ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: FOX-PL* »

Wtedy by nie było sensu wprowadzać ustawień średnich tylko niskie i wysokie. Co wy chcecie aby gra była równie zadawalająca jak i na średnich tak i na wysoki detalach grafiki, nie ma i nie będzie. Trza się dostosować, że technologia komputerowa idzie do przodu, a jak ktoś chce sobie pograć w grę, która sporo wymaga to niestety ale musi mieć sprzęt na tyle wydajny. Fakt nie ma co liczyć na minimalne ustawienia bo jaka z tego kożyść, że gre odpalimy jak grać się nieda. To tak jak w Armie I ustawić odległość rysowania na 500 metrów i latać Harierem. Fakt faktem uważam, że gra na ustawieniach średnich powinna być równie zadawalająca jak popszednia wersja na wysokich detalach. Jak narazie ArmA II nieźle się zapowiada, aczkolwiek mam niedosyt jeszcze większego urozmaicenia i przede wszystkim realizmu.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Eeeehhhh...
Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi mi o to, że gra powinna wyglądać dobrze na niskich, średnich i wysokich. Oczywiście im niżej, tym mniej różnych efektów itp. A ArmA 1 wygląda "dobrze" dopiero na średnich, chociaż to "dobrze" to pojęcie względne. I nie chcę, aby ArmA II wyglądała dobrze tylko na wysokich. Chodzi mi o to, żeby dwójka na niskich nie wypalała oczu. Żeby można było spokojnie pograć nie kur*ując na piksele.

Edit:
Gry, które wyglądają według mnie dobrze na średnich / niskich to CoD 4:MW (chociaż to porównywanie oka do dupy), Crysis (ta gra nawet na Pegazusie wyglądałaby dobrze), i kilka jeszcze gier...zapomniałem jakich...
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Cleric »

Mefiu pisze:Gdybanie, gdybanie. Nie rozczarujcie sie tylko jak wyjdzie kaszana :P.
Oby nie wyszły dwie kaszany... :roll: Żeby sie tylko tak nie stało :no

Mam chłodny stosunek do tych zapowiedzi i wyścigu promocyjnego między nimi ale też mam małą nadzieje, że chociaż jedna z tych publikacji będzie w miarę grywalna a nie będzie zwykłym BETA-TESTEM :?

Może dzięki takiemu produktowi pewnego dnia osoby grające obecnie w ARMA jak i te nadal "pykające" w OFP jak i te które zarzuciły granie w obie gry znowu spotkałyby sie razem na serwerach tak jak to było za dawnych czasów OFP. :hapy

W sumie to nie mam faworyta w tej konkurencji (chociaż czystego z rachunku prawdopodobieństwa powinno to być raczej OFP2) i na nic nie liczę, wiec raczej nie mogę się rozczarować. Czysto teoretycznie i hipotetycznie to myślę że bardziej mógłby mnie rozczarować jednak OFP2 - choć on kusi czymś nowym mocno :)

Jeśli którakolwiek z tych produkcji okaże się hitem to będzie to dla mnie spore i nieoczekiwanie miłe zaskoczenie. :) :1th

Tak czy siak jeżeli miałbym kupić którąś z tych publikacji to na pewno nie po wydaniu jedynie dem-ówek tych gier
lecz jakiś dłuższy czas po wydaniu pełnych wersji i na podstawie w miarę obiektywnych ocen osób sporo grających w każda z nich. :coffee 8)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Pojazdy opancerzone
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12176
Miła niespodzianka, a mianowicie T34 :) poza tym:
:( widoczny power slide
:( Niektóre stare dźwięki
:( ogień z jednej lufy w przypadku szyłki
:) Klimat OFP
:) Ładne textury i oświetlenie, pojazdy zdają się być matowe... bardzo ładnie się prezentują
:) Dookoła jest taaaak pięknie
:) Ładny efekt wystrzału

Helikoptery:
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12150

Samoloty
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12175

Jeżeli muzyczka w tle to soundtrack to jest bardzo przyjemna dla ucha :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
traktor
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2009, 18:32
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: traktor »

:( czołgi nadal się ślizgają jak po lodowisku..
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Racja. Poza tym wydaje mi się, że normalnie w czołgu wieżyczka wolniej się obraca. Tutaj mega szybko...
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

No właśnie dlatego napisałem PowerSlide, to jakiś tunerski/lanserski tekst opisujący cacy drift :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

centurion_94 pisze:Racja. Poza tym wydaje mi się, że normalnie w czołgu wieżyczka wolniej się obraca. Tutaj mega szybko...

Fakt. Ale ja w innej kwestii: mamy dowody, że muzyka jest z gry? Bo ten utwór jest świetny.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Nie wiem dlaczego, ale jakoś ten Seahawk dziwnie mi wygląda... Może to przyzwyczajenie do starego "czarnego/ zielonkawego jastrzębia". Ale fajnie, że hueya dadzą.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

traktor pisze::( czołgi nadal się ślizgają jak po lodowisku..
CzołGi też mogą driftować :http://www.youtube.com/watch?v=u50aY5l5XYc
:lol:
w porównaniu do drift w OFP I w armie ten element jest juz na dopuszczalnym poziomie
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

A tak najbardziej to mi brakuje możliwosci wchodzenia do tych wszystkich budynków :cry:
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”