coop 12 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Moderator: Inkwizytor
coop 12 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Witam, przedstawiam misję:
coop Dynamic Sahrani: SABOTAGE
Historia:
Wersja 1.10
-dodanie misji "obroń teren"
-rozdzielenie zrzutów spadochronowych dla obu drużyn
-dodanie akcji "we're all in" do ewakuacyjnego śmigła (już nie ucieknie)
-niezależne od bieżącej misji patrole wroga
-w razie wykrycia w niektórych misjach przyleci kamov lub mi17 z zrzutem spadochronowym
-zmienione pierółki
Wersja 0.08i
-możliwość zrzutu spadochronowego dla pojedynczego gracza
-dodano opcję wyłączenia punktów karnych za śmierć
-dodano opcję orzymywania rozkazów kolejno, a nie losowanego zadania
Wersja 0.08g
-dodano misję "uwolnij zakładnika"
-wezwanie transportu nic nie kosztuje
-zrzut spadochronowy jeśli się ma wystarczającą liczbę punktów (-15/0/15)
-inne małe rzeczy zmienione/poprawione
Wersja 0.08f
-dodano misję "patrol"
-doano misję "zniszcz konwój"
-wszelkie opcje dowodzenia (wzięcie rozkazu, rezygnacja, respawn pojazdów, wezwanie transportu, zrzut spadochronowy) umieszone w jednym miejscu w radiu (0-0-1)
-dodano możliwość brania rozkazu zdalnie (patrz wyżej)
-dodano możliwość zrzutu spadochronowego, gdy uzyska się odpowiednią liczbę punktów (patrz wyżej)
-"darmowe" wezwanie trasportu jeżeli się ma TeamRank powyżej pewnej ilości (czyli TeamRank ma już znaczenie)
-naprawiono kilka bugów
-zmieniono kilka małych rzeczy
Wersja 0.08c
-naprawiono bug powtarzania się misji
-usunięto kilka bugów JIP
-wprowadzono kilka mini-ulepszeń
-usunięto bug brak dźwięków po skończonym zadaniu
-poprawiono animację mapy
-satelitę napisano od nowa
Wersja 0.07e
-brak powtarzania zadań (dane zadanie nie będzie na pewno w tym samym miejscu do wykonania)
-poprawiono transport dodatkowy
-briefing jest bardziej przejrzysty
-poprawiono 2 małe bugi
-uproszczono intro
-zamiast kamery satelitarnej w niektórych misjach jest animacja mapy
-kilka mini-ulepszeń
Wersja 0.07d
-dodano 6 slotów jako osobny oddział (dowódca 1. oddziału nadal zarządza)
-dodano 1 heli, zmieniono auta na pakowniejsze
-dodano kilka broni, uporządkowano je na wyrzutnie, snajperki i ckmy oraz "zwykłe"
-wprowadzono kilka usprawnień
-zmniejszono ilość wrogów i zwiększono limit punktów karnych na 75/44/24
-naprawiono sporo bugów
Wersja 0.06b
-dodano misję "spotkaj sie z kontaktem"
-naprawiono 2 minibugi
Wersja 0.06a
-dodano misję "zniszcz zapasy paliwa"
-zmiana widocznosci i trawy teraz jest dostepna przez radio z dowolnego miejsca i jest w wersji graficznej (GUI)
-usunieto inżyniera
Wersja 0.05b
-dodano misję "zabij oficera"
-zmieniono kilka pierdułek
Wersja 0.05a
-dodano zadanie wyczyszczenia terenu (clean sweap) (16/24/32 zlych ludkow)
-w zadaniu "zniszcz szylke" patrolują także BMP2 (0/1/2)
-zmniejszono ilosc wyrzutni/pociskow wyrzutni w kratach
Wersja 0.04
-zwiekszona ilosc patroli
-poprawiony mega bug
-poprawiony skrypt pokazania pozycji
Przebieg gry:
Dowodca bierze rozkaz od oficera w bazie (lub radio 0-0-1 i "take order") (3 rozkazy (zadania) na dzień). Misja obejmuje 7 dni. Zadania mają dywersyjny charakter na terenie wroga. Na teren przeciwnika można dostać się smiglem lub samochodami lub zrzutem spadhoronowym (radio 0-0-1) (lub pieszo). Markery informuja o miejscu zadania, ponadto w akcji "info" sa pewne informacje o biezacym zadaniu. Po wykonanym zadaniu lub rezygnacji lub przegraniu nalezy wrocic do bazy po nastepny rozkaz (lub wziąść go zdalnie - radio 0-0-1). Po zakonczeniu dnia rowniez nalezy stawic sie u oficera (lub wybrać radio 0-0-1 i "Day raport").
