ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Wtedy by nie było sensu wprowadzać ustawień średnich tylko niskie i wysokie. Co wy chcecie aby gra była równie zadawalająca jak i na średnich tak i na wysoki detalach grafiki, nie ma i nie będzie. Trza się dostosować, że technologia komputerowa idzie do przodu, a jak ktoś chce sobie pograć w grę, która sporo wymaga to niestety ale musi mieć sprzęt na tyle wydajny. Fakt nie ma co liczyć na minimalne ustawienia bo jaka z tego kożyść, że gre odpalimy jak grać się nieda. To tak jak w Armie I ustawić odległość rysowania na 500 metrów i latać Harierem. Fakt faktem uważam, że gra na ustawieniach średnich powinna być równie zadawalająca jak popszednia wersja na wysokich detalach. Jak narazie ArmA II nieźle się zapowiada, aczkolwiek mam niedosyt jeszcze większego urozmaicenia i przede wszystkim realizmu.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Eeeehhhh...
Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi mi o to, że gra powinna wyglądać dobrze na niskich, średnich i wysokich. Oczywiście im niżej, tym mniej różnych efektów itp. A ArmA 1 wygląda "dobrze" dopiero na średnich, chociaż to "dobrze" to pojęcie względne. I nie chcę, aby ArmA II wyglądała dobrze tylko na wysokich. Chodzi mi o to, żeby dwójka na niskich nie wypalała oczu. Żeby można było spokojnie pograć nie kur*ując na piksele.
Edit:
Gry, które wyglądają według mnie dobrze na średnich / niskich to CoD 4:MW (chociaż to porównywanie oka do dupy), Crysis (ta gra nawet na Pegazusie wyglądałaby dobrze), i kilka jeszcze gier...zapomniałem jakich...
Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi mi o to, że gra powinna wyglądać dobrze na niskich, średnich i wysokich. Oczywiście im niżej, tym mniej różnych efektów itp. A ArmA 1 wygląda "dobrze" dopiero na średnich, chociaż to "dobrze" to pojęcie względne. I nie chcę, aby ArmA II wyglądała dobrze tylko na wysokich. Chodzi mi o to, żeby dwójka na niskich nie wypalała oczu. Żeby można było spokojnie pograć nie kur*ując na piksele.
Edit:
Gry, które wyglądają według mnie dobrze na średnich / niskich to CoD 4:MW (chociaż to porównywanie oka do dupy), Crysis (ta gra nawet na Pegazusie wyglądałaby dobrze), i kilka jeszcze gier...zapomniałem jakich...
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Oby nie wyszły dwie kaszany...Mefiu pisze:Gdybanie, gdybanie. Nie rozczarujcie sie tylko jak wyjdzie kaszana.


Mam chłodny stosunek do tych zapowiedzi i wyścigu promocyjnego między nimi ale też mam małą nadzieje, że chociaż jedna z tych publikacji będzie w miarę grywalna a nie będzie zwykłym BETA-TESTEM

Może dzięki takiemu produktowi pewnego dnia osoby grające obecnie w ARMA jak i te nadal "pykające" w OFP jak i te które zarzuciły granie w obie gry znowu spotkałyby sie razem na serwerach tak jak to było za dawnych czasów OFP.

W sumie to nie mam faworyta w tej konkurencji (chociaż czystego z rachunku prawdopodobieństwa powinno to być raczej OFP2) i na nic nie liczę, wiec raczej nie mogę się rozczarować. Czysto teoretycznie i hipotetycznie to myślę że bardziej mógłby mnie rozczarować jednak OFP2 - choć on kusi czymś nowym mocno

Jeśli którakolwiek z tych produkcji okaże się hitem to będzie to dla mnie spore i nieoczekiwanie miłe zaskoczenie.


Tak czy siak jeżeli miałbym kupić którąś z tych publikacji to na pewno nie po wydaniu jedynie dem-ówek tych gier
lecz jakiś dłuższy czas po wydaniu pełnych wersji i na podstawie w miarę obiektywnych ocen osób sporo grających w każda z nich.


- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pojazdy opancerzone
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12176
Miła niespodzianka, a mianowicie T34
poza tym:
widoczny power slide
Niektóre stare dźwięki
ogień z jednej lufy w przypadku szyłki
Klimat OFP
Ładne textury i oświetlenie, pojazdy zdają się być matowe... bardzo ładnie się prezentują
Dookoła jest taaaak pięknie
Ładny efekt wystrzału
Helikoptery:
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12150
Samoloty
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12175
Jeżeli muzyczka w tle to soundtrack to jest bardzo przyjemna dla ucha
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12176
Miła niespodzianka, a mianowicie T34








Helikoptery:
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12150
Samoloty
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=12175
Jeżeli muzyczka w tle to soundtrack to jest bardzo przyjemna dla ucha

Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Racja. Poza tym wydaje mi się, że normalnie w czołgu wieżyczka wolniej się obraca. Tutaj mega szybko...
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No właśnie dlatego napisałem PowerSlide, to jakiś tunerski/lanserski tekst opisujący cacy drift 

Mów mi milordzie łapserdaku!
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
centurion_94 pisze:Racja. Poza tym wydaje mi się, że normalnie w czołgu wieżyczka wolniej się obraca. Tutaj mega szybko...
Fakt. Ale ja w innej kwestii: mamy dowody, że muzyka jest z gry? Bo ten utwór jest świetny.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie wiem dlaczego, ale jakoś ten Seahawk dziwnie mi wygląda... Może to przyzwyczajenie do starego "czarnego/ zielonkawego jastrzębia". Ale fajnie, że hueya dadzą.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
CzołGi też mogą driftować :http://www.youtube.com/watch?v=u50aY5l5XYctraktor pisze:czołgi nadal się ślizgają jak po lodowisku..

w porównaniu do drift w OFP I w armie ten element jest juz na dopuszczalnym poziomie
http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A tak najbardziej to mi brakuje możliwosci wchodzenia do tych wszystkich budynków 

http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek