cry 2 dostaly jako takie edytory. To co mamy w OFP miejscami jest lepsze od tego co developerzy maja na swoim wyposazeniu 

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Fakt, obecnie w mało której grze znajdziesz edytor, więc nawet dobrze że wogóle jest. Jego największą zaletą jest to, iż jest prosty i przejrzysty. Osobiście spodobało mi się to, ale nie potrafię zczaić tych skryptów, po prostu nie umiem ich pisać :]
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
A od czego jest edytor 3D 

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
No tak... ale gdy pewnego razu próbowałem zainstalować, bodajże jeden z Real time editorów, spieprzył mi grę :] całą Armę musiałem reinstalować 

Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
mówię o oryginalnym, zaimplementowanym jużw ArmAII edytorze 3d stworzonym przez twórców.
Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
ale to dział "jedynki"
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Jak widać ArmA 2 udzieliła się już wszystkim bezpowrotnie 

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Ups...mój błąd. Przepraszam za zamieszanie.kondor pisze:ale to dział "jedynki"
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 15:55 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji
Witam
Potrzebuje clasy obiektów plants (drzewa,krzaki etc.). Na armaholic.com nie ma :/
Potrzebuje clasy obiektów plants (drzewa,krzaki etc.). Na armaholic.com nie ma :/
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."