W razie jakichś problemów z własnym transportem można wezwać dodatkowy (przez radio) lub zrespawnować auta/heli. Respawn pojazdó jednak kosztuje nieco punktów karnych (różne rzeczy różną ich ilość; szczegóły w briefingu).
Koniec (wygrana) nastepuje po zakonczeniu wszystkich zadan lub po po prostu ostatniego 3 zadania w niedziele o ile wczesniej nie przegra sie poprzez nazbieranie zbyt duzej ilosci punktow karnych (patrz: Poziomy trudnosci).
Potrzebne addony:
Nie - w wersji zwyklej/GROM Yacka - w wersji GROM
Intro/Outro/Briefing:
Krotkie intro. Outro z podsumowaniem misji oraz creditsami. Krotki briefing z obrazkiem.
Cechy:
[oficer - oficer AI w bazie nie bierze udzialu w misjach]
[dowodca - czlowiek, dowodca innych graczy]
-w kazdym dniu losowane są warunki pogodowe
-miejsce wykonania zadania jest losowane (ponad 20 lokacji na zadanie), co przy roznych porach dnia i roznej pogodzie daje potencjalnie ogromna liczbe mozliwosci
-poszczegolne zadania (3 na dzien) odbywają się w innych czesciach dnia (od ranka po zmrok)
-niewypelnie zadania, smierc wlasna (opcja), zniszczenia przyjaznych pojazdow (a dokładniej ich respawn), smierc AI-kow w bazie daje punkty karne, skutkiem czego moze byc przegranie misji. Smierc oficera, strazy oficera powoduje natychmiastowa przegraną
-respawn w bazie
-mozliwosc zmiany widocznosci oraz trawy tylko na komputerze gracza (opcja "Self")
-smierc w zaleznosci od trybu (wybieranego przed rozpoczeciem) moze spowodowac utrate punktow wlasnych (Score) (patrz: Poziomy trudnosci)
-poszczegolne zadania sa tworzone dynamicznie w skryptach, co, mam nadzieje, zwieksza wydajnosc ogolna misji (po skonczonym zadaniu jednostki, markery itp sa usuwane - nie zajmują pamieci RAM)
-w akcji "info" mozna sprawdzic punkty i punkty karne druzyny, tresc biezacego rozkazu
-dowodca ma mozliwosc rezygnacji (radio 0-0-1, a nastepnie "Resign"), co daje punkty karne, ale mniej niz przegrana lub np spora ilosc smierci graczy
-inną broń mozna pobrac z krat w bazie (kraty uzupelniane sa codziennie rano)
-mini-przerywniki filmowe, muzyka sa krotkie, nienarzucajace sie; nie ma przerostu formy nad trescia (mam nadzieje)
-oficer moze wezwac transport inny niz swoj (radio 0-0-1 i "Call transport")
-w sumie nalezy wykonac 21 (3x7), dosyc prostych, zadan
-misja ta jest rozbudowywalna, tzn dodanie zadania ogranicza sie do napisania skryptu tego zadania i zmiany 1 zmiennej
-JIP wspierany (choć być może pozostały jakieś bugi)
Poziomy trudnosci:
Wlaczenie trybu kadet/weteran nie ma wplywu na rozgrywke. Tryb majacy wply wybiera sie w opcjach przed rozpoczeciem gry. Sa trzy tryby: normal, medium oraz hard. Wybranie danego trybu powoduje: -zmiane limitu ilosci punktow karnych do przegrania, -pozostawienie/zmniejszenie/czyszczenie wlasnej punktacji po smierci, -ogolna trudnosc zadan zalezna od konkretnego zadania (np zwiekszenie ilosci wrogich AI)
-różna ilość wyrzutni i pocisków do nich, javelin w trybie Normal
Zastosowane skrypty (obce):
-Urban patrol script Kronky'ego
Plany na rozwoj tej misji:
-dodanie nowych zadań
-utrudnienia poprzez dodanie wsparcia dla wroga w razie wykrycia graczy przez wroga
-wezwanie artylerii lub nalotu
Uwagi:
Ogolny pomysl misji zrodzil sie na podstawie misji "Dynamic Afganistan" (OFP).
