Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: eJay »

Witam

Zaprzyjaźniona ekipa z Gry-OnLine ma zaproszenie od BiSu i LEM na Targi w Lipsku GC 2007. Szykuje sie dluga rozmowa z Pepikami, więc proszą nas o listę pytan, ktore chcielibyście zadać autorom dodatku. Odpowiedzi dostanienie najszybciej jak sie da czyli w trakcie Targów lub tuz po ich zakonczeniu.

Odpadaja takie pytania jak - data premiery, czy gra bedzie z patchem 1.08 oraz jakość polskiej wersji ArmA 8)

Pytania zadajecie tutaj, jak przesle je pozniej do wlasciwej osoby.
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Havker »

1.Czy dużo będzie nowych jednostek czy większosc to będą tylko retexty ?
2.Czy wymagania gry zmienią sie w jakikolwiek sposób ?
3.Czy nowe kampanie będą miały chociaz odrobine z kampanii w ofp ?
4.Czy pojawi sie wreszcie t80 bądz t90 dla zrownowazenia rozgrywki ?
5.O co chodzi z tymi najemnikami ?
6.Czy problemy z SyFem zostaną wreszcie rozwiązane i nie trzeba będzie po 50 razy resetowac kompa ?
7.Jaki klimat panuje na nowej wyspie ?
8. Czy to prawda ze budynki mogą płonąć ?

Prosze aby inne osoby nie odpowiadały na te pytania z oczywistych względów. Są to moje propozycje pytan do twórców gry a nie do wszechwiedzącego community.
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: -=HuNTeR=- »

9. Czy będzie jakakolwiek optymalizacja? :)
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Radeon »

10. Jaka będzie cena?
11. Czy w dodatku QG możemy liczyć na to iż dostaniemy też w nim narzędzia?
12. Czy możliwym jest dodanie do QG przedsmaku dodatku który ma przenieść stare dobre OFP do ArmA - Cold War Rearmed?
13. Będą jakieś nowe animacje? W OFP było ich pełno i można było je wykorzystać do zbudowania klimatu misji, chociażby podczas intra. W ArmA brakuje porządnych animacji siedzenia na krześle czy może rozmowy siedzącego na krześle lub też pokazywania czegoś na mapie. Armed Assault jest naprawde bardzo ubogie w animacje, a posługując się animation view'erem i przyglądając się różnym animacjom biegu, czy też przeładowania (nazwy są zbyt długie, nie jestem w stanie ich podać, ktoby to spamiętał?) i osobiście doszedłem do wniosku, że więszkość o ile nie wszytkie są takie same. Po co w grze tony takich samych animacji o innych nazwach?
14. Co z kampanią? Wyczytałem gdzieś iż kampania z QG miała być już od początku w Armed Assault, a ta która obecnie jest robi za zwyczajną zapchaj-dziurę.
15. Czy zostaną wprowadzone jakieś ulepszenia w edytorze misji? Może coś na wzór RTE, to naprawde ułatwi fanów tworzenie misji i tym samym powstanie ich owiele więcej, a jestem przekonany, że misje będą dobre.
16. Skoro już o edytorze mowa. Co z "pustymi" komendami? W ArmA jest wiele komend z OFP które działają i nie wyrzucają błędów, ale są "puste", czyli nic się nie dzieje. Pamiętam, że w Resistance podczas jednego z filmików (na początku i na końcu, zdaje się Face to Face), gdzie komendą Bomb = "Bomb" GetPos Ural; Bomb SetDammage 1 (nie pamiętam dokładnie komandy, ale chyba tak to szło) można było stworzć bombę która wybuchła kiedy się ją uszkodziło. Oczywiście w ArmA też to działa, ale problem pojawia się kiedy chcemy zasymulować ostrzał artyleryjski, wpiszując zamiast "Bomb" np. "Heat120", w OFP działało to bez zarzutu, a w ArmA niechce. A to nie jedna "pusta" komenda.
17. Optymalizacja? To słowo rzuca się chyba każdemu z fanów na usta. Owszem wyszły patche takie jak 1.08 czy niższe i coś tam poprawiały. Dlaczego coś tam? Ano dlatego, że (np. w moim przypadku) kiedy patch 1.05 działał u mnie najzupełniej normalnie, bez lagów, bez zacinek, bez zwiech, to innym wszystko kuźlowało. Nadszedł patch 1.08 - wszyscy byli w niebo wzięci polepszoną wydajnością i końcem CTD. A u mnie jest na odwrót. Czy to możliwe, że patche jak i sama ArmA (o tym są juz legendy) działają na każdym komputerze inaczej, choćby dwa komputery miały tą samą konfiguracje? Czy to możliwe, że ArmA jest pierwszą na świecie najrealistyczniejszą sztuczną inteligencją i żyje własnym życiem? :mrgreen:
18. Kolejną rzeczą która sama ciśnie się na usta to Multiplayer, a właściwie PunkBuster. Co z cheaterami? TeamKillerami? Idzie temu jakoś zapobiec? Ban IP? Cokolwiek?! Taki jegomość może zniszczyć całą grę a już się zdarzyło, że było 5 na jednym serwerze i nijak ich się pozbyć.
19. Czy zapowiada sie poprawa fizyki? Fizyka w ArmA jest chyba NADAL nieco koślawa. Przykładem moze być 8 ładunków wybuchowych pod czołgiem, który dzięki temu poleci na księżyc. Lub 5 czołgów ustawionych w edytorze w tym samym miejscu nieco od brzegu plaży. Efekt? Wszystkie 5 czołgów wystrzeliwuje w góre jak rakieta i przelatuje przez całą Rahmadi... Nowi rodzaj broni? Chyba niee... Kolejnym przykładem może być niezniszczalny UAZ. Kiedy to położymy jeden ładunek wybuchowy na moście, a on ponim przejedzie, a bomba zostanie zdetonowana z małym opóźnieniem, tak aby UAZ był nieco za bombą, samochód dostaje turbo-hiper-mega-doładowanie-nitro i można przelecieć z mostu obok Bagango aż do połowy sahrani (SPRAWDZIŁEM! Trudne to, ale możliwe).
20. Co z AI? Nadal jest nieco głupawe i nie radzi sobie w budynkach, nie chodzi po poboczu drogi, czasami się blokuje. CZASAMI jest gorzej niż w OFP. To w końcu żołnierze w ArmA mają "żyć" a nie ArmA, która żyje własnym życiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Matte »

