World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: World in Conflict

Post autor: eJay »

Forrestal--->Bo gra jest stworzona pod multi dla teamów. Wtedy jest balans. Gdy jasno rozdzieli sie role dla kazdego członka zespołu, zabawa jest przednia i bez zgrania można dostac w pupe nawet w 2-3 minuty. Kazda jednostka ma swoje dobre i złe strony. Nawet mocne helki są bezsilne wobec Shilki czy odpowiedniego Tactic Aida.

Gorzej wypada gra gdy ktos w teamie zupelnie oleje niektore jednostki jak np. czołgi.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: -=HuNTeR=- »

Shilka nie jest aż tak skuteczna na heavy hele;p
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: World in Conflict

Post autor: FriX »

Aa ja widziałem że już jest "premiera" w sieci :P
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Fakt że MP tej gry jest niezłe a gdy grać klanowo lub z jakimiś pr0 graczami to wówczas jest naprawdę GG! - coprawda wtedy - po 20min- mapa wygląda jak krajobraz księżycowy :mrgreen: ale to tylko obrazuje to co się musiało dziać na niej wcześniej :hapy
Gram trochę z NORE-akami w WiC i naprawdę jak się spotkają takie dwa clany które dobrze mają opanowaną wewnętrzną współprace to jest mega ciekawie:) Dla ludzi ze Stov ta gra jest za szybka - a własciwie to jej akcja hehe i dzięki temu to chyba jedyna gra w której Nore-aki leja Stov-iaków :mrgreen:
Ja napewno ś.... kupie pełna wersje :angel
Obrazek

Obrazek
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: World in Conflict

Post autor: FriX »

Chciałem zakupić... ale dobrze że zrezygnowałem, nie wiem czym się podniecać dla mnie to po prostu kolejny GroundControl tyle ze w innych realiach nic nowego praktycznie tam nie ma. Mamy punkty za które kupujemy jednostki i na hura! na wroga i za rodiniu :P kampannia tez jakos za mna nie przemówila...
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: World in Conflict

Post autor: Volt »

FriX oceniasz gre po kampanii?
Obrazek
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: World in Conflict

Post autor: alepasztet »

A po czym mozna oceniac gre (wszystko to, co ma cie zachwycic w tej grze jest w kampanii)? :mrgreen: Bo zapewne Tobie chodzi o to, ze multiplayer jest taki cudowny, ale jesli grasz w kampanie i rozgrywka Cie nie wciaga, to i MP szybko sie znudzi.
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: World in Conflict

Post autor: Volt »

A Battlefielda 2, Enemy Terrytory, Quake 3, Unreal Tournament też oceniacie po grze na SP z botami? :D
Obrazek
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: World in Conflict

Post autor: FriX »

Volt pisze:FriX oceniasz gre po kampanii?

Nie Volt nie po kampanii napisałem ze gra w kampanii też mnie nie wciągnęła. Wiem jak wygląda multi bo grałem jeden wielki chaos i mnóstwo wybuchów nie ma co tam myśleć dajesz jak najwięcej jednostek i jedziesz do przodu, i podziwiasz wybuchy... tylko to w tej grze jest dobre wybuchy.
Volt pisze:A Battlefielda 2, Enemy Terrytory, Quake 3, Unreal Tournament też oceniacie po grze na SP z botami? :D
FPS a RTS to 2 zupełnie inne światy :P

Z resztą wszystko dokładnie to samo było już w Ground Control i Ground Control 2 a sama fabuła no cóż... Red Alert się kłania.
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: World in Conflict

Post autor: Volt »

FPS a RTS to 2 zupełnie inne światy
WiC nie jest zwykłym RTS'em. Dlatego porównanie do BF2 jest całkowicie na miejscu.
Wiem jak wygląda multi bo grałem jeden wielki chaos i mnóstwo wybuchów nie ma co tam myśleć dajesz jak najwięcej jednostek i jedziesz do przodu, i podziwiasz wybuchy... tylko to w tej grze jest dobre wybuchy.
To musiałeś grać w jakąś spiraconą bete :>
Obrazek
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: World in Conflict

Post autor: FriX »

WiC nie jest zwykłym RTS'em. Dlatego porównanie do BF2 jest całkowicie na miejscu.
Pan raczy żartować.

To musiałeś grać w jakąś spiraconą bete :>
:lol:


Volt dam ci puchar bo cię lubię :1th
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”