Misja jest coop-owym odpowiednikiem innej mojej misji: team Dynamic Mission System (na 2 wrogie druzyny), ktory zakonczylem ze wzgledu na (tak mi sie wydaje) bardziej coopowe zapotrzebowanie community ArmA
link:
-misja DS:SABOTAGE
-misja DS:SABOTAGE @GROM
-potrzebne addony PKW_GROM do wesji @GROM(34MB): Rapidshare, Armaholic, Arma-zone)
pozdrawiam, PRzemek kondor
coop Dynamic Sahrani: SABOTAGE
Historia:
Wersja 1.10
-dodanie misji "obroń teren"
-rozdzielenie zrzutów spadochronowych dla obu drużyn
-dodanie akcji "we're all in" do ewakuacyjnego śmigła (już nie ucieknie)
-niezależne od bieżącej misji patrole wroga
-w razie wykrycia w niektórych misjach przyleci kamov lub mi17 z zrzutem spadochronowym
-zmienione pierółki
Wersja 0.08i
-możliwość zrzutu spadochronowego dla pojedynczego gracza
-dodano opcję wyłączenia punktów karnych za śmierć
-dodano opcję orzymywania rozkazów kolejno, a nie losowanego zadania
Wersja 0.08g
-dodano misję "uwolnij zakładnika"
-wezwanie transportu nic nie kosztuje
-zrzut spadochronowy jeśli się ma wystarczającą liczbę punktów (-15/0/15)
-inne małe rzeczy zmienione/poprawione
Wersja 0.08f
-dodano misję "patrol"
-doano misję "zniszcz konwój"
-wszelkie opcje dowodzenia (wzięcie rozkazu, rezygnacja, respawn pojazdów, wezwanie transportu, zrzut spadochronowy) umieszone w jednym miejscu w radiu (0-0-1)
-dodano możliwość brania rozkazu zdalnie (patrz wyżej)
-dodano możliwość zrzutu spadochronowego, gdy uzyska się odpowiednią liczbę punktów (patrz wyżej)
-"darmowe" wezwanie trasportu jeżeli się ma TeamRank powyżej pewnej ilości (czyli TeamRank ma już znaczenie)
-naprawiono kilka bugów
-zmieniono kilka małych rzeczy
Wersja 0.08c
-naprawiono bug powtarzania się misji
-usunięto kilka bugów JIP
-wprowadzono kilka mini-ulepszeń
-usunięto bug brak dźwięków po skończonym zadaniu
-poprawiono animację mapy
-satelitę napisano od nowa
Wersja 0.07e
-brak powtarzania zadań (dane zadanie nie będzie na pewno w tym samym miejscu do wykonania)
-poprawiono transport dodatkowy
-briefing jest bardziej przejrzysty
-poprawiono 2 małe bugi
-uproszczono intro
-zamiast kamery satelitarnej w niektórych misjach jest animacja mapy
-kilka mini-ulepszeń
Wersja 0.07d
-dodano 6 slotów jako osobny oddział (dowódca 1. oddziału nadal zarządza)
-dodano 1 heli, zmieniono auta na pakowniejsze
-dodano kilka broni, uporządkowano je na wyrzutnie, snajperki i ckmy oraz "zwykłe"
-wprowadzono kilka usprawnień
-zmniejszono ilość wrogów i zwiększono limit punktów karnych na 75/44/24
-naprawiono sporo bugów
Wersja 0.06b
-dodano misję "spotkaj sie z kontaktem"
-naprawiono 2 minibugi
Wersja 0.06a
-dodano misję "zniszcz zapasy paliwa"
-zmiana widocznosci i trawy teraz jest dostepna przez radio z dowolnego miejsca i jest w wersji graficznej (GUI)
-usunieto inżyniera
Wersja 0.05b
-dodano misję "zabij oficera"
-zmieniono kilka pierdułek
Wersja 0.05a
-dodano zadanie wyczyszczenia terenu (clean sweap) (16/24/32 zlych ludkow)
-w zadaniu "zniszcz szylke" patrolują także BMP2 (0/1/2)
-zmniejszono ilosc wyrzutni/pociskow wyrzutni w kratach
Wersja 0.04
-zwiekszona ilosc patroli
-poprawiony mega bug
-poprawiony skrypt pokazania pozycji
Przebieg gry:
Dowodca bierze rozkaz od oficera w bazie (lub radio 0-0-1 i "take order") (3 rozkazy (zadania) na dzień). Misja obejmuje 7 dni. Zadania mają dywersyjny charakter na terenie wroga. Na teren przeciwnika można dostać się smiglem lub samochodami lub zrzutem spadhoronowym (radio 0-0-1) (lub pieszo). Markery informuja o miejscu zadania, ponadto w akcji "info" sa pewne informacje o biezacym zadaniu. Po wykonanym zadaniu lub rezygnacji lub przegraniu nalezy wrocic do bazy po nastepny rozkaz (lub wziąść go zdalnie - radio 0-0-1). Po zakonczeniu dnia rowniez nalezy stawic sie u oficera (lub wybrać radio 0-0-1 i "Day raport").
