Animacje - pytanie
Moderator: Inkwizytor
Animacje - pytanie
Witam, jestem nowy na forum i mam pewien uporczywy problem.
Jak dotąd dużo siedziałem w edytorze misji w OFP, na pamięć wykułem wiele skryptów, ale widzę, że w ArmA przyda mi się tylko pewna mała cząstka. Przechodząc do sedna sprawy - mam problem z wywoływaniem animacji (np. siedzenie, kucanie, rozmowa). Tak jak w OFP wystarczyło 'soldier playMove "EffectStandSitDown"' aby żołnierz usiadł, tak w ArmA za nic to nie działa. I tu moje pytanie - jakie są komendy animacji do ArmA? Głównie chodzi mi o te pospolite typu rozmowa czy siedzenie.
Jak dotąd dużo siedziałem w edytorze misji w OFP, na pamięć wykułem wiele skryptów, ale widzę, że w ArmA przyda mi się tylko pewna mała cząstka. Przechodząc do sedna sprawy - mam problem z wywoływaniem animacji (np. siedzenie, kucanie, rozmowa). Tak jak w OFP wystarczyło 'soldier playMove "EffectStandSitDown"' aby żołnierz usiadł, tak w ArmA za nic to nie działa. I tu moje pytanie - jakie są komendy animacji do ArmA? Głównie chodzi mi o te pospolite typu rozmowa czy siedzenie.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacje - pytanie
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Animacje - pytanie
Wielkie dzięki Matte, to jest to czego potrzebowałem. Temat do zamknięcia. ;]
Re: Animacje - pytanie
Pytanko - co zrobić, aby zadziałał tzw. animation loop? Ustawiam sobie żolnierza, wyznaczam mu waypont na sobie i wpisuje komende na animację przysiadu (takiego ala turysta:P). Tylko, ze soldat uzywa tej animacji tylko raz po czym wstaje, a ja potrzebuje ciagłości ruchu tzn. ma siedziec aż np. nie usłyszy strzału.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacje - pytanie
Kod: Zaznacz cały
setBehaviour "Careless";
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacje - pytanie
Może spróbuj zmienić playmove na switchmove i odwrotnie (pamietaj żeby zachowanie było ustawione na careless)
I siedzi jak słup
Kod: Zaznacz cały
sitter setBehaviour "Careless";
sitter switchMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_AmovPsitMstpSnonWnonDnon_ground";
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Animacje - pytanie
Nie działa
Zadna kombinacja nie daje efektów. Po prostu zołnierz sobie siada i wstaje po sekundzie. Moge ci nawet wrzucic material na Youtube jako dowod, ze nie kłamie 


Re: Animacje - pytanie
Bodajże w ArmA są też wersje animacji, które trwają baaardzo długo, czyli można uznać je za wieczne.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacje - pytanie
To co podałem wyżej jest właśnie takim czymś, co ciekawe podany przezemnie sposób działa bez problemu, więc nie rozumiem "o co kaman"Rainbow pisze:Bodajże w ArmA są też wersje animacji, które trwają baaardzo długo, czyli można uznać je za wieczne.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net