World in Conflict
Moderator: Inkwizytor
Re: World in Conflict
Forrestal--->Bo gra jest stworzona pod multi dla teamów. Wtedy jest balans. Gdy jasno rozdzieli sie role dla kazdego członka zespołu, zabawa jest przednia i bez zgrania można dostac w pupe nawet w 2-3 minuty. Kazda jednostka ma swoje dobre i złe strony. Nawet mocne helki są bezsilne wobec Shilki czy odpowiedniego Tactic Aida.
Gorzej wypada gra gdy ktos w teamie zupelnie oleje niektore jednostki jak np. czołgi.
Gorzej wypada gra gdy ktos w teamie zupelnie oleje niektore jednostki jak np. czołgi.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Shilka nie jest aż tak skuteczna na heavy hele;p
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: World in Conflict
Aa ja widziałem że już jest "premiera" w sieci 

- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Fakt że MP tej gry jest niezłe a gdy grać klanowo lub z jakimiś pr0 graczami to wówczas jest naprawdę GG! - coprawda wtedy - po 20min- mapa wygląda jak krajobraz księżycowy
ale to tylko obrazuje to co się musiało dziać na niej wcześniej
Gram trochę z NORE-akami w WiC i naprawdę jak się spotkają takie dwa clany które dobrze mają opanowaną wewnętrzną współprace to jest mega ciekawie:) Dla ludzi ze Stov ta gra jest za szybka - a własciwie to jej akcja hehe i dzięki temu to chyba jedyna gra w której Nore-aki leja Stov-iaków
Ja napewno ś.... kupie pełna wersje


Gram trochę z NORE-akami w WiC i naprawdę jak się spotkają takie dwa clany które dobrze mają opanowaną wewnętrzną współprace to jest mega ciekawie:) Dla ludzi ze Stov ta gra jest za szybka - a własciwie to jej akcja hehe i dzięki temu to chyba jedyna gra w której Nore-aki leja Stov-iaków

Ja napewno ś.... kupie pełna wersje

-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: World in Conflict
Chciałem zakupić... ale dobrze że zrezygnowałem, nie wiem czym się podniecać dla mnie to po prostu kolejny GroundControl tyle ze w innych realiach nic nowego praktycznie tam nie ma. Mamy punkty za które kupujemy jednostki i na hura! na wroga i za rodiniu
kampannia tez jakos za mna nie przemówila...

-
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: World in Conflict
A po czym mozna oceniac gre (wszystko to, co ma cie zachwycic w tej grze jest w kampanii)?
Bo zapewne Tobie chodzi o to, ze multiplayer jest taki cudowny, ale jesli grasz w kampanie i rozgrywka Cie nie wciaga, to i MP szybko sie znudzi.

na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
- Volt
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
- ID Steam:
- Numer GG: 4218986
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: World in Conflict
A Battlefielda 2, Enemy Terrytory, Quake 3, Unreal Tournament też oceniacie po grze na SP z botami? 

-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: World in Conflict
Volt pisze:FriX oceniasz gre po kampanii?
Nie Volt nie po kampanii napisałem ze gra w kampanii też mnie nie wciągnęła. Wiem jak wygląda multi bo grałem jeden wielki chaos i mnóstwo wybuchów nie ma co tam myśleć dajesz jak najwięcej jednostek i jedziesz do przodu, i podziwiasz wybuchy... tylko to w tej grze jest dobre wybuchy.
FPS a RTS to 2 zupełnie inne światyVolt pisze:A Battlefielda 2, Enemy Terrytory, Quake 3, Unreal Tournament też oceniacie po grze na SP z botami?

Z resztą wszystko dokładnie to samo było już w Ground Control i Ground Control 2 a sama fabuła no cóż... Red Alert się kłania.
- Volt
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
- ID Steam:
- Numer GG: 4218986
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: World in Conflict
WiC nie jest zwykłym RTS'em. Dlatego porównanie do BF2 jest całkowicie na miejscu.FPS a RTS to 2 zupełnie inne światy
To musiałeś grać w jakąś spiraconą bete :>Wiem jak wygląda multi bo grałem jeden wielki chaos i mnóstwo wybuchów nie ma co tam myśleć dajesz jak najwięcej jednostek i jedziesz do przodu, i podziwiasz wybuchy... tylko to w tej grze jest dobre wybuchy.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: World in Conflict
Pan raczy żartować.WiC nie jest zwykłym RTS'em. Dlatego porównanie do BF2 jest całkowicie na miejscu.
To musiałeś grać w jakąś spiraconą bete :>

Volt dam ci puchar bo cię lubię