W razie jakichś problemów z własnym transportem można wezwać dodatkowy (przez radio) lub zrespawnować auta/heli. Respawn pojazdó jednak kosztuje nieco punktów karnych (różne rzeczy różną ich ilość; szczegóły w briefingu).
Koniec (wygrana) nastepuje po zakonczeniu wszystkich zadan lub po po prostu ostatniego 3 zadania w niedziele o ile wczesniej nie przegra sie poprzez nazbieranie zbyt duzej ilosci punktow karnych (patrz: Poziomy trudnosci).
Potrzebne addony:
Nie - w wersji zwyklej/GROM Yacka - w wersji GROM
Intro/Outro/Briefing:
Krotkie intro. Outro z podsumowaniem misji oraz creditsami. Krotki briefing z obrazkiem.
Cechy:
[oficer - oficer AI w bazie nie bierze udzialu w misjach]
[dowodca - czlowiek, dowodca innych graczy]
-w kazdym dniu losowane są warunki pogodowe
-miejsce wykonania zadania jest losowane (ponad 20 lokacji na zadanie), co przy roznych porach dnia i roznej pogodzie daje potencjalnie ogromna liczbe mozliwosci
-poszczegolne zadania (3 na dzien) odbywają się w innych czesciach dnia (od ranka po zmrok)
-niewypelnie zadania, smierc wlasna (opcja), zniszczenia przyjaznych pojazdow (a dokładniej ich respawn), smierc AI-kow w bazie daje punkty karne, skutkiem czego moze byc przegranie misji. Smierc oficera, strazy oficera powoduje natychmiastowa przegraną
-respawn w bazie
-mozliwosc zmiany widocznosci oraz trawy tylko na komputerze gracza (opcja "Self")
-smierc w zaleznosci od trybu (wybieranego przed rozpoczeciem) moze spowodowac utrate punktow wlasnych (Score) (patrz: Poziomy trudnosci)
-poszczegolne zadania sa tworzone dynamicznie w skryptach, co, mam nadzieje, zwieksza wydajnosc ogolna misji (po skonczonym zadaniu jednostki, markery itp sa usuwane - nie zajmują pamieci RAM)
-w akcji "info" mozna sprawdzic punkty i punkty karne druzyny, tresc biezacego rozkazu
-dowodca ma mozliwosc rezygnacji (radio 0-0-1, a nastepnie "Resign"), co daje punkty karne, ale mniej niz przegrana lub np spora ilosc smierci graczy
-inną broń mozna pobrac z krat w bazie (kraty uzupelniane sa codziennie rano)
-mini-przerywniki filmowe, muzyka sa krotkie, nienarzucajace sie; nie ma przerostu formy nad trescia (mam nadzieje)
-oficer moze wezwac transport inny niz swoj (radio 0-0-1 i "Call transport")
-w sumie nalezy wykonac 21 (3x7), dosyc prostych, zadan
-misja ta jest rozbudowywalna, tzn dodanie zadania ogranicza sie do napisania skryptu tego zadania i zmiany 1 zmiennej
-JIP wspierany (choć być może pozostały jakieś bugi)
Poziomy trudnosci:
Wlaczenie trybu kadet/weteran nie ma wplywu na rozgrywke. Tryb majacy wply wybiera sie w opcjach przed rozpoczeciem gry. Sa trzy tryby: normal, medium oraz hard. Wybranie danego trybu powoduje: -zmiane limitu ilosci punktow karnych do przegrania, -pozostawienie/zmniejszenie/czyszczenie wlasnej punktacji po smierci, -ogolna trudnosc zadan zalezna od konkretnego zadania (np zwiekszenie ilosci wrogich AI)
-różna ilość wyrzutni i pocisków do nich, javelin w trybie Normal
Zastosowane skrypty (obce):
-Urban patrol script Kronky'ego
Plany na rozwoj tej misji:
-dodanie nowych zadań
-utrudnienia poprzez dodanie wsparcia dla wroga w razie wykrycia graczy przez wroga
-wezwanie artylerii lub nalotu
Uwagi:
Ogolny pomysl misji zrodzil sie na podstawie misji "Dynamic Afganistan" (OFP).
