Zniszczone obiekty

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
dr.iguana
Posty: 3
Rejestracja: 24 września 2007, 11:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Zniszczone obiekty

Post autor: dr.iguana »

Co prawda nie przepadam za ArmA ale zostalem namowiony do tworzenia projektu w klimatach apokaliptycznych(cos jak Falout).Projekt zaklada stworzenie packa zniszczonych objektow,budynkow itp a kiedy bedzie to gotowe zrobie pod to wyspe.3 osoby juz pracuja i niezly jest tego efek.
Skupiamy sie tylko na stworzeniu odpowiedniego swiata i zbudowaniu klimatu.
I tu moje pytanie.
Jeżeli ktos chce dolaczyc i porobic pare objektow,zaopatrzyc nas w tekstury czy modele zapraszamy.Skupiamy sie tylko na budowlach i objektach.Nie potrzeba nam poki co zadnych broni czy pojazdow itp.To tyle...Jak by co to PM. :dworship
cheers
Iguana

Pare zdjec
http://img440.imageshack.us/img440/8702/marly4re4.jpg
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zniszczone objekty

Post autor: Yac »

Moze jednak screeny dasz a nie same thumbnaile? :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Zniszczone objekty

Post autor: hryst »

You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
dr.iguana
Posty: 3
Rejestracja: 24 września 2007, 11:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zniszczone objekty

Post autor: dr.iguana »

Nie dawalem calych screenow bo waza wiecej niz 100 kb...
To nie mod tylko luzny projekt :P i nie ma zadnej nazwy.A celujemy raczej w rejony zachodnie a nie wschodnie jak to w Stalkerze bylo....
2 ponizsze posty mozna skasowac.Zacial mi sie komp i jakos tak wyszlo ze 3 wyszly ....Przepraszam za to admina
Ostatnio zmieniony 24 września 2007, 17:10 przez dr.iguana, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zniszczone objekty

Post autor: Yac »

:mrgreen: ładne - tylko jakies takie za ..sterylne? kurzu nie ma , tych szarości i brudu. Poza tym - kapitalne :]. Dodałbym jakieś beczki przedzewiale , jakieś wraki, ot szkielecik tu i uwdzie :]. BTW - dajecie normalmapy i te inne parafenlia grafiki w ArmAss?
Obrazek
dr.iguana
Posty: 3
Rejestracja: 24 września 2007, 11:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zniszczone objekty

Post autor: dr.iguana »

To sa stare screeny.Addony nie maja jeszcze zrobionych shadows itp.A pierdoly typu beczki itp to beda dodawane jak bedzie sie tworzyc mape czyli jak wieksze budowle beda ready...
Dodałbym jakieś beczki przedzewiale , jakieś wraki, ot szkielecik tu i uwdzie :]
Odbieram to jako chec pomocy przy robieniu addonow :P hehehe...Zaiste wraki sie przydadza na opuszczona autostrade ,a i szkielecikami nie pogardzimi ;)
Thx dla moderatora za usuniecie blednych postow :dworship
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Zniszczone objekty

Post autor: klamacz »

bardzo fajne obiekty, chociaz osobiscie sklaniam sie ku wersji tekstur nie-fotograficznych, albo przynajmniej z fotografii zrobionych przy natywnym oswietleniu, np. zachmurzone niebo. W ten sposob na teksturze nie bedzie widac rozswietlen materialu i calym oswietlaniem zajmie sie engine Arma.
Chociaz pewnie to wszystko wiesz, bo na forum BISu tez Cie widzialem :)

edit:
hmm, po dokladniejszym obejrzeniu wyglada jakbys nie mial z oswietleniem problemu. Jednak wyglada tez na to, ze kolory na teksturach sa poszarzale, tak jakbys zdjecie edytowal usuwajac rozjasnienia i cienie, ale kolory zostawil takie jak przy slonecznej pogodzie.... W skrocie chodzi o to, ze odcinaja sie od nasyconej kolorystyki otoczenia w Arma, przez co wygladaja troche jak wczesne addony do OFP. Bez urazy, to tylko wina kolorystyki tekstur.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zniszczone objekty

Post autor: Yac »

klamacz ma rację , ja bym pokombinował z przytłumieniem tych nasyceń odpowiednim filtrem . Uniknęło by się większego grzebania, zachowując jakość. Jeżeli robiliście bazowe modele i tekstury w 3dmaxsie koniecznie dodałbym odpowiedni ambient w sun light. Bo jakkolwiek są piękne i kawał porządnej roboty zrobiliście to rażą sztucznością. BTW - szkielet człowieka z nawet ładną bitmapą kości jest darmowym modelem dla 3dmaxsa. Wystarczy go przenieść w świat ArmA , dodając np strzępy ubrani tu i uwdzie.Ja mam za dużo pracy przy swoich projektach aby dokładać się jeszcze z jednym, ale niezależnie od tego trzymam za was i wasz projekt kciuki. :coffee:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”