10. Czy edytor misji w 3d zostanie wprowadzony czy oddaliście go do VBS2
11. Co z narzędziami do edycji (Obiektiv 2 i Visitor 3)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Dario »

21. Czy będzie można przeładowywać broń podczas chodu lub/oraz biegu ?
22. Czy zostanie wzbogacona animacja przeładowywania broni ?
23. Ile misji znajdziemy w kampanii ?
Ostatnio zmieniony 08 sierpnia 2007, 19:35 przez Dario, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: -=HuNTeR=- »

24. Skoro mowa już o ilości misji, to ile dostaniemy misji pojedynczych?
25. Kilka pytań wcześniej była mowa o animacjach, czy będą poprawione już istniejące? Te, którymi teraz dysponujemy, a konkretnie chodzi mi o animacji ruchu, kucania, wstawania itp. są bardzo wolne, żołnierz rusza się jakby miał zbroję i 300kg w plecaku (:D)
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Radeon »

26. Dlaczego po kilku godzinach grania z ArmĄ dzieje się coś takiego?
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Radeon »

Radiatory? Przecież są... Aha, zapomniałem dopisać.

26. Dlaczego po kilku godzinach grania z ArmĄ dzieje się coś takiego, bez względu na to czy jest OC czy nie? :?

Żeby zapchać dzioby spiskowcom. No sorry, ale jak sprawdzam to ze wszystkich stron.
ArmA jest wyjątkiem. Żadna inna gra tak się nie krzaczy, czy jest OC czy nie. Orthos też nic nie wykazuje, 3dmarki milcżą, a specjalnie chłodzenie jak moge to wyłączam, żeby też było im gorąco. Nawet to nic nie wykazuje. Tylko ArmA ma takie humory. I takie coś stało się bez OC i z OC. Tak więc bez jakichś dziwnych komentarzy bo przekręciłem komputer. :rant
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: eJay »

bez offtopów i piszcie pytania, ktore mozna sensownie zadac, bo Radeon - twoj obrazek za przeproszeniem mozesz sobie na pulpicie zostawic 8)

Pytania przyjmuje do jutra, do godz. 11
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Co chcecie wiedzieć o Queens Gambit?

Post autor: Rainbow »

Wie ktoś, czy BIS będzie na GC w tym roku (chodzi o stoisko gdzie coś będzie można obejrzeć itp.) ??
Zablokowany

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”