Misja jest coop-owym odpowiednikiem innej mojej misji: team Dynamic Mission System (na 2 wrogie druzyny), ktory zakonczylem ze wzgledu na (tak mi sie wydaje) bardziej coopowe zapotrzebowanie community ArmA
link:
-misja DS:SABOTAGE
-misja DS:SABOTAGE @GROM
-potrzebne addony PKW_GROM do wesji @GROM(34MB): Rapidshare, Armaholic, Arma-zone)
pozdrawiam, PRzemek kondor
Ostatnio zmieniony 17 marca 2008, 16:59 przez kondor, łącznie zmieniany 30 razy.
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
jak dla mnie bomba, w cfogu chyba pójdzie do testów, aż arme chyba zainstaluję.
to jest tylko na 6 osób? damp był na 8 a i tak robiliśmy przeróbki na większą ilość osób.
to jest tylko na 6 osób? damp był na 8 a i tak robiliśmy przeróbki na większą ilość osób.
cfog skończył się na kill'em all
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Misja znajduje się już na serwerze [8BZ] Feniks - zapraszam do testów
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
@Pit: dzieki
@gremdek: wg mnie duza liczba slotow odstrasza (przynajmniej mnie). cos takiego jak "coop 60 blbablabla" od razu nasuwa mi na mysl, ze cel misji to zrobienie sieczki i nic wiecej. Poza tym litlebird ma tylko 6 miejsc i chyba to bylo glownym powodem na zmniejszenie ilosci slotow. taki maly zolty litlebird (czy jak on sie tam nazywa) bardziej pasuje do Royal komandosow niz czarny black hawk. jest przeteksturowany black hawk dla royal army, ale to trzeba sciagac i wiadomo, a niektorym sie nie chce i trzebaby na serwer wrzucic itd. W wersji GROM, nie ma probelemu.
Jestem skłonny do przyjmowania propozycji. Jesli bedzie zapotrzebowanie na zmiane, to czemu nie. Ponadto jakby ktos chcial ja przerabiac/tunigowac, to prosze bardzo - traktujcie ją jako Open Source.
zdaje sobie sprawe, ze w obecnym stanie (z tylko jednym zadaniem - zniszczenia szyłki - w sumie 21 razy, choc w roznych lokacjach) moze stawac sie nużąca. Nie jestem w stanie powiedziec, kiedy wezme się za implementację nastepnych zadan, ale jest to na pewno zalezne od zainteresowania tą misją.
W pierwszym poscie w kolorze niebieskim bede umieszczal dodany tekst.
Wszelkie propozycje kierujcie w tym topicu lub gg:1041216
@gremdek: wg mnie duza liczba slotow odstrasza (przynajmniej mnie). cos takiego jak "coop 60 blbablabla" od razu nasuwa mi na mysl, ze cel misji to zrobienie sieczki i nic wiecej. Poza tym litlebird ma tylko 6 miejsc i chyba to bylo glownym powodem na zmniejszenie ilosci slotow. taki maly zolty litlebird (czy jak on sie tam nazywa) bardziej pasuje do Royal komandosow niz czarny black hawk. jest przeteksturowany black hawk dla royal army, ale to trzeba sciagac i wiadomo, a niektorym sie nie chce i trzebaby na serwer wrzucic itd. W wersji GROM, nie ma probelemu.
Jestem skłonny do przyjmowania propozycji. Jesli bedzie zapotrzebowanie na zmiane, to czemu nie. Ponadto jakby ktos chcial ja przerabiac/tunigowac, to prosze bardzo - traktujcie ją jako Open Source.
zdaje sobie sprawe, ze w obecnym stanie (z tylko jednym zadaniem - zniszczenia szyłki - w sumie 21 razy, choc w roznych lokacjach) moze stawac sie nużąca. Nie jestem w stanie powiedziec, kiedy wezme się za implementację nastepnych zadan, ale jest to na pewno zalezne od zainteresowania tą misją.
W pierwszym poscie w kolorze niebieskim bede umieszczal dodany tekst.
Wszelkie propozycje kierujcie w tym topicu lub gg:1041216
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Przypomina mi się Black Dog czy jakoś tak pod OFP (Coop nighty). Tam to sie sporo działo, a przy świetnej organizacji grywalność sięgała zenitu. Z tego co pamiętam to też około 30graczy i kluczowa rola piechoty to właśnie eliminowanie Szyłek dla CAS, ale i też masa innych zadań czysto żołnierskich, niewykonywalnych z poziomu bojowego helikoptera.




Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Popatrzcie na to:
zdarzalo sie, ze skrypt dalej zatrzymywal sie na waitUntil. Poczatkowo obwinialem publicVariable, a okazalo sie ze to czasem serwer duzo szybciej wykonywal skrypt i zdążył przekazać mi w publicVariable ds_semafor=1 a komputer kliencki dopiero przypisywal po ulamku sekundy sam w skrypcie ds_semafor=0 i czekal na to az serwer da mu znac przez publicVariable "ds_semafor", tyle ze sie nie doczekiwal, bo ten juz to zrobile tylko, ze za wczesnie.
naprawilem juz to.
zainteresowanych prosze o nie granie w poprzednią wersję (w linku jest poprawiona), bo zawiera ten powazny blad praktycznie uniemozliwiający niektorym grę.
Kod: Zaznacz cały
ds_semafor = 0;
if(local log_server)then{
DayNr = DayNr + 1;
PublicVariable "DayNr";
DayPiece = 0;
PublicVariable "DayPiece";
ds_semafor = 1;
publicVariable "ds_semafor";
};
waitUntil { ds_semafor > 0 };
...
//inne wazne rzeczy
naprawilem juz to.
zainteresowanych prosze o nie granie w poprzednią wersję (w linku jest poprawiona), bo zawiera ten powazny blad praktycznie uniemozliwiający niektorym grę.
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
mija moze odstraszać "evolutionowców" - smierc i respawn pojazdow szybko wypelniają limit punktów karnych i szybko można przegrać. Poza tym (w zadaniu - na razie jednym - zniszczenia szyłki) najczęściej opłaca się nie zabijać wrogów, tzn po cichu podejsć do celu, zeby ich nie "zawołać".
Dzis w 80 minut przeszliśmy 3 zadania i na wtorkowym 1. zadaniu przekroczyliśmy limit punktów karnych.
Dzis w 80 minut przeszliśmy 3 zadania i na wtorkowym 1. zadaniu przekroczyliśmy limit punktów karnych.
- calm
- Posty: 56
- Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
- ID Steam:
- Numer GG: 3845806
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Czy mozna dodac na poczatku tematu link do Addonu "GROM Yacka"? Tak, by inni mniej doswiadczeni userzy mieli wszystko w jednym miejscu 
Co do samej misji uwazam, ze to calkiem ambitny projekt godny uwagi

Co do samej misji uwazam, ze to calkiem ambitny projekt godny uwagi

Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
linki do PKW_GROM uzupelnione, dodalem do linkow
Re: coop 6 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Misja ma na chwilę obecną 5 zaimplementowanych zadań (zniszcz szyłkę, czystka, zabij oficera, spotkaj się z kontaktem oraz zniszcz zapasy paliwa), zwiększono ilość slotów do 12 oraz naprawiono szereg bugów.
Mimo to nadal jest w wersji beta, testowana na serwerze Connect Clubu (thnx for Slavko). Przepraszam ewentualnych graczy za, czasem irytujące, bugi, ale około 40 zazębiających się zmiennych, ich synchronizacja, wykluczanie, lokalność, niezgodność działania niektórych poleceń z ich specyfikacją, ich, czasem, niejasna specyfikacja, oraz nie do konca dobrze skonstruowany przez mnie projekt wydluża czas usuwania bugów i za pewne nigdy wszystkich nie usunę.
Linki i zmiany, jak zwykle są uaktualniane w 1. poście
pozdrawiam
Mimo to nadal jest w wersji beta, testowana na serwerze Connect Clubu (thnx for Slavko). Przepraszam ewentualnych graczy za, czasem irytujące, bugi, ale około 40 zazębiających się zmiennych, ich synchronizacja, wykluczanie, lokalność, niezgodność działania niektórych poleceń z ich specyfikacją, ich, czasem, niejasna specyfikacja, oraz nie do konca dobrze skonstruowany przez mnie projekt wydluża czas usuwania bugów i za pewne nigdy wszystkich nie usunę.
Linki i zmiany, jak zwykle są uaktualniane w 1. poście
pozdrawiam
Re: coop 12 Dynamic Sahrani: SABOTAGE (+wersja PKW_GROM by Yac)
Jak widać w pierwszym poście, jest już 7 zadań i wiele zmian.
Dla jasności opiszę co dokładnie oznacza wypełnienie każdego z zadań:
1. zniszcz szyłkę: szyłka ma być zniszczona*
2. czystka: należy zabić (wszystkich - 5) wrogów*
3. zabij oficera: należy zabić oficera (ten w ładnym mundurze)*
4. zniszcz zapasy paliwa: 2 cysterny muszą być zniszczone* (najczęściej wybuch 1. pociąga zniszczenie drugiej)
5. spotkanie z kontaktem: ktoś z grupy 1. musi się znajdować się przynajmniej 10 sekund w pobliżu cywila (do 5 m od niego)(cywil nie może zginąć)*
6. patrol: ktoś z 1. grupy musi się znajdować w promieniu 50m od centrum markera przez 10 sekund*
7. konwój: należy doprowadzić do stanu nieporuszania się wszystkich 4 pojazdów biorących udział w konwoju*
8. zakładnik: przy zakładniku jest bardzo niewielu żołnierzy, jednak niektórzy spośród nich dostaną rozkaz zabicia zakładnika w razie wykrycia graczy. Dlatego potrzebne jest ciche podejście i skoordynowany ostrzał. Gdy ktoś z 1. grupy znajdzie się w pobliżu zakładnika, wówczas on dołącza do tej grupy. Należy go doprowadzić do bazy.* (zakładnik nie używa zrzutu spadochronowego)
9. obrona: należy uchronić przed śmiercią przynajmniej 1 us-żołnierza przed upływem czasu lub zabić wszystkich wrogów
* - przed upływem limitu czasu
Dla jasności opiszę co dokładnie oznacza wypełnienie każdego z zadań:
1. zniszcz szyłkę: szyłka ma być zniszczona*
2. czystka: należy zabić (wszystkich - 5) wrogów*
3. zabij oficera: należy zabić oficera (ten w ładnym mundurze)*
4. zniszcz zapasy paliwa: 2 cysterny muszą być zniszczone* (najczęściej wybuch 1. pociąga zniszczenie drugiej)
5. spotkanie z kontaktem: ktoś z grupy 1. musi się znajdować się przynajmniej 10 sekund w pobliżu cywila (do 5 m od niego)(cywil nie może zginąć)*
6. patrol: ktoś z 1. grupy musi się znajdować w promieniu 50m od centrum markera przez 10 sekund*
7. konwój: należy doprowadzić do stanu nieporuszania się wszystkich 4 pojazdów biorących udział w konwoju*
8. zakładnik: przy zakładniku jest bardzo niewielu żołnierzy, jednak niektórzy spośród nich dostaną rozkaz zabicia zakładnika w razie wykrycia graczy. Dlatego potrzebne jest ciche podejście i skoordynowany ostrzał. Gdy ktoś z 1. grupy znajdzie się w pobliżu zakładnika, wówczas on dołącza do tej grupy. Należy go doprowadzić do bazy.* (zakładnik nie używa zrzutu spadochronowego)
9. obrona: należy uchronić przed śmiercią przynajmniej 1 us-żołnierza przed upływem czasu lub zabić wszystkich wrogów
* - przed upływem limitu czasu